Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was het wel van plan die andere toetsen uit te wonen.. nadat m'n eerste drie niet goed gingen :)
 
En zo niet wat dan? krijg je dan nog wel een her op die toetsen of zijn dit ze al?

Elke tentamenweek bestaat uit ongeveer 7/8 toetsen.. en daarvan mag je er 1 herkansen waar het hoogste cijfer dan van telt.
Alle cijfers voor de tentamens worden per vak bij elkaar opgeteld en dan door het aantal toetsen gedeeld dat wordt het school examen cijfer. Als je bijvoorbeeld een 8 staat voor Nederlands op je school examen hoef je maar een 3 te halen op Centraal examen 11/2= 5.5 = 6 voldoende.

Hopelijk is het nu wat duidelijker :)
 
Hey Greet, is die meid alweer een beetje opgeknapt?
 
Hoe gaat t met trainen of lees ik erover heen??
 
Stroomstoring ???
 
  • Like
Waarderingen: kaza
Ik denk dat ze een zware training achter de rug heeft en nu aan het chillen is, denk ik hoor.
 
Ik denk dat ze een zware training achter de rug heeft en nu aan het chillen is, denk ik hoor.

Dat denk ik ook, of daar in het verre noorden ligt nog 1½ meter sneeuw waardoor ze niet naar de sportschool kan en dus ook niks te posten heeft ;)
 
Je zou het bijna gaan geloven..

Waar blijf je nou Greetje? ???
 
snel we trekken naar het barre noorden en graven haar uit!
 
Jongens, ik ga haar als vermist opgeven. Dit kan niet langer......!!! Wie regelt een zoekactie??
 
Jongens, ik ga haar als vermist opgeven. Dit kan niet langer......!!! Wie regelt een zoekactie??

Ik ben al begonnen met zoeken!

Friesland is best groot eigenlijk :bang:
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Waar ben je dan, ik zie je niet?? We moeten ff een plan maken, straks zoeken we op dezelfde plek :eyes:.

Enne ja inderdaad Frieslan is groot.
 
toch geen stilte voor de storm hé...Greetje where are u..spierpijn is nu toch wel over??
 
  • Like
Waarderingen: kaza
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven