Fitness Seller

Miss Beachproof Onnielief

Bezoekers in dit topic

Hoe ging t vandaag, een net pakje is best leuk om te dragen toch, vind ik althans :rolleyes:
 
Ben je al weer iets beter :D
 
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen.

Ik heb het omarmen van de w.c. pot vervangen door het permanent plaatsnemen op de troon, mijn maag is leeg, maar de rest nog niet helaas. Lang leve mijn laptop . . .
Ik hoop wel dat het snel ophoud, want het was niet heel erg gezellig vandaag.
Het enige positieve punt wat ik kan ontdekken is dat ik een helehoop vocht verloren heb, wat dan weer positief is voor de weegschaal. Als ik nu mar geen spierverloren ben is alles weer in orde :)
 
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen.

Ik heb het omarmen van de w.c. pot vervangen door het permanent plaatsnemen op de troon, mijn maag is leeg, maar de rest nog niet helaas. Lang leve mijn laptop . . .
Ik hoop wel dat het snel ophoud, want het was niet heel erg gezellig vandaag.
Het enige positieve punt wat ik kan ontdekken is dat ik een helehoop vocht verloren heb, wat dan weer positief is voor de weegschaal. Als ik nu mar geen spierverloren ben is alles weer in orde :)

Nee, natuurlijk heb jij geen spierverloren, gaan we niet van uit toch!:)
Kan je al wat meer eten?
 
Hoe gaat ie hier? aan het slapen? :rolleyes: beterschap.
 
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen.

Ik heb het omarmen van de w.c. pot vervangen door het permanent plaatsnemen op de troon, mijn maag is leeg, maar de rest nog niet helaas. Lang leve mijn laptop . . .
Ik hoop wel dat het snel ophoud, want het was niet heel erg gezellig vandaag.
Het enige positieve punt wat ik kan ontdekken is dat ik een helehoop vocht verloren heb, wat dan weer positief is voor de weegschaal. Als ik nu mar geen spierverloren ben is alles weer in orde :)

Hehe, wat omschrijf je dat weer leuk, zie het helemaal voor me :)
Hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt!
 
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen.

Ik heb het omarmen van de w.c. pot vervangen door het permanent plaatsnemen op de troon, mijn maag is leeg, maar de rest nog niet helaas. Lang leve mijn laptop . . .
Ik hoop wel dat het snel ophoud, want het was niet heel erg gezellig vandaag.
Het enige positieve punt wat ik kan ontdekken is dat ik een helehoop vocht verloren heb, wat dan weer positief is voor de weegschaal. Als ik nu mar geen spierverloren ben is alles weer in orde :)

Oei..je bent dus goed ziekjes..Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt!
 
Ik leef weer woohooo. Was nog wel een beetje shaky, dus heb niet getrained, behalve lekker op mijn gemakje op en neer naar mijn werk gefietst.
Morgen is DE dag, en ben best wel nerveus. Vreemd eigenlijk, ik heb in een huid strak badpak gestaan voor een uitverkoch zwembad, 10000 mensen, en nou zou ik me druk gaan maken om 300 man die naar een collega en mij komen luisteren. Het zij zo.
Heb nog niet echt veel gegeten vandaag, eigenlijk het enige waar ik geen kokneigingen van kreeg waren toastjes, dus heb daar maar een pakje van leeggegeten. Zelfs mijn koffie was niet haalbaar :treuren:
Morgen heb ik waarschijnlijk geen tijd om mijn logje te updaten, ik zal waschijnlijk de hele dag op hoge hakken en in mantel pakje de boel onveilig lopen maken. De oge hakken zijn dan we weer positief voor een been training!
Ik hoop vrijdag weer iets gaafs neer te kunnen zetten. Ik ga me vrijdag helemaal te pletter trainen, ik begin mezelf fatsig te voelen, hoog tijd dat er weer eens wat gebeurd!
 
Sterkte morgen,
hopelijk valt het allemaal mee en kan je ook weer eten!

Geen zenuwen :)
 
Goedemorgen Onnie :)
Kwam weer even bij je langs buurten ;). Lees dat je niet helemaal lekker bent :(, ook van mijn kant beterschap...dat je gauw weer de oude bent :thumbs: :D
Suc6 vandaag met je lezing ;) komt vast goed :D Even die zenuwen en als je eenmaal begonnen bent...

Stil zijn ze vast, leuke dame in een mantelpakje op hoge hakken ;)
 
Ik leef weer woohooo. Was nog wel een beetje shaky, dus heb niet getrained, behalve lekker op mijn gemakje op en neer naar mijn werk gefietst.
Morgen is DE dag, en ben best wel nerveus. Vreemd eigenlijk, ik heb in een huid strak badpak gestaan voor een uitverkoch zwembad, 10000 mensen, en nou zou ik me druk gaan maken om 300 man die naar een collega en mij komen luisteren. Het zij zo.
Heb nog niet echt veel gegeten vandaag, eigenlijk het enige waar ik geen kokneigingen van kreeg waren toastjes, dus heb daar maar een pakje van leeggegeten. Zelfs mijn koffie was niet haalbaar :treuren:
Morgen heb ik waarschijnlijk geen tijd om mijn logje te updaten, ik zal waschijnlijk de hele dag op hoge hakken en in mantel pakje de boel onveilig lopen maken. De oge hakken zijn dan we weer positief voor een been training!
Ik hoop vrijdag weer iets gaafs neer te kunnen zetten. Ik ga me vrijdag helemaal te pletter trainen, ik begin mezelf fatsig te voelen, hoog tijd dat er weer eens wat gebeurd!

Al wat beter vandaag? Veel succes vandaag ook trouwens (je bent waarschijnlijk al weg, dus als je terugkomt heb je het lekker achter de rug).
Die fatsigheid zit tussen je oren he!!! Kijk nog even naar je statistieken, wat je al bereikt hebt in korte tijd!!! En je mooie foto!
 
susc6 dan vandaag met je toespraak en morgen met je training.
 
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen.

Ik heb het omarmen van de w.c. pot vervangen door het permanent plaatsnemen op de troon, mijn maag is leeg, maar de rest nog niet helaas. Lang leve mijn laptop . . .
Ik hoop wel dat het snel ophoud, want het was niet heel erg gezellig vandaag.
Het enige positieve punt wat ik kan ontdekken is dat ik een helehoop vocht verloren heb, wat dan weer positief is voor de weegschaal. Als ik nu mar geen spierverloren ben is alles weer in orde :)

Haha,o jee..niet best!

Als ik vantevoren weet dat ik ergens op visite ga en wel wil zondigen,dan doe ik dat altijd een paar dan vantevoren om te kijken hoe mijn lichaam er op reageerd..soort van 'voor'eten :p.
 
En hoest gegaan? Heb je de boel onveilig gemaakt? ;)
 
Hi :) En? hoe ging je toespraak ;)
Fijn weekend!
 
Even een beschrijving van mijn dag gisteren:
Ik moest om3:30 op, omdat ik om 5:00 in Hilversum moest zijn, het Symposium van mijn werk was in Beeld en Geluid, de studios van het mediapark. Ik hielp met het opbouwen, en was meteen druk bezig (4 PCś tegelijkertijd de tap op zeulen is tenslotte ook krachttraining, vooral op hakken.
Tegen 8:30 kwamen onze eerste gasten/ klanten binnen druppelen.
Mijn presentatie was pas om 15:00 dus tussendoor heb ik op de stand van Support klanten met vragen geholpen :)
Het was een succes, geluukkig, want op het laatste moment kwamen we erachter dat ze bij C&O de presentatie aangepast hadden, een ander template, mijn animaties waren stuk, zulk soot dingen, op punten waar het echt niet ging heb ik maar gewoon een en ander uit mijn duim gezogen.
Ik was gesloopt aan het eind van de dag. Zodra de fotoś geupload zijn op mijn werk zal ik eens kijken of er 1 gemaakt is van mij in mantelpakje, ik voelde me net een chimpansee in een badpak, of wat ik me voorstel bij zoiets, verschrikkelijk, maar goed, ik kreeg een hoop complimentjes met de meest dubieuze: Oh, je kan er toch uitzien als een meisje :( Jammer toch . . .
Vandaag voelde ik me een stuk beter op mijn gemak. Na gisteren dacht ik eigenlijk wel moe te zijn, maar ik ben echt super druk geweest:
04:00 wakker, 30 minuutjes droog gezwommen aan elastiek
05:00 op de fiets naar het zwembad
6:00 2 uur gezwommen
12:00 40 minuten geroeid
17:00 KT, en aangezien ik dinsdag en donderdag gemist heb heb ik een combinatie van beide dagen gedaan, dus zowel armen als benen, alles 3*2 minuten, verschrikkelijk moe aan het eind, maar ik wilde mezelf afmatten vandaag, en ik denk dat me dat wel gelukt is.
Na het naar huis fietsen was ik eigenlijk wel over mijn vermoeidheid heen, dus heb ik uitgebrid mijn nieuwe minitrampoline uitgeprobeerd.
Op het moment lig ik uitgeteld op de bank, ik ben gesloopt! Ik ga morgen eerst uitslapen, en daarna op mijn gemakj eens een stukje hardlopen, wie weet neem ik dit weekend alleen maar de zondag vrijaf!
 
Pfff jij bent altijd zo druk en staat zo vroeg op, hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?
 
Back
Naar boven