Gast 147539
Cool Novice
- Lid geworden
- 8 sep 2015
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo allemaal ik train nu me benen zo,n 3 maanden erg intensief omdat ze vergeleken met me bovenlichaam erg achterliepen,
In het begin ging het redelijk goed, totdat ik en maand geleden met de high volume methode ging trainen. ik word erg misselijk na me benentraining en het kan volgens mij niet aan me voeding liggen aangezien er ruim 2 uur zit tussen me laatste maaltijd en totdat ik begin met me training.
Ik train me benen twee keer per week en hou me aan een eigen bedacht voedingsschema van 2744 kalorieen per dag.
mijn trainingschema voor benen :
Squat : 4 sets - 15 reps
Hack squat : 4 sets - 20 reps
Leg press : 5 sets - 12 reps
Leg extensions - 5 sets- 18 reps
Leg curls - 5 sets - 18 reps
Standing calf raises - 4 sets - 20 reps
er zit drie dagen rust tussen me benentrainingen.
me voedingschema :
1. 100g havermout, 1 banaan, 1 glas melk
2. 100 gram zilvervliesrijst, 2 gekookte hele eieren
3. 100 gram zoete aardappel, 100 gram broccoli, 1 blik tonijn
4. 100 gram volkoren pasta, 100 gram gekookt kip, 50 gram gekookte wortels
5. 100 gram koolvis, 50 gram paprika, 50 gram champignons
6. 500 gram magere franse kwark, 50 gram walnoten.
Kcal : 2744
Eiwitten : 230,2 g
Koolhydraten : 314,8 g
Vetten : 92,4 g
Mijn vraag aan jullie is of jullie aan de hand van me train en voedingschema kunnen zien wat de redenen kunnen zijn voor de misselijkheid na me training, want ik heb hierover rondgevraagd in de sportschool en niemand had dit probleem met de benen training en heb hierover ook geen andere topics kunnen vinden in dit forum.
In het begin ging het redelijk goed, totdat ik en maand geleden met de high volume methode ging trainen. ik word erg misselijk na me benentraining en het kan volgens mij niet aan me voeding liggen aangezien er ruim 2 uur zit tussen me laatste maaltijd en totdat ik begin met me training.
Ik train me benen twee keer per week en hou me aan een eigen bedacht voedingsschema van 2744 kalorieen per dag.
mijn trainingschema voor benen :
Squat : 4 sets - 15 reps
Hack squat : 4 sets - 20 reps
Leg press : 5 sets - 12 reps
Leg extensions - 5 sets- 18 reps
Leg curls - 5 sets - 18 reps
Standing calf raises - 4 sets - 20 reps
er zit drie dagen rust tussen me benentrainingen.
me voedingschema :
1. 100g havermout, 1 banaan, 1 glas melk
2. 100 gram zilvervliesrijst, 2 gekookte hele eieren
3. 100 gram zoete aardappel, 100 gram broccoli, 1 blik tonijn
4. 100 gram volkoren pasta, 100 gram gekookt kip, 50 gram gekookte wortels
5. 100 gram koolvis, 50 gram paprika, 50 gram champignons
6. 500 gram magere franse kwark, 50 gram walnoten.
Kcal : 2744
Eiwitten : 230,2 g
Koolhydraten : 314,8 g
Vetten : 92,4 g
Mijn vraag aan jullie is of jullie aan de hand van me train en voedingschema kunnen zien wat de redenen kunnen zijn voor de misselijkheid na me training, want ik heb hierover rondgevraagd in de sportschool en niemand had dit probleem met de benen training en heb hierover ook geen andere topics kunnen vinden in dit forum.