XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Succes met die kleine van je, die van mij is gelukkgi weer wat beter..is een week flink ziek geweest had de waterpokken..zag er niet uit zeg..lekker slapeloze nachten enzo..pff en s'morgen fit weer op..Hmm niet dus!!
Succes en fijn weekend ook!
(ik word helemaal gek van Finding Nemo op herhaling das t enige wat ie wil zien, LOL..)
 
Zeg Greetje, hoe is het met de jongste? begint die al op te knappen?

Verders wel een goeie week achter de rug dacht ik zo! :thumbs: heb je nog trainingsplannen aankomende dagen?

Fijn weekend!
 
Laatst bewerkt:
Succes met die kleine van je, die van mij is gelukkgi weer wat beter..is een week flink ziek geweest had de waterpokken..zag er niet uit zeg..lekker slapeloze nachten enzo..pff en s'morgen fit weer op..Hmm niet dus!!
Succes en fijn weekend ook!
(ik word helemaal gek van Finding Nemo op herhaling das t enige wat ie wil zien, LOL..)

Ooh die stakker :( waterpokken kunnen echt vervelend zijn.
Onze meisjes hebben die ook al gehad maar gelukkig niet zo heel erg. Kunnen natuurlijk erg jeuken die blaasbultjes en blijf er dan maar es vanaf :(
Fijn dat het weer beter gaat. Hahah ja zo kijkt Bren graag sponge bob en die lach van hem hahaha Toen ze nog baby waren kon ik helemaal gek worden van die teletubbies bah hele banden grijs gedraaid ghehe


Zeg Greetje, hoe is het met de jongste? begint die al op te knappen?

Verders wel een goeie week achter de rug dacht ik zo! :thumbs: heb je nog trainingsplannen aankomende dagen?

Fijn weekend!

Ja ben wel tevreden over afgelopen week, heb hem niet afgemaakt maar toch :) Vandaag gaat het alweer ietsje beter met Bren. Ze is nog snip verkouden en heeft wat last van haar gehoor. Kan door de verkoudheid komen dat er vocht achter in haar oortje zit maar als dat niet weg is na 2 weken zegt de huisarts dan moeten we even langs de kno. Maar even afwachten dus. Hoor haar niet vaak over pijn dus hoop op het eerste.
Het weekend nog maar even binnen blijven.
Vandaag en morgen geen noemenswaardige training, komende week wel weer :D

Thanks for asking Ace ;)
 
Vandaag mag er weer iets lekkers gegeten worden maar wat?
Vanavond eten we samen met mijn zus en zwager en ik ga een klein stampotbuffetje maken, weer es wat anders :P
Ben nu het hammetje alvast aan het braden.. mmm die lucht is gewoon :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er lekker uit :meal:

Beterschap met je kleine en fijn weekend! x
 
  • Like
Waarderingen: kaza
Lekker hammetje..hmmm die geur trouwens alleen al van smeltend boter hihihi das alleen al bizar laat staan een hammetje erin..bon apetit
 
Klaar voor de week?
Met zo'n smakelijke ham moet jij de week wel doorkomen :p
 
hier is het ook al een kookboek
Bij jerney ook al
wat is dat toch :(
 
hier is het ook al een kookboek
Bij jerney ook al
wat is dat toch :(

grosje, het zijn vrouwen ... je weet toch?

(en dat doen ze allemaal, omdat ze weten dat de liefde van de/hun man door de maag gaat ;))
 
*krijgt weer honger*

Bedankt greet :D!!!
 
Klaar voor de week?
Met zo'n smakelijke ham moet jij de week wel doorkomen :p

:p ja gaat wel weer lukken.
Weekend vloog weer voorbij :mad:
Ach de week gelukkig ook wel ;)

hier is het ook al een kookboek
Bij jerney ook al
wat is dat toch :(

grosje, het zijn vrouwen ... je weet toch?

(en dat doen ze allemaal, omdat ze weten dat de liefde van de/hun man door de maag gaat ;))

Haha dat valt toch wel een beetje mee? :p
Maar idd Sigi een lekkere maaltijd kan thuis altijd wel gewaardeerd worden :D

*krijgt weer honger*

Bedankt greet :D!!!

:D

---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

hier is het ook al een kookboek
Bij jerney ook al
wat is dat toch :(

grosje, het zijn vrouwen ... je weet toch?

(en dat doen ze allemaal, omdat ze weten dat de liefde van de/hun man door de maag gaat ;))

Haha dat valt wel een beetje mee toch?
Maar eh het klopt wel dat een lekkere maaltijd thuis wel gewaardeerd kan worden :D

*krijgt weer honger*

Bedankt greet :D!!!
graag gedaan Ron :D

Klaar voor de week?
Met zo'n smakelijke ham moet jij de week wel doorkomen :p

Ooh wat gaan die weekenden toch snel bah:mad:
Maar goed de rest van de week eigenlijk ook wel ;)
 
  • Like
Waarderingen: Sue
en het is alweer dindag, dus morgen al weer woendag en dan zijn we alweer op de helft :D
 
goed getraind !
 
en het is alweer dindag, dus morgen al weer woendag en dan zijn we alweer op de helft :D

Dat is de goede instelling :) ik heb nog 4 toetsen = 5 uur + 4 uur reistijd = 9 uur deze week :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven