MuscleMeat

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat wel hoor.. heb de afgelopen 2 weken alle dagen hoofdpijn sta er mee op en ga ermee naar bed. Erg vervelend zo is het er en zo is het weer verdwenen. Vandaag last van mijn strot erbij gekregen k heb een rauwe stem auw En moe he? vreselijk maar daar schijnen veel meer mensen last van te hebben. Gisteravond wel lekker naar de Griek geweest :p verrassing en te bowlen geweest :) Lief he?[/QUOTE]

ik zit ook al een paar dagen te snotteren + ook last van de keel
ik tijgerbalsam veel + straks na de training weer een saunaatje hopend dat het een beetje los komt
 
...zo te horen mag ik blij zijn dat ik al het gesnotter en ziek zijn heb overgelaten aan anderen deze winter! :D
 
Eten jullie wel genoeg..? ;)
Beterschap voor alle kwakkelaars! :D
 
Greet, ik hoop dat je gauw herstelt en het is inderdaad beter om eens in het jaar een paar dagen goed ziek te zijn (en dan de rest van het jaar niet meer ...).

Helaas hebben wij dat niet voor het zeggen en zeker niet met dat aanhoudende winterweer: van mij mag de lente volgende week al beginnen! :D
 
Laat je maar lekker verwennen door dat schatje van je, romantisch dineetje, keeltje ff lekker smeren met ouzo en tsatziki, mmm....

Vanmorgen was het ff minder he...brrrr :fuu: sneeuw kou ijzel :fuu:
 
Goedemorgen meid!
Je hebt je toch niet express met je zieke lijf naar het werk gesleept, om een paar collega's aan te steken die jou toevallig niet liggen ;)

Lekker naar huis en onderdewol, beterschap! :)
 
Goedemorgen meid!
Je hebt je toch niet express met je zieke lijf naar het werk gesleept, om een paar collega's aan te steken die jou toevallig niet liggen ;)

Lekker naar huis en onderdewol, beterschap! :)

Als dat zou werken ghehe zijn een aantal die ik wel zou kunnen missen hier :D Was om vijf uur al wakker joh dus ben maar heen gegaan maar vraag mij sterk af waarom. Zie het nog even aan. Bel ik de huisarts.... kan ik morgenmiddag pas ff tussen door fuuuuuuuuu gaat toch nergens over ???
Zo druk hebben zij het schijnbaar, aso!
 
Moge Greetje! Alles lekkah hierzow? :D

haha, LOL @ Jerney... en dan continue achter hun aan hobbelen, en het op een niezen zetten haha :p

Beterschap! :kiss:
 
Als dat zou werken ghehe zijn een aantal die ik wel zou kunnen missen hier :D Was om vijf uur al wakker joh dus ben maar heen gegaan maar vraag mij sterk af waarom. Zie het nog even aan. Bel ik de huisarts.... kan ik morgenmiddag pas ff tussen door fuuuuuuuuu gaat toch nergens over ???
Zo druk hebben zij het schijnbaar, aso!

Zeker achterlijk, gewoon een beetje kreunen en overdrijven joh...:D
Half NL ligt waarschijnlijk in de lappenmand.

:aai:

Moge Greetje! Alles lekkah hierzow? :D

haha, LOL @ Jerney... en dan continue achter hun aan hobbelen, en het op een niezen zetten haha :p

...en vooral voor hun koffie en thee halen en met je vingertjes aan hun toetsenbord zitten :yes:
 
Zeker achterlijk, gewoon een beetje kreunen en overdrijven joh...:D
Half NL ligt waarschijnlijk in de lappenmand.

:aai:



...en vooral voor hun koffie en thee halen en met je vingertjes aan hun toetsenbord zitten :yes:

HAHAHA, dat zal ze leren gnah gnah
 
Beterschap :aai:

Overvraag jezelf niet en doe lekker rustig aan vandaag! ;)
 
Ey, nie werken als je ziek bent joh gekkenhuis :p
Beterschap!
 
nog steeds in de lappenmand of voel je je alweer wat beter?? Ik ben trouwens giga verkouden en voor mijn gevoel loopt echt iedereen te kloten met hun gezondheid..fijne periode van het jaar.. sterkte..
 
nog steeds aan het kwakkelen greetje
beterschap meissie
ziek lekker uit
het weer nodigt toch niet uit
 
ziek? :( al weer beter? :)

nog steeds in de lappenmand of voel je je alweer wat beter?? Ik ben trouwens giga verkouden en voor mijn gevoel loopt echt iedereen te kloten met hun gezondheid..fijne periode van het jaar.. sterkte..

nog steeds aan het kwakkelen greetje
beterschap meissie
ziek lekker uit
het weer nodigt toch niet uit

Ben u al voor de derde dag thuis maar nog niet beter, gistermiddag weer zo'n akelige migraine aanval gehad dus ben nu echt een duf konijn alsof ik gisteren een feestje heb gehad. :(
Greetje doet het nog even rusig aan want volgende week hebben de meiden vakantie en gaan we een paar dagen naar disney land parijs me ze. Wat zullen ze verbaast zijn hehe weten nog van niks :)

thnx luitjes, fijn weekend alvast ;)
 
Die meiden van jou gaan helemaal uit hun dak als ze horen dat ze naar Disney land Parijs gaan!!! toffe moeder ben jij Greet ;)

Nu lekker uitrusten en snel beter worden, sterkte! :thumbs:
 
Hey leuk naar Disney!! Nou goed uitrusten dan maar en ook in hoever het kan een fijn weekend!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven