XXL Nutrition

Miss Beachproof tigercatty's log

Bezoekers in dit topic

Veel sterkte en doe zeker rustig aan:O.
 
Laatst bewerkt:
Hallo waar ben je??? Ik hoop dat het goed met je gaat?
 
Ik kwakkel nog steeds met een verkoudheid en een hoestje. Die willen niet echt overgaan:(. De afgelopen tijd heb ik ook niet meer getraind en totaal niet meer op mijn eten gelet. Ik heb dingen gegeten die ik al tijden niet had gegeten (pannekoeken met spek, friet,broodjes hamburgers, pizza's en heel veel kipfiletjes met spek. En ik heb daar niet eens lekker van kunnen genieten, omdat mijn smaak ook minder is door de verkoudheid:(.

Op dit moment denk ik dat deze wedstrijd voor mij ook niet zinvol is om nog ermee door te gaan. Wat ik ook doe of eet ik blijf gewoon hangen op de 58kg, heel frustrerend. Op papier ga ik wel op vooruit, maar in de spiegel zie ik daar helemaal niks van.

Morgen maar weer es rustig beginnen met trainen.
 
Nogal logisch dat je geen vooruitgang ziet als je niet op je eten let en niet traint ;)
Of was het voor die tijd ook al zo?
Anyway, gewoon met de contest stoppen is natuurlijk geen oplossing. Nog even een paar weken knallen juist!
Succes en beterschap.
 
mooie lichaam hoor tigercatty :)
en eindelijk een vrouw hier op het forum met normale doelen :)
succes
 
Niet opgeven hoor! Ik kan me voorstellen doordat je je niet zo fit voelt, je gevoel niet positief is. Als je helemaal opgeknapt bent verandert dat vast!
Die 58 kilo is eigenlijk natuurlijk ook een mooi gewicht. Misschien is het wat om te proberen om op dit gewicht te blijven, op onderhoud blijven eten en volledig op spiergroei te trainen. Zelf heb ik zo wel een mooie progressie gemaakt en is mijn bf toch steeds ietsjes gezakt.
 
beterschap! ben zelf 2,5 week ziek geweest is echt niet leuk :(
 
Fijn dat je er weer bent:D
Ik denk voor iemand die nog niet zo heel lang op dit niveau bezig is, dat je het juist heel goed doet. En als je goed leest in elt logje heeft iedereen last van die dipjes.
Dus ik denk dat je zeker niet moet afhaken.
Wat Aradev zegt kan ook een optie zijn.

Misschien ben je een beetje vermoeid? je lichaam zegt niet voor niks: ik doe niet mee.
Veel sterke en doe zeker rustig aan.:aai::aai::aai:
 
Nogal logisch dat je geen vooruitgang ziet als je niet op je eten let en niet traint

Of was het voor die tijd ook al zo?

Anyway, gewoon met de contest stoppen is natuurlijk geen oplossing. Nog even een paar weken knallen juist!

Succes en beterschap.



Dankje :) Sinds ik ben begonnen met de wedstrijd heb ik me keurig aan mijn dieet gehouden. Tot dat ik ziek begon te worden, toen ging alles een beetje mis . Ik baal enorm ervan dat ik me niet helemaal fit voel en de puf even niet heb om te sporten. Het duurt me allemaal wat te lang.



mooie lichaam hoor tigercatty

en eindelijk een vrouw hier op het forum met normale doelen

succes



Dankje, maar ik vind dat alle vrouwen hier op het forum normale doelen hebben.



Niet opgeven hoor! Ik kan me voorstellen doordat je je niet zo fit voelt, je gevoel niet positief is. Als je helemaal opgeknapt bent verandert dat vast!

Die 58 kilo is eigenlijk natuurlijk ook een mooi gewicht. Misschien is het wat om te proberen om op dit gewicht te blijven, op onderhoud blijven eten en volledig op spiergroei te trainen. Zelf heb ik zo wel een mooie progressie gemaakt en is mijn bf toch steeds ietsjes gezakt.



Ik moet gewoon geduld hebben en dat is soms wel heel lastig. En 58kg is inderdaad wel een mooi gewicht, maar dat is al zo'n 10 jaar. Ik zou graag wel naar 60kg toe willen. Ach, ik moet gewoon me niet focussen op de cijfertjes maar op de spiegel en dan maakt het niet uit of ik nu 58kg of 60kg ben. Als ik maar tevreden ben met wat ik in de spiegel zie. Ik zat iets boven mijn onderhoud, maar ik had er ook wat cardio erbij, maar misschien is het wel verstandiger om op onderhoud te trainen en dan volledig op de spiergroei te trainen. Dat deed ik in het begin ook en dat werkte idd wel, mijn bf zakte toen ook wat. Ik ga volgende week wel beginnen met een nieuwe schema op spiergroei en daarna 10min cardio als cooling down.



beterschap! ben zelf 2,5 week ziek geweest is echt niet leuk



Dankje, het is idd niet leuk. Vooral het hoesten vind ik heel vervelend, sporten met een loopneus is wel te doen



Fijn dat je er weer bent

Ik denk voor iemand die nog niet zo heel lang op dit niveau bezig is, dat je het juist heel goed doet. En als je goed leest in elt logje heeft iedereen last van die dipjes.

Dus ik denk dat je zeker niet moet afhaken.

Wat Aradev zegt kan ook een optie zijn.



Misschien ben je een beetje vermoeid? je lichaam zegt niet voor niks: ik doe niet mee.

Veel sterke en doe zeker rustig aan.



Ik ga ook niet afhaken, ik heb gewoon last een dip. En die duurt wat te lang. Het is idd waar, dat iedereen last heeft van een dip. Ik ga deze week nog rustig aan doen en daarna ga ik weer de boel oppakken. Met een nieuwe schema en dieet. En dan moet het wel goed komen. Ik heb er in ieder geval enorm zin in om weer te sporten.
 
nee sommigen willen op Ronnie Coleman enz lijken
 
Ik ga ook niet afhaken, ik heb gewoon last een dip. En die duurt wat te lang. Het is idd waar, dat iedereen last heeft van een dip. Ik ga deze week nog rustig aan doen en daarna ga ik weer de boel oppakken. Met een nieuwe schema en dieet. En dan moet het wel goed komen. Ik heb er in ieder geval enorm zin in om weer te sporten.

Kijk dat is the spirit. Gewoon weer rustig oppakken en lekker doorgaan waar je voor je dipje mee bezig was!!

nee sommigen willen op Ronnie Coleman enz lijken
Dan mag jij er een aantal opnoemen?????
 
nee sommigen willen op Ronnie Coleman enz lijken

Ik wil als twee druppels water op hem lijken. Je hebt helemaal gelijk:bow:.

Ehhhhuuuhh NOT.


@ tiggercatty. Ik ben blij dat je weer doorgaat. Het gaat zeker goedkomen:D:p:D
 
Dinsdag weer rustig begonnen met trainen van de benen en dat ging wel redelijk. Ik had veel tijd nodig om bij te komen tussen de sets, terwijl de gewichten nog lager waren dan die ik normaal gebruik voor het opwarmen:(. Dat zegt toch wel genoeg hoe fit mijn lichaam is, niet fit genoeg om te weer te beginnen.:(

Het enige wat wel leuk is, is dat ik nog steeds last heb van spierpijn in mijn kont :D

Voorlopig maar rust nemen :(
 
Misschien gewoon weer opbouwen of is dat een gek idee?
 
Misschien gewoon weer opbouwen of is dat een gek idee?

Dat is geen gek idee, maar mijn lichaam is gewoon moe. Als je meer dan een uur bezig bent om 5 oefeningen te doen en daarbij het maximale gewicht niet eens je opwarmingsgewicht is, dat geeft voor mij al aan dat mijn lichaam moe is. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik minstens 2min moest bijkomen van 8reps 5kg db squat:(
 
Eindelijk doet mijn lichaam weer es mee. Vanochtend begonnen met een half uur pilates. En jeetje wat is mijn lichaam stijf:(. Vanmiddag naar de sportschool geweest voor kt. Eerst even de schade op laten meten.

Gewicht: 57,5:( een kilo kwijt.
Vp 18,3 % :) vorige keer was het 18,8%
spiermassa is gelukkig gelijk gebleven:)

Training van vandaag

Superset
Db full squat
8x6kg
8x8
8x8
8x6
Db side lunge
8x6kg
8x8
8x8
8x6
Db sumo squat
8x6kg
8x8
8x8
8x6

Bb step up
8 x20kg
8x20
8x20
8x20

Prono hip extension
4x12x BW

Db calve raise
8x6kg
8x8
8x8
8x8

Daarna buikspiercircuit 3 oefeningen 3rondes tot fail.

Morgen bovenlichaam trainen met de nadruk op triceps
 
ik volg je !
 

Gezellig:)

Oja, gisteren na trainen 15min loopband op max helling en snelheid 3.5, dat voelt lekker aan de benen. De cal van gisteren 2320 en dat was een beetje teveel van het goede, maarja eten kan ook zo lekker zijn. De eiwitten waren wel goed 128gr:). Ik ga de komende tijd 2100kcal proberen, kijken hoe mijn lichaam dat zal vinden en of er ook iets zal veranderen. Vandaag weer lekker spierpijn in mijn benen. Vanochtend lekker een half uur pilates gedaan en vanmiddag is mijn bovenlichaam aan de beurt.
 
Klinkt gelukkig alsof je een beetje uit dip bent:). Ik ben benieuwd hoe het voorzichtige bulken je gaat bevallen
 
Klinkt gelukkig alsof je een beetje uit dip bent:). Ik ben benieuwd hoe het voorzichtige bulken je gaat bevallen

Die dip heeft ook lang geduurd, het is zo vervelend als je lichaam niet mee wilt werken. Ik ben benieuwd hoe het bulken een beetje gaat. Ik hou nu ook mijn voeding wat beter in de gaten.
 
Back
Naar boven