Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leg je nu de nadruk op je rug met FB en een andere training op een andere spiergroep?
Of zit ik niet goed op te letten in je log? :o
 
Latpulldown
2*8*40kg
2*8*45kg
2*8*50g

Over dropsets gesproken :D
Erg nette deadlift Linke, dat doe ik je niet na :D
 
Wat leuk zeg dus je komt hier nog regelmatig in friesland?
Vlak bij LWD gewoond?
Ja joh we hebben het weekend er nog een aardig pak sneeuw bijgekregen.
Wel een mooi gezicht hoor maar de binnen wegen en hier bij ons in het dorp bah. En Greet heeft natuurlijk nog steeds geen sneeuwlaarzen :)Met de platte laarzen die ik heb glibber ik alle kanten op Vandaag de laarzen met hoge hakken maar weer aangetrokken die steek ik in de sneeuw heb dan een super grip haha beterrr:D

Ja woonde in Frensjer, dat licht ten westen van Ljouwert. Kom er niet veel meer maar zeker eens per jaar op vakantie!

Haha hail de hoge hakken! ;)

Deadlift
2*8*50kg
2*8*60kg
2*8*70kg
2*8*80kg voelde een stuk lichter als vorige week

BOR
2*12*40kg

Latpulldown
2*8*40kg
2*8*45kg
2*8*50g

Leg curl
2*8*50 kilo

Adductor
2*8*75 kilo

Abductor
2*8*75 kilo

Keurige training, niet veel op aan te merken. Zelf doe ik alleen BORS voor het deadliten, als ik het erna doe kan ik mijn lats niet meer frituren ???

Ik neem aan dat dit ook niet je hele beentraining was? ;)

niet veel anders dan die van vorige week maar iets korter.
Geen cardio vandaag, had meer met de zin te maken :p


Zo'n training is al cardio opzich, zeker met deadliften ram je er heel wat calorieën uit! Het verbaasd je nog hoeveel je verbrand met gewoon trainen.. als ik me niet vergis heeft onze Dwarf het gemeten met zo'n hartslag meter en kwam op een slordige 1000 kilocals na een beentraining :)
 
Heeft Ace goed, 1030 Kcal, maar was dan wel met een high-rep beentraining (exclusief de cardio!)

Behoorlijk sterk trouwens! :thumb:
 
Leg je nu de nadruk op je rug met FB en een andere training op een andere spiergroep?
Of zit ik niet goed op te letten in je log? :o
Klopt hoor ik leg iedere keer de nadruk op een andere spiergroep ;)

:kiss:

Latpulldown
2*8*40kg
2*8*45kg
2*8*50g

Over dropsets gesproken :D
Erg nette deadlift Linke, dat doe ik je niet na :D
;) thnx Len

Ja woonde in Frensjer, dat licht ten westen van Ljouwert. Kom er niet veel meer maar zeker eens per jaar op vakantie!

Haha hail de hoge hakken! ;)

Ooh Frensjer, mooi plekje wel.
Ik woon aan de andere kant van Leeuwarden, richting discotheek Quatrebras :)



Keurige training, niet veel op aan te merken. Zelf doe ik alleen BORS voor het deadliten, als ik het erna doe kan ik mijn lats niet meer frituren ???

Ik neem aan dat dit ook niet je hele beentraining was? ;)

Hum BORS voor de DL heb ik nog niet eerder gedaan maar kan ik ook wel eens proberen, kijken wat mij beter ligt :)
Ik pak Vrijdag weer wat benen maar voor gisteren was dit het wel:o
Tussen door doe ik vaak een paar dumbbell oefeningen maar das niet het noteren waard.

Zo'n training is al cardio opzich, zeker met deadliften ram je er heel wat calorieën uit! Het verbaasd je nog hoeveel je verbrand met gewoon trainen.. als ik me niet vergis heeft onze Dwarf het gemeten met zo'n hartslag meter en kwam op een slordige 1000 kilocals na een beentraining :)

Jeetje dat wist ik niet zoveel Kcal?
andere kant verbaast het mij ook niet helemaal.


Heeft Ace goed, 1030 Kcal, maar was dan wel met een high-rep beentraining (exclusief de cardio!)

