AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
OWWWWWWWW, sorry hoor maar moest even:roflol:. Al ga ik nu al met wet panties naar de dag uitkijken dat ik dus naar walibi mag en overal (met mijn grote waffel ook altijd:mad:) in moet. Wellicht dan in Burka of gesluierd. Ben bereid mijn atheisme opzij te zetten. Weet niemand wie er na elke attractie toch staat te kotsen of flauw is gevallen.

die ga ik onthouden :laugh:
 
Zo Greetje komt even om het hoekje loeren hier. Wat is het hier stil? Haha:D Sorry ik beloof beterschap, echt! Duim voor me... Ik had gesolliciteerd op een mooie functie intern en heb donderdag mijn tweede gesprek ieeks vet spannend. Hoe bereid je je voor op een 2e gesprek? Ik wil die baan! :D

tot snel xGreet
 
Zo Greetje komt even om het hoekje loeren hier. Wat is het hier stil? Haha:D Sorry ik beloof beterschap, echt! Duim voor me... Ik had gesolliciteerd op een mooie functie intern en heb donderdag mijn tweede gesprek ieeks vet spannend. Hoe bereid je je voor op een 2e gesprek? Ik wil die baan! :D

tot snel xGreet
Sexy kleden greetje sexy kleden:cool:
 
Zo Greetje komt even om het hoekje loeren hier. Wat is het hier stil? Haha:D Sorry ik beloof beterschap, echt! Duim voor me... Ik had gesolliciteerd op een mooie functie intern en heb donderdag mijn tweede gesprek ieeks vet spannend. Hoe bereid je je voor op een 2e gesprek? Ik wil die baan! :D

tot snel xGreet
Pumps met hoge hakken.
Rode lippenstift.
Een decolleté van een meter diep.
Strak broekie of rokje.

Zo deed ik het altijd! ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo Greetje komt even om het hoekje loeren hier. Wat is het hier stil? Haha:D Sorry ik beloof beterschap, echt! Duim voor me... Ik had gesolliciteerd op een mooie functie intern en heb donderdag mijn tweede gesprek ieeks vet spannend. Hoe bereid je je voor op een 2e gesprek? Ik wil die baan! :D

tot snel xGreet

Visualiseer dat je die baan al hebt en straal zelfvertrouwen uit tijdens het gesprek.

Een 2e gesprek betekent dat je al op de shortlist staat en helemaal als de functie intern is!

Probeer als het even kan er ook wat humor in te gooien, wees opmerkzaam en laat ook weten dat je al genoeg ervaring en mensenkennis hebt.

Succes, Greet! :D


P.S. En het is 'decolleté', Hummer ... ;)
 
Visualiseer dat je die baan al hebt en straal zelfvertrouwen uit tijdens het gesprek.

Een 2e gesprek betekent dat je al op de shortlist staat en helemaal als de functie intern is!

Probeer als het even kan er ook wat humor in te gooien, wees opmerkzaam en laat ook weten dat je al genoeg ervaring en mensenkennis hebt.

Succes, Greet! :D


P.S. En het is 'decolleté', Hummer ... ;)

+1 :D suc6 morgen!
 
Pumps met hoge hakken.
Rode lippenstift.
Een decolleté van een meter diep.
Strak broekie of rokje.

Zo deed ik het altijd! ;)

Zo deed jij het altijd ? hahahaha :roflol: god ik ben al ver de weg kwijt.. krijg ik dit ook nog eens te zien, waar gaat het naartoe met deze wereld.
 
Als je me had gezien, had je me ook aangenomen. ;)
 
Als je me had gezien, had je me ook aangenomen. ;)

Dat geloof ik graag :eyebrow:, tjonge jonge.. ze zeggen dat je diep in het glaasje kan kijken.. maar ik heb er doorheen gekeken. Tjonge jonge zeg, niet te filmen deze ravage
 
16 jaar, jij moet melk drinken! :mad:
 
16 jaar, jij moet melk drinken! :mad:

Hahahah.. ik had gisteren examengala. En ja ze verkochten geen chocomel :( en ik weet dat chopperbob heel sterk is en veel bier drinkt dus ik dacht misschien werkt dat bij mij ook wel :)
 
Chopper dronk op zijn 21ste nog 9 liter melk/dag, dan heb je geen tijd meer om bier te drinken... ;)
 
Zo Greetje komt even om het hoekje loeren hier. Wat is het hier stil? Haha:D Sorry ik beloof beterschap, echt! Duim voor me... Ik had gesolliciteerd op een mooie functie intern en heb donderdag mijn tweede gesprek ieeks vet spannend. Hoe bereid je je voor op een 2e gesprek? Ik wil die baan! :D

tot snel xGreet

Ik hoop het maar! :mad:
:treuren:

Succes met je solicitatie morgen, komt vast helemaal goed! wie wil er nou geen knappe sterke moeder in haar crew!?! ;)
 
die ga ik onthouden :laugh:

Nou ik weet al wanneer ik ga naar Walibi:kots:

Zeg Greetje, ga je lekker dakloos blazen dan? En denk dan ook even aan mij. Ik heb nachtdiensten dus krijg echt geen ene ruk mee van het mooie weer.

Fijn weekeinde en hoop dat alles goed is met je.
 
Ik ben te laat met succes wensen.:(
Hoe is het 2e gesprek gegaan?
 
Hoe is het hier bij Greetje ?
 
greetje jij hebt de xxxxxxxxxx-factor
dus het gaat goed komen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven