XXL Nutrition

Misselijk door tren

Bezoekers in dit topic

Poeper

Cool Novice
Lid geworden
4 jun 2013
Berichten
124
Waardering
103
Lengte
1m82
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
l
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij komt misselijk wel vaker voor bij gebruik van tren.

Dat je niet slaapt is logisch. Bekend van tren
 
l
 
Laatst bewerkt:
Dus het is gewoon toevallig dat dit de 2de maal voorkomt de dag na een inject van een ander merk?
Vorige keer kwam er namelijk helemaal geen tren aan te pas. (toen had ik wel geen slaapproblemen)
Flikker die vial dan weg als je het niet vertrouwd.
 
l
 
Laatst bewerkt:
Je noemt nou net de (eventuele) sides van tren op.

Last van de maag
Insomnia
 
l
 
Laatst bewerkt:
Maar vorige keer had ik dit ook zonder tren. Was toen zelf in de cruise, 1ml test-e van het ander merk.

Stel dat het nu toch van de tren is, gaat die last van de maag dan weg?
Want het is zo erg dat ik 1 uur nodig heb om een simpele protein bar binnen te krijgen.

Een maat van me heeft ook altijd last van de maag op tren.
Ik heb ooit ergens in de wandelgangen gehoord dat het supplementeren van zinc bij elke meal wil helpen. Dit helpt hem redelijk, waarom precies.. geen idee
 
Maagproblemen op tren zijn te verhelpen met maagbeschermers.

Omeprazol moet je hebben, gewoon te halen bij de Kruidvat onder andere
 
Kijken of het over gaat als je de testosterone die je van een maatje kreeg niet meer neemt. Zo ja, dan is het de test. Zo niet dan is het de tren
 
l
 
Laatst bewerkt:
ben bang dat het zo blijft.ben zelf ook de hele dag door misselijk van tren, maar da's weer makkelijk met cutten ;-p
slapen ook klote, 5 uur aan 1 stuk en daarna constant wakker...
 
l
 
Laatst bewerkt:
Hoelang neem je al tren?
En begon het bij week 1 of pas later?

gebruik nu tren-a en dan begint het al na een paar dagen. op tren-e meestal vanaf tweede/derde week totdat je ermee stopt en het uit je lijf is.
 
Ik had die misselijkheid en/of brandend maagzuur ook op tren. A of E maakt geen zak uit, ik kreeg van iemand hier de tip Omeprazol te halen. Daarna had ik letterlijk geen last meer, of naja misschien heel af en toe lichtelijk last. Voor die paar euro dat het kost zou ik het gewoon proberen, dat is beter dan je tren cycle vroegtijdig afkappen want dat zou een teleurstelling beteken....
 
l
 
Laatst bewerkt:
terug naar oud merk/ (tijdelijk) dosis verlagen
 
l
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven