Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn rondje van gisteren
Weet niet hoor full body is het toch net niet

Nou, ik vind het toch redelijk full body hoor. :D
Je deed: bovenbenen, borst, schouders, rug, traps, triceps, biceps, en buik, in één sessie.
Als je een beetje doorgepakt hebt, moet het toch wel een pittige training geweest zijn lijkt me. ;)
 
Nou, ik vind het toch redelijk full body hoor.
Je deed: bovenbenen, borst, schouders, rug, traps, triceps, biceps, en buik, in één sessie.
Als je een beetje doorgepakt hebt, moet het toch wel een pittige training geweest zijn lijkt me. ;)

Ja was het absoluut, voelde mij vanochtend heeeeeel oud bij het uit bed stappen :p zal morgen nog wel erger zijn :o
Maar toch denk ik weer aan een splitschema of zal het wennen zijn? hum
Nog even afwachten wat de gym voor een schema ingedachten heeft voor mij.
 
Full body heeft enkele voordelen t.o.v. split trainingen natuurlijk.
Ik weet eigenlijk niet of dat voor jou van net zo veel belang is als voor mannen natuurlijk...
Ik heb het dan over meer aanmaak van groeihormoon, meer en langere vetverbranding, ook na de training.
En het feit dat je in staat bent je spieren 3x/week te trainen is voor een natural ook niet onbelangrijk.
 
Full body heeft enkele voordelen t.o.v. split trainingen natuurlijk.
Ik weet eigenlijk niet of dat voor jou van net zo veel belang is als voor mannen natuurlijk...
Ik heb het dan over meer aanmaak van groeihormoon, meer en langere vetverbranding, ook na de training.
En het feit dat je in staat bent je spieren 3x/week te trainen is voor een natural ook niet onbelangrijk.
Klopt heb je gelijk in.
Ik wil dalen in vet en meer massa maar vooral sterker worden staat nog steeds voorop bij mij. Ben ik veeleisend he? :D
 
Dalen in vet wilt iedereen geloof ik, op een enkele ecto na dan... ;)
Meer massa lijkt me niet je eerste prioriteit.
Sterker worden vereist toch een beetje een andere manier van trainen natuurlijk.
Misschien wil je te veel, en moet je een keuze maken waar je echt voor wilt gaan.
Als je gaat trainen om sterker te worden, en je let goed op je eten, dan wordt je vetpercentage vanzelf minder, en je massa zal zeker niet minder worden, maar waarschijnlijk ook nog wat toenemen.
Ik zie het wel gebeuren bij je! :thumbs:
 
Dalen in vet wilt iedereen geloof ik, op een enkele ecto na dan... ;)
Meer massa lijkt me niet je eerste prioriteit.
Sterker worden vereist toch een beetje een andere manier van trainen natuurlijk.
Misschien wil je te veel, en moet je een keuze maken waar je echt voor wilt gaan.
Als je gaat trainen om sterker te worden, en je let goed op je eten, dan wordt je vetpercentage vanzelf minder, en je massa zal zeker niet minder worden, maar waarschijnlijk ook nog wat toenemen.
Ik zie het wel gebeuren bij je! :thumbs:

Moet ik je weer gelijk geven:D
Maar klopt idd als ik mij weer lekker op het sterker worden ga richten lift mijn fysiek vanzelf weer mee. Zo heb ik het het afgelopen jaar ook gedaan. Je hebt gelijk!! Ben ook zo met mn vetje bezig dat ik even mijn doel voor ogen miste ;)
 
Als je focus op meer dan één ding, ga je scheel kijken... :rolleyes:
Je bent op de goede weg Greetje! :thumb:
 
Weer even een x wat posten
Training van vandaag verliep soepel, lekker :)

Deadlift
3*8*60kg

BOR
3*8*25kg

Latpulldown
3*8*45kg

Leg curl
3*8 x 50 kilo

Adductor
3*8*70 kilo

Abductor
3*8*70 kilo

Fijne avond luitjes ;)
 
Goed gedaan milfie van me, nice deadlift.:thumb:
Dankje! Deadlift deed ik voorheen nooit :o
Maar denk wel dat dit 1 van mijn favo's gaat worden.
Omhoog no problemo maar gecontroleerd weer neerleggen heb ik nog wat (moeite) mee. Moet goed mijn houding in de gaten houden en dan helpt de spiegel wel :D
Op naar de honderd, volgens mij heb ik iets met dat getal ;)

Linke shit weer Greet !
Thnx maatje :p
 
Lekker weer wat gedaan meis'n. :thumbs:
En wat een mooie nieuwe foto heb je daar in je avatar gezet. ;)
 
Lekker weer wat gedaan meis'n. :thumbs:
En wat een mooie nieuwe foto heb je daar in je avatar gezet. ;)

Ja dacht maar es een lieve foto :)
Ik train nu weer 2x in de week op naar de 3 ;) alleen tijd tijd zaten er maar meer uren in een dag :p
 
lekker getraind! Ik zou ook wel meer uren in een dag willen.;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven