XXL Nutrition

Miss Beachproof tigercatty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tigercatty

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 dec 2010
Berichten
934
Waardering
52
Lengte
1m71
Massa
58kg
Hallo,

Ik ben Janny en doe vanaf feb. dit jaar serieus KT. Daarvoor deed ik ongeveer een jaar aan bodypump. En daarvoor heb ik 13 jaar geen sport beoefend mede door een blessure die ik kreeg op mijn 15de. Ik heb 4daagse splitschema, upper-/lowerbody schema en fullbody schema gedaan. Ik begin nu weer met fullbody, omdat ik naast die schema ook nog met een BW workouts begin. En dan wordt het allemaal heel ingewikkeld als ik KT zou gaan splitsen.

Met de fullbody schema, heb ik de ene keer 2 oefeningen meer voor benen, de andere keer rug en weer de andere keer schouders. Mijn borst wil ik niet al teveel gaan belasten vanwege mijn chronische ontstekening aan het borstbeen.

De BW workouts varieren tussen de 10-30min. Het ligt eraan hoe intens het is.

Mijn opwarming is op dit moment 1 km roeien en die wil ik gaan vervangen door touwtje springen, maar dat moet ik eerst opbouwen naar 5min toe.

Gemiddeld eet ik zo'n 2300cal op een dag. Op een trainingsdag eet ik wat meer dan op de rustdagen.

Doel:
- een mooi gespierd lijf met vrouwelijke vormen :D
- betere conditie ( die is op dit moment echt waardeloos :()

Mijn stats op dit moment:

lengte: 1.71m
gewicht: 58,5kg
vetpercentage: +/- 18%


Voor de rest wens ik alle dames succes in de contest :D

bb2011.jpg
 
Laatst bewerkt:
Joeppie she's in. Ik ben van de partij.:-)):-))
Ik ben trots op je:-)). Super goed bezig
 
Erg veel Succes toegewenst!!
 
Im in, veel succes!
 
Succes! Je hebt al erg mooie stats hoor!
 
Dank jullie allemaal.. Maar stuiter ik mis jou nog;).
 
Stuiter heeft toch al gereageerd:p
Of verwacht je nog wat anders van hem haha.
 
Succes! Je hebt al erg mooie stats hoor!

Op papier ziet het er goed uit, maar als ik in de spiegel kijk, dan kan het veel beter. En daar ga ik ook voor :)
 
Nu ben ik wel erg benieuwd naar pics! Ja de spiegel zegt soms andere dingen dan stats...
 
Hallo,

Ik ben Janny en doe vanaf feb. dit jaar serieus KT. Daarvoor deed ik ongeveer een jaar aan bodypump. En daarvoor heb ik 13 jaar geen sport beoefend mede door een blessure die ik kreeg op mijn 15de. Ik heb 4daagse splitschema, upper-/lowerbody schema en fullbody schema gedaan. Ik begin nu weer met fullbody, omdat ik naast die schema ook nog met een BW workouts begin. En dan wordt het allemaal heel ingewikkeld als ik KT zou gaan splitsen.

Met de fullbody schema, heb ik de ene keer 2 oefeningen meer voor benen, de andere keer rug en weer de andere keer schouders. Mijn borst wil ik niet al teveel gaan belasten vanwege mijn chronische ontstekening aan het borstbeen.

De BW workouts varieren tussen de 10-30min. Het ligt eraan hoe intens het is.

Mijn opwarming is op dit moment 1 km roeien en die wil ik gaan vervangen door touwtje springen, maar dat moet ik eerst opbouwen naar 5min toe.

Gemiddeld eet ik zo'n 2300cal op een dag. Op een trainingsdag eet ik wat meer dan op de rustdagen.

Doel:
- een mooi gespierd lijf met vrouwelijke vormen :D
- betere conditie ( die is op dit moment echt waardeloos :()

Mijn stats op dit moment:

gewicht: 58,5kg
vetpercentage: +/- 18%

Begin foto volgt. In mijn log staat ook nog wel een beginfoto.

Voor de rest wens ik alle dames succes in de contest :D

Succes! Maar wat is je lengte, anders zeggen stats zo goed als niks..
 
hahaha ****k haha..

Helemaal verkeerd gelezen..:D my bad..

Ja stuiter doe mee;)
 
Ja vind ik ook, als ik die stats zo lees, ziet het er al goed uit!!
 
Mooie beginstats!!

Ja vind ik ook, als ik die stats zo lees, ziet het er al goed uit!!


Dank jullie wel :). Toen ik in feb. begon zat ik op zo'n 20%. Ik heb het laten meten op de sportschool met zo'n digitale meter, dus die zal altijd wel lager zitten dan de huidplooimeting. Zo lang daar de vetpercentage op zakt, ben ik tevreden.

Maar toch is de spiegel bepalend:)
 
Back
Naar boven