XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Straps gebruik je omdat je grip ontoereikend is (niet om je poezelige handjes te sparen :)).
Maar als je vanaf een DL/rackpull van 70 kg al straps nodig hebt, wordt het wellicht tijd om je grip te verbeteren, vandaar dat ik het zei.
Oh maar het kwam er zo niet uit bij mij maar ik begreep je wel ;)
Ben het zelfs volledig met je eens maar zie het wel meer om mij heen dat lui het al bij minder gewicht gebruiken.
 
Ik gebruik gewoon goede handschoenen en die zorgen voor een beter grip
Maar ik heb het niet zo op de deadlift.
Ben de laatste tijd aan het houthakken (ook goed voor je onder rug)
TheGolfFitnessGuy - Cable Wood Chop
http://www.youtube.com/watch?v=qbscBF209CY
 
Vrouwen met een sterke grip! :angstig:
Link...:shake:
Beter niet doen...:finger:

Vrouwen en straps! :thumb:

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Ik gebruik gewoon goede handschoenen en die zorgen voor een beter grip
Maar ik heb het niet zo op de deadlift.
Ben de laatste tijd aan het houthakken (ook goed voor je onder rug)
TheGolfFitnessGuy - Cable Wood Chop
Goed voor de buik iig. :thumbs:
 
Straps gebruik je omdat je grip ontoereikend is (niet om je poezelige handjes te sparen :)).
Maar als je vanaf een DL/rackpull van 70 kg al straps nodig hebt, wordt het wellicht tijd om je grip te verbeteren, vandaar dat ik het zei.

in de strijd naar een betere grip krijgen je handen het ook zwaar te verduren ,voordat je die gewenste grip hebt heeft die barbell je handen al flink toegetakeld ;) straps hebben niet direct tot gevolg dat je handen poezeliger blijven maar wel indirect.
 
in de strijd naar een betere grip krijgen je handen het ook zwaar te verduren ,voordat je die gewenste grip hebt heeft die barbell je handen al flink toegetakeld ;) straps hebben niet direct tot gevolg dat je handen poezeliger blijven maar wel indirect.

Dat indirecte effect ontken ik ook nergens. Ik zei 'straps gebruik je als je grip niet goed genoeg is', als in: dat is de main purpose van straps.
Als het je puur om het behouden van je poezelige handjes gaat ipv grip, dan neem je handschoenen :)

:mier: :D
 
Haha geloof dat we elkaar wel begrijpen hier :D
 
mooie oefening gros! die ga ik ook zeker eens even proberen!
 
Oke jij wint.. Deadliften op reps laat het sterven :D
 
:sad:mijn tijd komt nog wel :) nu lekker rustig aan opbouwen.
Geen stress.. zo doe ik het ook!
Laat en ander maar 1x 100 pakken met een techniek van poep.
Ik pak liever een aantal keren 70 maar dan beheerst en zonder blessures ;)
 
Geen stress.. zo doe ik het ook!
Laat en ander maar 1x 100 pakken met een techniek van poep.
Ik pak liever een aantal keren 70 maar dan beheerst en zonder blessures ;)
psies! Luister maar naar 's lands slimste Linke Greetje (en zeg dat maar eens hardop!)
 
:sad:mijn tijd komt nog wel :) nu lekker rustig aan opbouwen.

dude je hebt toch geen vrouw van in de 30 nodig voor motivatie ?:rolleyes:

Zoek anders is naar wat training van IJser op dit board en neem daar een voorbeeld aan.
 
dude je hebt toch geen vrouw van in de 30 nodig voor motivatie ?:rolleyes:

Zoek anders is naar wat training van IJser op dit board en neem daar een voorbeeld aan.

Ik heb van niemand motivatie nodig want dat heb ik genoeg van mezelf, het was gewoon een onderonsje waar ik in heb gefaald. ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven