XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
kwam deze foto's weer tegen Ghehehe, lache hoor zo'n shout.
En vooral moeilijk voor mij om continu serieus te blijven ;) Gelukkig hoeft dat ook niet en krijg je dan soms juist hele grappige en soms ook leuke spontane foto's :D Hier zou ik dus even een hap uit m'n dumbbell'tje nemen Grrr hihi :)


Leuke foto's:D lijk net of je aan het zingen bent hihihi:D
 
kwam deze foto's weer tegen Ghehehe, lache hoor zo'n shout.
En vooral moeilijk voor mij om continu serieus te blijven ;) Gelukkig hoeft dat ook niet en krijg je dan soms juist hele grappige en soms ook leuke spontane foto's :D Hier zou ik dus even een hap uit m'n dumbbell'tje nemen Grrr hihi :)

hapgrage greetje:D
 
Greetje IJzervreter!
De meeste personen die hier kijken doen aan een contest mee en denken volgens mij alleen maar aan eten.




jaja ik ben een uitzondering
 
Zie, ik hoef niets te zeggen. De reacties laten maar weer eens blijken dat ik gelijk heb. :D:D;)
:p ja je had idd gelijk

hapgrage greetje:D
:eyebrow:

Greetje IJzervreter!
De meeste personen die hier kijken doen aan een contest mee en denken volgens mij alleen maar aan eten.



jaja ik ben een uitzondering
En dat terwijl ik dacht dat jiji de eerste zou zijn die een gevatte opmerking zou gaan plaatsen hahaha

ik zeg ook niets :rolleyes:

:finger::engel:
 
kvind het wel heerlijk naïef van je :kiss:
 
Leuke foto's! Doe je mee aan idols? :p

Hoest verder met je?
 
Leuke foto's! Doe je mee aan idols? :p

Hoest verder met je?
Idols? hahaha je wilt mij niet horen zingen hoor :D K heb een vrij lage/hese stem. klinkt echt niet als je mij hoort (zingen):o
Maar verder alles goed hoor :)
 
Hum.. voel me nu echt zo'n blondje hahaha maar dat blonde is nep hoor! ;):D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven