XXL Nutrition

Sticky Misselijk na training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benen trainen is wankelen bij mij. Ik ga meestal even zitten na een goede rep
 
Benen trainen is wankelen bij mij. Ik ga meestal even zitten na een goede rep
Box squat?

TateMaxBoxSquat.jpg
 
Ik heb ook altijd zo'n kotsneiging bij de cardio. Ren meestal n uur op de renband, en dan komt dr af en toe wel s iets naar boven.. Zag hierboven iets over n kauwgom, ook maar eens proberen.
 
duizeligheid

hallo , ik ben nog maar net nieuw op dit forum, moet me dus nog wat een weg vinden :p
Ik zit met een probleem, na mijn trainingen heb ik namelijk last van lichte duizeligheid ??? kan mij iemand zeggen hoe dit komt? en wat ik er kan aan doen?
???
mvg blackbull
 
hallo , ik ben nog maar net nieuw op dit forum, moet me dus nog wat een weg vinden :p
Ik zit met een probleem, na mijn trainingen heb ik namelijk last van lichte duizeligheid ??? kan mij iemand zeggen hoe dit komt? en wat ik er kan aan doen?
???
mvg blackbull

Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!
 
misselijk niet... ik zie soms wel sterretjes :o
Dat ligt vooral aan een te laag bloedsuikergehalte (hypo), toch?


Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!
Hoe mix je dit dan? Wat zijn de verhoudingen? Gebruik je bijvoorbeeld Dextro-Energy en zo ja, hoeveel van die tabletten gooi je dan in een 1L fles?
 
Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!

Heb ik geregeld gedaan. Maakt bij mij echt geen reet uit :(
 
Zo af en toe op benen-dagen heb ik het ook, gewoon ff rustig aan doen en weer door.
 
Sinds korte tijd voel ik mij ook soms duizelig na of tijdens de training.
Vandaag sinds 1ste keer moeten overgeven.
Mijn voeding is niet gewijzigd, train misschien alleen harder/intensiever.
Enig idee hoe dit mogelijk is ?
 
ik heb ook iets raars als ik buik train. ik voel dan bij de laatste rep me hersens tintelen, alsof bloed of de zuurstof eruit trekt.
 
Had pas niet de standaard duizeligheid/misselijkheid van het squaten tijdens of vlak na de training.

Maar ontzettende hoofdpijn en daardoor misselijk op de dag na de training. Had veel pull-up achtige oefeningen gedaan. Had het idee dat mijn hele rug/nek enz. één bonk melkzuur was. Geprobeerd extra water,suiker en zout binnen te krijgen maar het duurde toch twee dagen voor ik weer een beetje hersteld was.

Mensen nog tips om dit te voorkomen?
 
Hmm had dit eens 3 uur na een zware cardiotraining. Hoofd ging zwaar duizelen. Dacht niet eens dat die training de oorzaak was. Zie hier eigenlijk niet de ideale oplossing.
 
Gelukkig heb ik hier nog geen last van gehad, iemand trouwes al es moeten kotsen op de loopband zelf? :D
 
werkt 1 stuk van diabeet suiker plus beetje water dan wel tegen misselijkheid na of tijdens trainen, voor het geval je niks kan drinken dat een smaakje aan heeft
 
Ik ben altijd wat misselijk en duizelig tijdens het trainen maar de laatste tijd heb ik bij military presses dat het zwart wordt voor mijn ogen en daar ben ik niet echt blij mee.
 
2x Moeten overgeven in 1,5 maand tijd. De 1e keer was gelijk bij de eerste keer fitnessen, heb toen in de gym overgegeven. De laatste keer was gisteren nog. Gelukkig zag toen niemand het en heb ik uit het raampje van de auto alles eruit gespuwd.
 
Heb t laatst ook nog 2x gehad, 1x bij squatten en 1x bij deadliften, echt misselijk, gelukkig alles binnengehouden
 
Heb laatst een keer zo hard benen getraind dat ik die dag hele tijd moe was. En toen s'avonds korts kreeg 38.2 c en toen hele nacht geslapen .
Toen volgende dag nogsteeds kort en weer bijna hele dag geslapen. en toen pas de volgende dag was ik een beetje opgeknapt.
Ik had toen zo hard getraind.. dat ik beetje teveel van me zelf gevraagd had;P (na een pauze van 5 dagen)
Had ook een kotsgevoel soms. Was echt weird.
 
ik heb lekker nooit ergens last van aanstellers
 
na benne altijd
 
Back
Naar boven