Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb ik wel in de planning :D en dan net als Jern gratis gezandstraald worden. Met een mooi zacht bruin gescrubt ruggetje weer terug komen ;) Heb mij laten vertellen dat er ook lui op het strand lopen die masseren :eek::D

Auwieauwie, massage + strandstralen tegelijk klinkt niet echt lekker :eek:

Beter lekker apart doen :) Eerst een lekker scrubje (in je eigen douche/badkamer of in zo'n badhuis), dan lekker een mooi egaal bruin kleurtje kweken op het strand, gaat extra goed als je net die laag ouwe huidcellen d'raf geschraapt hebt :p en dan een heerlijke ontspannen massage, goed voor het huidje na een hele dag zon :D
 
Hee Greetje!!
Wat een mooie foto van je rug! Je gaat echt lekker zeg.
Wat lees ik nou? lekker op vakantie? Mag ik mee in de koffer?????
 
Nice pic van je rug! Die extra defenitie komt wel, geloof ik wel bij je... je bent een goede doorzetter! En nu straks lekker op vakantie hmm heerlijk. Word je net zo poepiebruin als bij de wedstrijden :p ;)
 
En, weet je al wat je met de laatste foto gaat doen?
Als ik 't goed onthouden heb, ga je op 1 juli voor 2 weken weg toch?
Dan kan je niet meer na je vakantie de foto maken/inleveren, lastig hoor.
 
En, weet je al wat je met de laatste foto gaat doen?
Als ik 't goed onthouden heb, ga je op 1 juli voor 2 weken weg toch?
Dan kan je niet meer na je vakantie de foto maken/inleveren, lastig hoor.

Tijdens de vakantie maar insturen moet toch lukken, mooi kleurtje heb je dan al.
 
Tijdens de vakantie maar insturen moet toch lukken, mooi kleurtje heb je dan al.

Ja kan ook natuurlijk, maar wie weet gebeurt er een i-net ramp en is er nergens in heeeeel Tunesie een verbinding te vinden :D
 
Hee Greetje!!
Wat een mooie foto van je rug! Je gaat echt lekker zeg.
Wat lees ik nou? lekker op vakantie? Mag ik mee in de koffer?????
Ik krijg een hele zware koffer met iedereen die mee wil :D


Nice pic van je rug! Die extra defenitie komt wel, geloof ik wel bij je... je bent een goede doorzetter! En nu straks lekker op vakantie hmm heerlijk. Word je net zo poepiebruin als bij de wedstrijden :p ;)
Dank je vriendinnetje, vakantie gaat echt genieten worden. En idd mega bruin terug met een witte kop met haar :D

En, weet je al wat je met de laatste foto gaat doen?
Als ik 't goed onthouden heb, ga je op 1 juli voor 2 weken weg toch?
Dan kan je niet meer na je vakantie de foto maken/inleveren, lastig hoor.

Tijdens de vakantie maar insturen moet toch lukken, mooi kleurtje heb je dan al.

Ja kan ook natuurlijk, maar wie weet gebeurt er een i-net ramp en is er nergens in heeeeel Tunesie een verbinding te vinden :D

Foto gemaakt!! ;) mocht ik nog wel een nice picca maken in Tunesie dan stuur ik die nog wel op maar wil idd geen risico lopen dat de verbinding daar plat gaat net als ik de foto wil opsturen :eek: slik! :D
 
Foto gemaakt!! ;) mocht ik nog wel een nice picca maken in Tunesie dan stuur ik die nog wel op maar wil idd geen risico lopen dat de verbinding daar plat gaat net als ik de foto wil opsturen :eek: slik! :D

Slim :thumbs: Ik zou het ook zo gedaan hebben, wel zo veilig idd. Een extra foto insturen kan altijd nog.

Maarre, wij mogen hem zeker nog niet zien, of wel :eyebrow:
 
Slim :thumbs: Ik zou het ook zo gedaan hebben, wel zo veilig idd. Een extra foto insturen kan altijd nog.

Maarre, wij mogen hem zeker nog niet zien, of wel :eyebrow:

Hahaha ECH NIE :D Maar verschil met de tussen foto zie je :( nauwelijks
Ben nu al telkens dingen aan het afronden op het werk en hier thuis de de boel ff goed aan de kant. Dus.. trainen komt er deze week ook al bijna niet van.. Hoop morgen nog even wat te kunnen doen ;)
 
Hahaha ECH NIE :D Maar verschil met de tussen foto zie je :( nauwelijks
Ben nu al telkens dingen aan het afronden op het werk en hier thuis de de boel ff goed aan de kant. Dus.. trainen komt er deze week ook al bijna niet van.. Hoop morgen nog even wat te kunnen doen ;)

Misschien vind jij dat alleen maar, en zien wij het wel allemaal hoor!
Maar we zullen braaf afwachten :)

Balen dat je komende week niet zoveel tijd hebt om te trainen.
 
Misschien vind jij dat alleen maar, en zien wij het wel allemaal hoor!
Maar we zullen braaf afwachten :)

Balen dat je komende week niet zoveel tijd hebt om te trainen.

Ja beetje wel balen maar wil het ook allemaal netjes achter laten. Ben vier weken vrij en wil niet een vol bureau aantreffen als ik terug kom :D
Prio's stellen, dit en thuis gaat nu heel even voor ;) Maar ik heb vandaag de bank gereinigd en opnieuw in het vet gezet. Poeheej last van mijn schouder ervan hahaha wax on wax off wax on wax off zucht :D
 
Ja beetje wel balen maar wil het ook allemaal netjes achter laten. Ben vier weken vrij en wil niet een vol bureau aantreffen als ik terug kom :D
Prio's stellen, dit en thuis gaat nu heel even voor ;) Maar ik heb vandaag de bank gereinigd en opnieuw in het vet gezet. Poeheej last van mijn schouder ervan hahaha wax on wax off wax on wax off zucht :D

He, als het een workout is voor karate kid-san, dan is het ook een workout voor jou :roflol:
 
He, als het een workout is voor karate kid-san, dan is het ook een workout voor jou :roflol:
:roflol: psies denk dat ik de was ook maar met de hand moet gaan doen, goeie oefening voor de armen en met een paar dweilen onder mn pantoffels skate ik hier dan ff een paar rondjes. Heb ik mijn cardio ook weer gehad :D hahahaha neej morgen maar weer ff normaal sporten ;)
 
:roflol: psies denk dat ik de was ook maar met de hand moet gaan doen, goeie oefening voor de armen en met een paar dweilen onder mn pantoffels skate ik hier dan ff een paar rondjes. Heb ik mijn cardio ook weer gehad :D hahahaha neej morgen maar weer ff normaal sporten ;)

:eek:
Hehe, nee dat gaat echt te ver idd :D
 
Heb ik wel in de planning :D en dan net als Jern gratis gezandstraald worden. Met een mooi zacht bruin gescrubt ruggetje weer terug komen ;) Heb mij laten vertellen dat er ook lui op het strand lopen die masseren :eek::D

Nou daar hoef je niet helemaal voor naar tunesie
De mannen stan hier vast zo in de rij
 
Ja beetje wel balen maar wil het ook allemaal netjes achter laten. Ben vier weken vrij en wil niet een vol bureau aantreffen als ik terug kom :D
Prio's stellen, dit en thuis gaat nu heel even voor ;) Maar ik heb vandaag de bank gereinigd en opnieuw in het vet gezet. Poeheej last van mijn schouder ervan hahaha wax on wax off wax on wax off zucht :D
Hehe karate kid:D
 
Nou daar hoef je niet helemaal voor naar tunesie
De mannen stan hier vast zo in de rij
Haha ja vast denk ut ook:eek:
Ben gek op een massage maar meen ook maar niet dat ik mij daar door zo'n kereltje laat masseren hoor :D Neeeej brrr
 
Mooie rug mevrouw! Nou maar je hebt het wel druk zeg, das ook sport hoor die wax, en wassen en inpakken en regelen en doen en bezig en dit en dat.... jij doet gewoon een permanente vorm van cardio :p
 
Truste! Geef de smurfjes maar een knuffel dan :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven