Fitness Seller

Misselijk na training ???

Bezoekers in dit topic

BodyGainer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
812
Waardering
0
gisteren na men been training voelde ik me super misselijk , ik ben wel zwaar gegaan want ik kon nogmaar nauwlijks de trap op . ik ben daarna op het bed moeten gaan liggen om even te bekomen want ik dacht echt dat men hele maag inhoud eruit ging komen. heeft het nu te maken met de training ? want ik dacht dat ik ooit nog eens had gelezen dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben na een te zware training :eek:
 
Het kan inderdaad door de training komen, toevallig ook nog je benen flink aangepakt?

Maar je bent pas echt hardcore als je in de gym moet kotsen he ;) :D .
 
BodyGainer zei:
gisteren na men been training voelde ik me super misselijk , ik ben wel zwaar gegaan want ik kon nogmaar nauwlijks de trap op . ik ben daarna op het bed moeten gaan liggen om even te bekomen want ik dacht echt dat men hele maag inhoud eruit ging komen. heeft het nu te maken met de training ? want ik dacht dat ik ooit nog eens had gelezen dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben na een te zware training :eek:


komt waarschijnlijk omdat je op een belachelijke manier getraid hebt.

:whip:
 
in de gym kotsen gaat moeilijk gaan want ik train thuis :P maar zou wel grappig zijn als iemand kotst in de gym ( als ik het niet ben ) whahaha
 
Las er weer eens overheen :o . De benen hebben is de grootste spiergroep en als je dan als een stier te keer gaat kan het doorgaands voorkomen dat je misselijk wordt "zuurstof tekort" :D .
 
Aha. Ik heb daarnet ook hetzelfde gehad. Ook na de training van mijn benen. Toen ik in de kleedkamer zat dacht ik dat mijn dextrose-water weer omhoog kwam :S. Gelukkig niet de enige
 
Monster intensity.
 
IK heb het weleens tijdens mn training, maar dat komt denk ik, wat 'Mars' al zei door de 'Monster Intensity'...
 
ik heb ook er ook vaak last van als ik benen train maar als ik dan effe 15 minuten ga liggen is het meestal wel weer over.
 
Had het laatst.. toen ik 20 rep breathing squats ging doen met een gewicht waar ik ong. 10 reps mee kon maken. Ik moest mn training daarna staken.. ik was echt kotsmisselijk :p
 
Back
Naar boven