XXL Nutrition

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Volgens mij heb ik inmiddels een hele grote koffer nodig :D

Beter maar huren we een busje met z'n allen! :rocknana:

VW_Camper-(15).jpg
 
WAAAHhh naar Disney!! :dance::banana::rocker::rocker2::rocknana::evilnana::dance:

VEEL PLEZIER ALVAST!!!
owww...en doe de rock'n rollercoaster voor mij de groeten :D:D :heart::heart: :D

WAAHHH nu heb ik ook zin in een boel adrenaline rushes!! :o
 
Ik ben echt de enige die geen rollercoaster-ganger is? Vind die dingen doodeng... :o

Veel plezier Linke Greetje!
 
Oh jee euro disney en parijs ghe veel plezier :)

Ben er paar jaar geleden geweest met 2 vriendinnen... en ik moest kaart lezen en de weg wijzen... 3 gebouwen lang dacht ik de notre dame gevonden te hebben 4e was het eindelijk zo ver.. en het is nog allemaal gefilmd ook :D
Dus als je wil weten hoe dat ding er uit ziet, stuur ik je wel een foto'tje ;)
 
OOoh... lekker! Veel plezier daaro!!! Lekker genieten van je vrije tijd!
 
ik zie dat je weer terug bent
heb je het leuk gehad bij die franzosen
geen last gehad van het vele water dat is gevallen in la france
 
ik zie dat je weer terug bent
heb je het leuk gehad bij die franzosen
geen last gehad van het vele water dat is gevallen in la france
Het weer was idd echt vreselijk maar ondanks dat hebben we het erg leuk gehad :) Nu weer aan de bak! Wel weer nodig ook! ;)
Twee weken haast niks gedaan, niet best zeg
 
Welcome back! Mooi dat je genoten hebt (en weer helemaal opgeladen voor de trainingen zo te horen :D)
 
Hoi Greet, welkom terug in ons (al iets betere) koude kikkerlandje. :eek:

Goed om te horen dat je zo'n fijne tijd in Parijs hebt gehad en vanaf morgen weer lekker knallen!
 
Fijn dat je het zo leuk gehad hebt, welkom terug :thumbs:
 
Shit van dat weer ja..... dat dacht ik ook toen ik eindelijk 5 dagen vrij had... :O wat een boutweer....in iedere geval goed te horen dat jullie je verder wel vermaakt hebben ^^.

EN nu aan de bak jij ! ;)
 
Linke.. was je man zondagmiddag nog boos/teleurgesteld.. 90+3 Ron vlaar 2-3 ?
Fijn dat het leuk was geweest
 
Altijd lekker toch een vakantie, even stoom afblazen. Nu weer rustig je slag pakken. ;)
 
Greet, ik vind het hier te stil..

Of terwijl, ik mis je..:(

Kom op, vakantie is voorbij, we willen een uitgebreid verslag van de vakantie + foto's en weer trainingen zien!!! ;)
 
Welcome back! Mooi dat je genoten hebt (en weer helemaal opgeladen voor de trainingen zo te horen :D)

Hoi Greet, welkom terug in ons (al iets betere) koude kikkerlandje. :eek:

Goed om te horen dat je zo'n fijne tijd in Parijs hebt gehad en vanaf morgen weer lekker knallen!

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt, welkom terug :thumbs:

Shit van dat weer ja..... dat dacht ik ook toen ik eindelijk 5 dagen vrij had... :O wat een boutweer....in iedere geval goed te horen dat jullie je verder wel vermaakt hebben ^^.

EN nu aan de bak jij ! ;)

Linke.. was je man zondagmiddag nog boos/teleurgesteld.. 90+3 Ron vlaar 2-3 ?
Fijn dat het leuk was geweest

Altijd lekker toch een vakantie, even stoom afblazen. Nu weer rustig je slag pakken. ;)

Greet, ik vind het hier te stil..

Of terwijl, ik mis je..:(

Kom op, vakantie is voorbij, we willen een uitgebreid verslag van de vakantie + foto's en weer trainingen zien!!! ;)

Hi lieve luitjes, heb het een beetje druk om te posten maar lees wel af en toe jullie logjes hoor, big sister is (still) watching you :kiss:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven