Fitness Seller

Miss Beachproof Onnielief

Bezoekers in dit topic

Pfff jij bent altijd zo druk en staat zo vroeg op, hoe laat ga je 's avonds meestal naar bed?

Afhankelijk van hoe moe ik ben slaap ik tussen de 4 en 6 uur op een nacht, some minder, noooit meer dan 6 ieg.
 
Afhankelijk van hoe moe ik ben slaap ik tussen de 4 en 6 uur op een nacht, some minder, noooit meer dan 6 ieg.

Is dat bewust dat je niet meer dan 6 uur slaapt?Ik zou binnen 3 maanden overspannen worden :o.
 
Afhankelijk van hoe moe ik ben slaap ik tussen de 4 en 6 uur op een nacht, some minder, noooit meer dan 6 ieg.

Pfoeh ik word al moe bij de gedachte haha. 8 a 9 uur heb ik toch minimaal nodig hoor anders ben ik geen mens. Dat je het volhoudt zeg. Petje af :)
 
Jij lijkt mijn man wel die draait ook altijd op zo weinig uurtjes, en heeft enorm veel energie...
kan het soms moeilijk bijhouden met mijn korte beentjes :D

Gelukkig dat het allemaal goed ging met je presentatie!
Vreselijk altijd als er dingen gebeuren waar je niet op rekent. Gelukkig dat je hebt kunnen improviseren.
Ben nu wel benieuwd naar de damesfoto in mantelpak ;)


Het ging iig niet ten koste van je trainingen :D
 
Is dat bewust dat je niet meer dan 6 uur slaapt?Ik zou binnen 3 maanden overspannen worden :o.

Ik kan gewoon niet meer slapen dan 6 uur achter elkaar, ik heb niet meer nodig dan 6 :) Het wordt pas een probleem als ik minder krijg dan 4, dan wordt ik sjagerijnig, en beetje :)
Net lekker een warm up rondje gelopen, 1 uurtje, ik ga vanavond een 20K rondje lopen :D, nu even uitrusten
 
Ik kan gewoon niet meer slapen dan 6 uur achter elkaar, ik heb niet meer nodig dan 6 :) Het wordt pas een probleem als ik minder krijg dan 4, dan wordt ik sjagerijnig, en beetje :)
Net lekker een warm up rondje gelopen, 1 uurtje, ik ga vanavond een 20K rondje lopen :D, nu even uitrusten

Als je zelf merkt dat het voldoende is 6 uur, dan lijkt me toch geen probleem
hoe ging het lopen;)
 
Net lekker een dutje gedaan, nu op naar mijn 20K loopje! Wish me luck, ik wil nu eindelijk wel weer eens onder de 1:50 lopen.
 
Kort slapen hoeft niet altijd erg te zijn hoor, ik ken ook mensen die erg kort slapen en altijd hyper zijn, of ze dat zijn door het korte slapen of dat ze weinig slapen door het hyper zijn is mij onbekend;-)
Er zijn zoveel stellingen die zeggen wat de beste hoeveelheid slaap voor een mens is maar ik zou zelf gewoon naar je lichaam luisteren.
Ik slaap zelf meestal tussen de 6 en 7 uur per nacht/dag.
 
20k loopje :eek: poeheej knap zeg!
 
;47Uitgeteld, maar erg tevreden, 1:47 YaY!
 
;47Uitgeteld, maar erg tevreden, 1:47 YaY!
:clap::bow::clap::bow::clap::bow:

Zo mevrouw, dat doe je weer geweldig! En nu languit op de bank, of niet?
Oefff, ik moet daar nog wel even op trainen hoor :p Maar ik loop ergens ver achter je, en er komt een dag en dan ren ik gezellig mee ;) (kijk als je het hardop zegt, dan moet je het wel doen he :D)
 
Ik ben gesloopt! Zit idd sinds ik thuis ben met mijn beentjes op de bank, morgen nog een kort loopje met mijn zus, maar 2,5K dus das een eitje ;)
 
Ik ben gesloopt! Zit idd sinds ik thuis ben met mijn beentjes op de bank, morgen nog een kort loopje met mijn zus, maar 2,5K dus das een eitje ;)

hahaha, ja dat geloof ik! Chilse vanavond!
 
Heb je een goed weekend gehad? :)
 
Vandaag nog een beetje triathlon geoefend met mijn zus, ging voor geen meter, die 20k van gisteren heeft er behoorlijk ingehakt.
Ik ben overigens de aankomende week niet al te veel op DBB te vinden, ik krijg het nogal druk met het voorbereiden van het zomer programma bij ons op het werk, ook ben ik volgend weekend, het hele weekend in Zeeland, lekker op de hondjes van mijn ouders passen :)
Dus ik gok tot volgende week maandag, maar dan heb ik hopelijk ook super veel te melden!
 
Klinkt allemaal heel erg druk, veel plezier alvast komend weekend! :)


20km en thriatlon oef. zelfs voor jou teveel? :D ;)
 
Zeeland! mooi daar! vast heel veel plezier en werkse deze week ;)
 
Succes en veel plezier..
 
Back
Naar boven