Behoorlijk sterk trouwens! :thumb:
OOh ja toen jij die 30 reps deed zeker :eek:
:( gaat dus niet voor mij op haha
 
Hey! Dat is lang geleden dat ik dit log gecheked heb! Maar wat groei jij in kracht zeg :eek: lekker doorgaan zo :thumb:

Zelf ben ik ook nog 5x p/week in de sportschool te vinden hoor :D
Dit jaar wordt het de bedoeling om mee te doen aan de dbb contest :o

Trouwens, nog over je training gesproken; die Bor is echt wel netjes, en zeker na deadlift. Ik pak eerlijk gezegd niet bizar veel meer gewicht op de bor dan jou (zo rond de 10x50 houdt het wel zo'n beetje op):o
 
Op naar de sterkste vrouw van Fryslân?.........;)

xxx
 
Rond de 1000kcal ? nice..had dat niet verwacht. Vraag het me soms ook wel af hoeveel kcal je verbrand met goede kt, ben na mijn trainingen echt even shakie en bek af haha.

Nice training Greetje :thumbs: strong lady :lifter:
 
Ohh, mooie omgeving daar! :)

Thnx Ace
Wonen hier ook met plezier ;) maar zou trouwens ook zo verhuizen hoor als het zo uitkomt met werk enzo
Nadeel van in het noorden wonen is dat je altijd dingen moet plannen als je een dagje naar het midden of zuiden van het land zou willen. Pretparken etc hebben wij hier niet :(

Vandaag niet naar de sportschool want ik heb de jongste ziek op de bank liggen en vanavond gaat hem ook niet worden.

Thuis maar wat oefeningen gedaan voor de schouders
Standing Military Presses: 4 x 12
Standing Side Lateral Raises: 4 x 12
Wide-Grip Upright Rows: 4 x 12
Incline Bent Lateral Raises: 4 x 12
 
Beterschap voor je kid; welke gewichten gebruikte je tijdens de oefeningen???:)
 
Thnx Ace
Wonen hier ook met plezier ;) maar zou trouwens ook zo verhuizen hoor als het zo uitkomt met werk enzo
Nadeel van in het noorden wonen is dat je altijd dingen moet plannen als je een dagje naar het midden of zuiden van het land zou willen. Pretparken etc hebben wij hier niet :(

Dat is waarom wij daar weg zijn gegaan, het is erg mooi maar niet echt 'levendig'.. ook qua werk :(

Vandaag niet naar de sportschool want ik heb de jongste ziek op de bank liggen en vanavond gaat hem ook niet worden.

Sterkte gewenst!

Thuis maar wat oefeningen gedaan voor de schouders
Standing Military Presses: 4 x 12
Standing Side Lateral Raises: 4 x 12
Wide-Grip Upright Rows: 4 x 12
Incline Bent Lateral Raises: 4 x 12

Alsnog keurig hoor, begint de spierpijn al op de komen? ;)
 
Beterschap voor je kid; welke gewichten gebruikte je tijdens de oefeningen???:)

Standing Military Presses: 4 x 12 x 20 aan elke kant 10
Standing Side Lateral Raises: 4 x 12 x 7 aan elke hand 7
Wide-Grip Upright Rows: 4 x 12 x 30 aan elke kant 15
Incline Bent Lateral Raises: 4 x 12 x7 aan elke hand 7

gewicht barbell/dumbbell niet meegerekend

Dat is waarom wij daar weg zijn gegaan, het is erg mooi maar niet echt 'levendig'.. ook qua werk :(



Sterkte gewenst!



Alsnog keurig hoor, begint de spierpijn al op de komen? ;)

Klopt hoor! hier is weinig te beleven en qua werk ook dan kan je beter meer in het midden van het land wonen.

Thnx
Ze ligt lekker wat op de bank cartoon network te kijken de pop
Nu maar hopen dat wij er niks van mee krijgen :rolleyes:

Goed weekend!
 
Nice weights meid !

Zo zie je maar dat moeders ook best kunnen liften !
 
Nice weights meid !

Zo zie je maar dat moeders ook best kunnen liften !

Ik lift alle dagen mijn meiden met lood in de kont :D
Zelfs de oudste mag nog graag over de schouder door mama naar boven gedragen worden :)
 
Greeeeet :D! Sterke schouders zeg!

Beterschap met die kleine.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven