AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Onnielief (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou, dan wachten we rustig af! Veel plezier daar!
 
suc6 ook op je werk en dat lijkt me een fijn weekend in Zeeland!
 
Ik hoop dat je een goed weekend hebt momenteel.
Nog kunnen trainen in Zeeland?
 
Hoi hoi,
Daar was ik weer!
het weekend van geweldig! Ik ben eerst zaterdag op de fiets naar Zeeland gegaan, 90km, lekker door het zonnetje, ik heb dan ook op het moment hele interessante lijntjes op mijn lijf staan, daar moet ik nog even voor in de zon gaan liggen om ze weer weg te krijgen ;)
Goed na het fietsen heb ik uitgebreid hard gelopen met de honden, richting strand, over het strand, door de duinen, en dan weer over de weg terug. De hondjes vonden er op een gegeven moment niets meer aan, dus heb ik ze aan de lijn in de schaduw neergelegd en ben lekker de zee ingegaan, tussen de boeien op en neer is ongeveer 150 meter, en heb het 10 rondjes volgen gehouden, al met al dus lekker 3 km rustig aan gezwommen.
Zondag had ik er niet zoveel zin in, dus ben ik eigenlijk alleen maar op de fiets terug naar huis gegaan, dit keer via een korte route, dus was ik lekker bijtijds thuis.
Gisteren is mijn zus geslaagd, en ik heb heel braaf maar 1 slagroomsoesje op, en verder helemaal niets slechts! YaY!
Vandaag ben ik op mijn skeelers naar mijn ewrk gegaan, en vanavond ga ik ook weer op mijn skeelers terug! Maar eerst nog een half dagje werken, en lekker KT'en!
 
die 90km maak je op een racefiets neem ik aan?

goede conditie heb je zo te zien! ;) respect!
 
die 90km maak je op een racefiets neem ik aan?

goede conditie heb je zo te zien! ;) respect!

Na geen racefiets, gewoon mijn omafiets met 2 fietstassen vol met zooi, ik heb het niet zo op racefietszadeltjes :( Te veel kont vor te weinig zadel, mij niet gezien!
 
Na geen racefiets, gewoon mijn omafiets met 2 fietstassen vol met zooi, ik heb het niet zo op racefietszadeltjes :( Te veel kont vor te weinig zadel, mij niet gezien!

hahaha, dat maakt je een nog grotere bikkel dan ik al dacht! 90km op een oma fiets... whoow, mij niet gezien!

die racefiets zadeltjes wennen overigens wel redelijk rap hoor; ik had er in den beginne ook last van... nu moet ik echt niet meer aan een 'normaal' zadel denken! of kont-grootte er echt iets mee te maken heeft betwijfel ik ;)
 
Wat een leuk weekend drukke tante!
Veel skeelerplezier vanavond :)
 
Wat zijn je stats? 20 juni en 27 juni zijn al voorbij ;)
 
Ik voel me echt een lui zwijn elke keer als ik jouwlogje heb gelezen. :p:o

Goed bezig meid, echt een bikkel!
 
Haha, 90km op een opoefiets mét fietstassen. :D Respect!
 
Respect op een oma fiets en vanavond lekker aan het skeeleren.
Wow jou vet% daalt echt hard.
Het vele trainen wordt goed beloond zo te lezen. :D
 
Back
Naar boven