Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Box squat?Benen trainen is wankelen bij mij. Ik ga meestal even zitten na een goede rep
hallo , ik ben nog maar net nieuw op dit forum, moet me dus nog wat een weg vinden
Ik zit met een probleem, na mijn trainingen heb ik namelijk last van lichte duizeligheidkan mij iemand zeggen hoe dit komt? en wat ik er kan aan doen?
mvg blackbull
Dat ligt vooral aan een te laag bloedsuikergehalte (hypo), toch?misselijk niet... ik zie soms wel sterretjes![]()
Hoe mix je dit dan? Wat zijn de verhoudingen? Gebruik je bijvoorbeeld Dextro-Energy en zo ja, hoeveel van die tabletten gooi je dan in een 1L fles?Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!
Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!