Fitness Seller

Miss Beachproof Onnielief

Bezoekers in dit topic

Wow:eek::eek: ziet er goed uit !!!!!! echt top!:)
 
Mooie foto´s hoor meis...meeste progressie zie ik bij je buik ;)
 
Mooi plat buikje heb je gekregen!
 
Dat is al een heel groot verschil op op je buik zeg, goed gedaan! :)
 
Zo he..Jij bent ook al zo hard gegaan..Super gedaan! :thumb:
 
Wow:eek::eek: ziet er goed uit !!!!!! echt top!:)

Mooie foto´s hoor meis...meeste progressie zie ik bij je buik ;)

Mooi plat buikje heb je gekregen!

Dat is al een heel groot verschil op op je buik zeg, goed gedaan! :)

Zo he..Jij bent ook al zo hard gegaan..Super gedaan! :thumb:

Thanks Ladies! Ben idd erg blij met mijn buik, mijn benen vond ik zelf erg tegenvallen :treuren: over 8 weken nog maar eens kijken ;)
 
Mooie progressie meid! Die vele uren trainen hebben duidelijk hun vruchten afgeworpen ;)
:thumbs:
 
Nice! Eerste wat me opviel is een dikkere triceps en een smaller middel.
Goed gedaan!
 
Thanks Ladies! Ben idd erg blij met mijn buik, mijn benen vond ik zelf erg tegenvallen :treuren: over 8 weken nog maar eens kijken ;)

Bekend probleem... Maar je mag inderdaad echt trots zijn, ziet er toppie uit en je stats zijn ook erg netjes!
 
Ziet er goed uit!! Hele mooie progressie!
 
wow je taille is echt smal geworden!

superprestatie
 
Super gedaan hoor!! Echt een groot verschil. Vind het ook zo leuk om te lezen hoeveel je doet en dat je zo goed doorzet. Echt top :)
 
Je taille is een stuk smaller geworden en ook de rest ziet er net wat strakker uit! Netjes hoor :thumbs:. Suc6 nog even :)
 
Zo dames, dat was hem dan voor de wedstrijd! Wennen hoor! Ik ga hier wel mee door, alleen geen logjes meer bijhouden, maar ik hoop toch wel 1 keer in de maand een update fototje te posten.
Hier is het resultaat:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Had wat issues met mijn camera, hij is nl. overleden en ik moest dus mijn webcam gebruiken voor de laatste foto, ik had dus ook geen flits, techniek is mooi, maar het moet wel werken ;)

Dat werkt zeker! Ook al zo'n gigaprogressie! Buik, taille, billen, benen! Is goed te zien, moet ook wel met al dat werk wat je er in hebt zitten! Super!
 
Ik houd vanaf morgen een logje bij :) Eenskijken of ik deze lijn door kan trekkn voor nog eens 8 weken!

Nieuwe Log!
 
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
jij hebt ze op de O.S. misschien al van dichtbij gezien
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven