MuscleMeat

Misselijk na whey shake drinken.

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Ik wordt de laatste tijd erg misselijk na het drinken van whey shakes, vandaag al 2 x overgegeven na het drinken......ik heb de whey van XXL. Mss dat het komt doordat het erg zoet is. Vooral na het trainen valt het zwaar op de maag.

Hebben er meer mensen last van of ben ik de enigste?
 
Heb er zelf nooit echt last van gehad.
Mischien kan je beter voortaan iets van vast voedsel eten en dan (langzaam) je shake opdrinken, bijvoorbeeld een banaan, of 1 boterham oid.
 
Mijn shake is echt zoete troep, en ik vind het heerlijk!!!! :D

Misschien eens een andere smaak nemen? Of gewoon meer water erbij nemen natuurlijk...
 
weet je zeker dat het door de whey komt, heb je hier altijd al last van gehad met deze whey??

Ik gebruik ook de whey van xxl met dextrose na de training, ik heb nooit ergens last van.
 
hardgainers zei:
weet je zeker dat het door de whey komt, heb je hier altijd al last van gehad met deze whey??

Ik gebruik ook de whey van xxl met dextrose na de training, ik heb nooit ergens last van.

Dat moet het haast wel zijn...ik heb hiervoor whey van Sportslab gehad, die was veel minder zoet en daar had ik geen last mee (was ook 45 euro duurder/5 kg). Ik kan verder haast eten wat ik wil maar na het drinken van n shake heb ik een opgeblazen gevoel en hoeft dr niet veel te gebeuren of ik sta te kokhalzen. Nu hou ik ook niet echt van zoetigheid.

Ik heb zojuist 2,5 kg whey met chocoladesmaak binnengekregen...s kijken hoe ik daar op reageer.
 
Heb hier Optimum Nutrition whey met vanillesmaak.
Niet zo zoet en valt ook niet zo zwaar.
Al moet ik wel binnen 5 minuten schijten nadat ik hem op heb :D
 
jaa levi da heb ik ook wel eens met de shake na het trainen. mr bij komt het vooral doordat ik vooral een grote lading dextrose erbij nemen. en daar kan k nie goed tegen. gebruik btw ook XXL whey.
 
klempic zei:
jaa levi da heb ik ook wel eens met de shake na het trainen. mr bij komt het vooral doordat ik vooral een grote lading dextrose erbij nemen. en daar kan k nie goed tegen. gebruik btw ook XXL whey.

Ik heb t s'ochtends, dan neem ik zon 40 gr whey met 100 gr brinta, dat valt erg zwaar op een lege maag, en zoals je al zegt, na het trainen met een flinke dosis dextrose, en daar kan ik blijkbaar ook niet lekker tegen.
 
Hmmm, same here nu ik ben overgestapt naar whey en eiwitten van SportNutritionInternational (ipv Natures Best).

Even aankijken hoe ik het over een maandje ofzo verdraag.
 
Ik gebruik ook de whey van XXL, maar dan de choco smaak... nix mis mee! Meestal zijn smaken als aarbei en banaan super chemisch en idd mier zoet.
 
Ik had eerst Xtreme Pro Whey, hele zoete whey met vanille smaak. Ging niet over me nek maar werd er goed misselijk van echt vies. Heb nu 100% whey van ON. Heb de choco smaak is echt SUPER met water. Zo licht op je maag alsof je een glas water drinkt
 
Daarom ben ik voor de zomer overgeschakeld naar Nectar+water. Direct na de training in de hitte 750 ml. melk met zoete vanille bekwam me niet. Aardbei of appel veel beter...
 
Ramonius zei:
Ik gebruik ook de whey van XXL, maar dan de choco smaak... nix mis mee! Meestal zijn smaken als aarbei en banaan super chemisch en idd mier zoet.

Ik ben sinds afgelopen week ook overgestapt op de choco whey. Deze valt aanzienlijk beter, de vanille en aardbei zijn idd erg sterk. Mn familie kon de sterke lucht van de aardbei al niet eens meer verdragen.

Vindt t wel jammer dat de choco whey bijna 10% eiwit p. 100 gr minder bevat. Maar goed, wanneer je t uitkotst heb je dr helemaal niets aan :D
 
Misschien dat je misselijk wordt van de combinatie brinta+whey? (of alleen brinta kan ook) Want dat heb ik ook elke morgen. Niet dat ik moet overgeven ofzo maar ik voel me dan wel ff een half uutje ofzo niet zo lekker...
 
Ik heb soms ook weleens moeite met whey, maar vooral omdat ik meestal er nog swole doorheen gooi. Dan wordt het helemaal een allegaartje. Vooral de dextrose maakt het soms bijna om te kotsen! :D
 
pascalletjuhh zei:
Misschien dat je misselijk wordt van de combinatie brinta+whey? (of alleen brinta kan ook) Want dat heb ik ook elke morgen. Niet dat ik moet overgeven ofzo maar ik voel me dan wel ff een half uutje ofzo niet zo lekker...

Dat valt sowieso zwaar op de maag, maar ik heb t ook na trainen met whey+dextrose dus t heeft puur met de whey te maken gehad.
 
gebruik veel water 500-750ml en drink je shake binnen 15-20 minuten op, steeds kleine slokjes nemend...
 
mss is de whey slecht?
ik heb net ontdekt dat mn 2e pot whey(die ik in vervanging van n slechte pot)kreeg, ook slecht is, maximize.
 
kingnbajam zei:
gebruik veel water 500-750ml en drink je shake binnen 15-20 minuten op, steeds kleine slokjes nemend...

Ik drink de whey met 300 ml melk. Maar idd, ben het ook wat rustiger gaan drinken (gedurende het ritje van de gym naar huis) en dat helpt. Daarvoor dronk ik t binnen n halve min op.
 
Neem gewoon 1 van de beste whey mixjes die er bestaan. Die van optimum nutrition.. met aminogen.. zit vol BCAA's en AA's en smaakt ook nog goed (voor zover je m proeft want het lost sterk op en de smaak is erg licht)
 
Back
Naar boven