AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Linke Greetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Topic opties rechtsbovenaan en dan uitvoeren klikken denk ik.
 
Je zou verwachten dat er zoiets tussen staat als sluiten what ever maar mooi niet ???
 
Werkt dit niet ?
v6knkp.png
http://i45.tinypic.com/v6knkp.png
 
Jammer om te horen/zien, Greet! :(

Nu is tennissen ook wel erg leuk, hoor ... maar dan spreek ik voor mezelf: de rest van de jongens en meisjes hier zullen er niks mee hebben. ;)
 
Werkt dit niet ?
v6knkp.png

Ja dat zou mij helpen maar die optie heb ik niet :treuren:

Jammer om te horen/zien, Greet! :(

Nu is tennissen ook wel erg leuk, hoor ... maar dan spreek ik voor mezelf: de rest van de jongens en meisjes hier zullen er niks mee hebben. ;)

Ja heerlijk nu om te tennissen. Onze oudste kan ook al een beetje een balletje slaan dus dat maakt het nu nog leuker :)
Zij groeien er ook mee op, opa en oma staan ook veel op de baan en achter de bar etc dus ja wij zijn er heel veel momenteel :D
Maar ik train ook nog wel hoor alleen nu veelste weinig om progressie te maken en hier een log voor bij te houden. Vorige week ben ik ook een avondje te spinnen geweest, jemig ik dacht echt dat ik van mijn fiets zou vallen wat is dat zwaar. Gewoon niet gezond om op hun tempo mee te gaan doen haha maar ja Greetje wil zich ook niet laten kennen ghehe. Stapte met stampende hoofdpijn de fiest af na 50 min :o Niks voor mij! Geef mij maar een racket of het ijzer hoor.
 
slot, op verzoek van Linke Greetje
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven