AndroidHealthClinic

Misschien een hele domme vraag

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Waarschijnlijk had deze vraag ook in t hanenhok gepast (blijft een leuke benaming op een BB-site:D ) maarre ik heb vaak hele rare hersenspinsels die als een tierelier door mn hersens bewegen. En ik had vandaag in tijden eindelijk weer eens geld voor een wheyshake, dus ik heb gelijk maar een pot van 2kilootjes aangeschaft. te weten van The Naturel Health Company zelf en wel de aardbei smaak, ben benieuwd.
En ik liep nog ff de stad door weg te zijn met mn gedachten en toen vroeg ik me t volgende af:

Als je nou allemaal verschillende smaken whey shakes of wat voor product dan ook hebt, die smaak wordt op de een of andere manier suggestief of niet toegevoegd (geen idee hoe ze dat doen) maar krijg je dan ook bepaalde eigenschappen van die smaak mee in je shake.

zo bevat banaan bijv. kalium, tryptofaan en vitamine C en aardbeien vit. A,C en K en t nodige foliumzuur.

darbij is banaan cholesterolverlagend volgens mij en heeft chocolade ook weer goede eigenschappen. is dat dus eigenlijk te merken, op welke manier dan ook, in de (smaak van de) shake die je aanschaft?

Als deze toch naar t hanenhok verplaatst moet worden , hoor ik t graag:D
 
Het zijn smaakstoffen.
 
Originally posted by dandyman
Waarschijnlijk had deze vraag ook in t hanenhok gepast (blijft een leuke benaming op een BB-site:D ) maarre ik heb vaak hele rare hersenspinsels die als een tierelier door mn hersens bewegen. En ik had vandaag in tijden eindelijk weer eens geld voor een wheyshake, dus ik heb gelijk maar een pot van 2kilootjes aangeschaft. te weten van The Naturel Health Company zelf en wel de aardbei smaak, ben benieuwd.
En ik liep nog ff de stad door weg te zijn met mn gedachten en toen vroeg ik me t volgende af:

Als je nou allemaal verschillende smaken whey shakes of wat voor product dan ook hebt, die smaak wordt op de een of andere manier suggestief of niet toegevoegd (geen idee hoe ze dat doen) maar krijg je dan ook bepaalde eigenschappen van die smaak mee in je shake.

zo bevat banaan bijv. kalium, tryptofaan en vitamine C en aardbeien vit. A,C en K en t nodige foliumzuur.

darbij is banaan cholesterolverlagend volgens mij en heeft chocolade ook weer goede eigenschappen. is dat dus eigenlijk te merken, op welke manier dan ook, in de (smaak van de) shake die je aanschaft?

Als deze toch naar t hanenhok verplaatst moet worden , hoor ik t graag:D


Hahahah, dandyman... Meen je dat nu??
 
Nou ja, de vraagstelling kwam idd een beetje vreemd over, maar t was meer een hersenspinsel of zoiets daadwerkelijk te manipuleren is. Oftewel, dat je dan een bepaalde smaak proteine zou kunnen kopen met de daarbij behorende vordelen die bij een bep. smaak horen. Of t dus te realiseren is
Ik weet t, de vraagstelling kwam heel dom over maar t was dus een andere blik op de proteineshakes.
 
je zou ze allemaal moeten proberen en kijken welke op jouw het beste effect heeft...of diegene met de eiegenschappen die jou het beste aanspreken....
 
Wou net zeggen. Zijn smaak stoffies :P
 
:D naar het hanenhok ermee... ;)
 
Waarom?

Zo gek is de vraag nog niet.

Zo bevatten sommige eiwitsupplementen rode bietensap als kleurstof. Wie zegt dat dit sap niet bepaalde eigenschappen kan bevatten

Zo staat er bv op een pot Twinlab super whey bij de ingredienten:

Natural and artificial flavors, dus wel degelijk natuurlijke smaakstoffen.


Nee, al met al helemaal niet zo'n gekke gedachte gang.
 
Ik vind het persoonlijk 1 van de intelligentere vragen in dit gedeelte...
 
Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan 3XL of Oli of zuivelproduct geeft.

dat zegt genoeg denk ik. eindelijk waardering voor mn hersenspinsels.
 
Originally posted by dandyman
Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan 3XL of Oli of zuivelproduct geeft.

dat zegt genoeg denk ik. eindelijk waardering voor mn hersenspinsels.

Ik neem jou hersenspinsels ook serieus. Ben er zelfs nog verder over na gaan denken.
Als je moet kiezen uit verschillende soorten snoep(ik weet het een bb eet geen snoep), welke zou je dan het beste kiezen? Colaflesjes, banaantjes of van die kikkers?
Cola zal wel afvallen door de suiker en banaan bevat wel tryptofaan(zoals jij al aangaf), maar geen eiwit. Die kikker bevat natuurlijk wel eiwit, maar die eiwit zal weer voor een deel worden omgezet naar glucose. :shrug:

;)
 
Back
Naar boven