AndroidHealthClinic

Miss Beachproof Onnielief (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo hé jij bent echt een cardiotijger haha, goed hoor!
 
Lekker gezwommen in zee, dat zou nu ook wel wat zijn ..:)
 
Onnielief is al een kampioen voor mij ;).
 
Zeker weten, geweldige stats! :)
 
Hoe is het,weekend goed doorgekomen?:klink:
 
hoe gaat het hier ? :clap::wave2::thumbs:
 
Nog maar een paar dagen, dan mogen we op de foto!
Al met al ben ik best wel tevreden over mezelf, aan de andere kant, ik heb nog nooit zo'n moeite gehad om weer op een redelijk gewicht te komen, ik ga dus zeker door aan het eind van deze contest, en hoop dan ook weer terug te komen op mijn "normale " verpercentage, want ik ben ngemerkt echt vet geworden. Eerst maar eens de resultaten vrijdag afwachten!
Goed, afgelopen weekend dus mijn mini triatlon, het was maar 1/1e, dus eigenlijk stelde het niets voor, maar toch, je wilt in elk geval geen gek figuur slaan.
Ik schrok echt van de tegenstanders, allemaal van de afgetrainde (of in elk geval een groot gedeelte) triatleten, terwijl mij was verteld dat deze triatlon voor beginners was (het zou mijn eerste worden)
Mijn doel was om binnen de 45 minuten binnen te komen, en dat is me gelukt, daar was ik erg blij mee, waar ik inder blij mee was was dat ik ongeveer de 15e tijd had, dat viel me erg tegen.
Ik kan natuurlijk allerlei excuses gaan verzinnen, maar het punt is dat ik gewoon niet heel erg goed was in verhouding met mijn tegenstandsters, en ik heb me meteen voorgenomen om als een gek te gaan trainen voor volgend jaar zodat ik hemm dan kan winnen. Ik heb een hekel aan verliezen, en ben dan ook niet van plan er aan te gaan wennen :)
wat me ook tegenviel waren de foto's tdie gemaakt zijn tijdens de triatlon, en ik wil dan ook heel graag weer terug naar mijn oude gewicht/ vetpercentage, want ik vons mezelf wel zo ontzettend vies en vatsig! Daar moet en zal wat aan veranderen!

Gisteren de dag na mijn triatlon heb ik het vrij rustig aangedaan, ik heb niet gezwommen, wel gefietst, hard gelopen en lekker op mijn gemakje wat KT gedaan, maar toch, zeker niet zo fanatiek als normaal.
Ik ga vandaag wel weer helemaal los, want ikwil toch een zo goed mogelijk figurr slaan vrijdag voor de foto :)

Iedereen nog succes deze laatste 2,5 dag!
 
Jij ook nog veel succes de laatste paar daagjes!
Uiteindelijk heb je wel je doel behaald bij de triathlon dus van harte meid :thumbs:

Bf% komt heus ook nog wel goed :)
 
Knap gedaan! Nog effe knallen en dan de foto op. Ben benieuwd naar je resultaat!
 
Gefeliciteerd dat je je doel hebt bereikt met de triatlon!
Succes met trainen voor volgend jaar, dan pak je wel de eerste plaats. :)

Telkens als ik jou log lees krijg ik de kriebels om weer aan wedstrijdzwemmen te doen. ;)
Mezelf aansporen om borstcrawl enz te doen lukt niet echt(maybe als ik het als ochtend cardio ga doen alleen) maar ik ben wel op sites terecht gekomen over master zwemmen.
Met een trainer is het wat makkelijker om het weer op te pakken.
Misschien binnenkort eens een keertje proefzwemmen.:D
 
Haha,volgens mij moeten je benen dan als lood aanvoelen..eerst zwemmen en dan hardlopen of fietsen (of andersom).
 
Super zeg van de triathlon!

Succes nog even! :cheer:
 
Als je zo doorgaat zoals laatste tijd, ga jij die doelen echt wel halen!!! Succes nog die laatste loodjes voor de foto! Volgens mij heb je behoorlijk progressie gemaakt deze 8 weken!
 
Wauw, knap dat je die triatlon uitgelopen hebt zeg!
Stiekem staat zoiets ook nog wel op mijn 'To Do'-lijstje, voor ooit.

Heel veel succes met de laatste loodjes en je foto's maken!
 
Succes met foto's maken!!! :)
 
ga je de foto's ook hier plaatsen? ben benieuwd;)
 
Zo dames, dat was hem dan voor de wedstrijd! Wennen hoor! Ik ga hier wel mee door, alleen geen logjes meer bijhouden, maar ik hoop toch wel 1 keer in de maand een update fototje te posten.
Hier is het resultaat:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Had wat issues met mijn camera, hij is nl. overleden en ik moest dus mijn webcam gebruiken voor de laatste foto, ik had dus ook geen flits, techniek is mooi, maar het moet wel werken ;)
 
Back
Naar boven