AndroidHealthClinic

Miss universe 2003

dit is trouwens al 2 dagen bekend, ik heb een sjgotel (zo spreken veel krullenbollen het uit die er een hebben, dus doe ik het ook maar:)) met een kaart die alle zenders van de wereld aftapt!

Miss Nederland/Belgie/Aruba en Curacao zijn best wel lelijk dit jaar he?
En wat me opvald is dat Vanessa Van Arendonk van Curacao blond is, maar haar haar donker heeft geverfd omdat de vorige miss ook donker haar had.

En ik vind Miss Mexico er ook Sexy uit zien!
Maar Dominicaans republiek ziet er wel liever uit.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe Miss nederland ziet bijna ieder jaar lelijk uit. Ik snap dat echt niet.

Ja ik weet, het is al een tijdje bekend, maar het blijft lekker nieuws

België en Brazil

jummmieeeeeeeeee

Toch snap ik dat niet, neem nou bv miss Holland, als je op een willekeurige zomerdag door de stat gaat lopen heb je een grote kans dat je een lekkerdere mokkel tegen komt!

Pff weer lekkere wijven uit Zuid-Amerika. Die van Argentinie en Brazilie vind ik erg aangenaam. Ik ga maar eens emigreren ;)

Laatst bewerkt:
ik twijfel tussen miss Albanie en miss Hongarije

:shake:

vind miss Israel wel schattig

:D

OK OK zitten wel een aantal mooie dames tussen, maar merendeel ben ik toch echt niet jaloers op... Sommige zijn gewoon echt lelijk :(

Originally posted by Cowgirl Herb
OK OK zitten wel een aantal mooie dames tussen, maar merendeel ben ik toch echt niet jaloers op... Sommige zijn gewoon echt lelijk :(

heb je toevallig foto's online staan?

kunnen we die stelling ff checken...

brrr, niet veel vrouwen die bij mij zoiets oproepen van 'hhmmm ziet er lekker uit'

of toch wel 1, Miss Zwitserland :D vind ik de knapste

Wrom vinden jullie Miss NL niet mooi?? Vin dur eigelijk wel lekker...
Maar Miss Spain mag dur ook zeker wezen!!!
Misschien gekke vraag maar is er ook Misterverkiezings-site?
Zo ja kun je je daarvoor inschrijven? :p

Greetz,
Jurre

Je moet natuurlijk ook naar de figuurtjes kijken. Ze hebben echt allemaal wel een lekker lijf hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja en het innerlijke is ook heeeeeeeeeeeeel erg belangrijk, want daar kijken mannen altijd naar

Originally posted by bart82

heb je toevallig foto's online staan?

kunnen we die stelling ff checken...

Nee heb ik niet.
En bovendien... innerlijk en uitstraling zijn belangrijker dan een mooi figuur of een leuke kop en die zijn niet op een foto vast te leggen.

Originally posted by Cowgirl Herb

Nee heb ik niet.
En bovendien... innerlijk en uitstraling zijn belangrijker dan een mooi figuur of een leuke kop en die zijn niet op een foto vast te leggen.

een leuke glimlach werkt anders ook op foto hoor

Terug
Naar boven