MuscleMeat

misselijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Gisteravond was ik hartstikke ziek...

Hele nacht aan 1 stuk door gekotst tot er niets meer uitkwam..

Vandaag voel ik me iets beter maar durf ik nog geen vast voedsel te eten en melk te drinken..

Dat betekent dat ik vooral dubbeldrank en sinaasappelsap drink..

Ik was vanochtend wel wat lichter..

IS het erg dat ik 1 dag haast geen eiwit en vet tot me neem en bijna alleen maar suikers..?

en ook een stukje lager zit in calorieen?
 
Nee man , als je ziek bent en je kunt niet eten PECH, zo snel mogelijk de draad weer oppakken wanneer dat mogelijk is

beterschap bro!
 
Originally posted by nilsjei1234
.... Gisteravond was ik hartstikke ziek...
Hele nacht aan 1 stuk door gekotst tot er niets meer uitkwam..
Vandaag voel ik me iets beter maar durf ik nog geen vast voedsel te eten en melk te drinken..
Dat betekent dat ik vooral dubbeldrank en sinaasappelsap drink..
Ik was vanochtend wel wat lichter..

IS het erg dat ik 1 dag haast geen eiwit en vet tot me neem en bijna alleen maar suikers..?

en ook een stukje lager zit in calorieen? ....

Maakt niet uit een dag minder eten dat komt wel weer goed als je je weer goed voelt en VOLOP kan eten.

Zou alleen toch voor melk kiezen ipv sinaasappelsap als je helemaal 'leeggekotst' bent.
Is wat "rustiger" voor je maag.

Beterschap :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Beterschap,
te veel oliebollen gegeten?
 
noppes

vannacht de hele nacht gekotst..

net wat melk gedronken enz..

kwam er allemaal weer uit
 
Waardeloos zeg en dat precies met oud en nieuw...
Heb trouwens altijd geleerd dat je juist geen sinasappelsap moest drinken omdat dat prikkelend zou werken op je maagwand, maar misschien geldt dat alleen voor vers sap. Maakt in principe niet zoveel uit wat je drinkt denk ik, als je het maar binnen kan houden. Probeer anders eens een mok lichte bouillon, ben je iig niet meer zo flauw als je dat op hebt. En als dat goed gaat kan je altijd een koppie echte kippesoep proberen om je maag te laten wennen. Maakte mijn moeder altijd voor me klaar als ik ziek was en dat werkte altijd prima :)
 
melk is trouwens ook niet goed, dat is voor jonge kalveren.
 
Idd lekker met wat warme melk onder de wol :(

beterschap

ciao
 
ja opzich maakt het niet zo heel veel uit, door omstandigheden was ik waarschijnlijk toch niet uitgegaan..

maar ja alleen dat ik nu wat gewicht verlies is verrot
 
lauwe cola drinken of een beetje citroensap. door de zuurgraad van de citroen komt je maag weer tot rust, wordt de ph waarde in je maag teruggebracht op zijn eigen waarde.

lauwe cola geeft ook rust op je maag.

klinkt raar maar dit hebben ze mij gegeven toen ik ziek was en last van mijn maag had. werkte goed.
 
naja het is alweer bijna helemaal goed..

net weer normaal gegeten..

alleen wel wat langzamer als normaal..
 
hmmz net gewogen..

ehm ben wel een paar kilo lichter door 1 dagje ziek :(

das nogal mindussssss


maar weet iemand of dat er snelw eer bijkomt door middel van spiergeheugen ofzo?

of dat het nu net zolang als normaal duurt voor het er weer bij is
 
Ik heb jou probleem een paar weekjes geleden gehad.

De hele week. BUIKGRIEP HEET ZOIETS !!

Ik ben dan heel koppig en heb 4 maaltijden gegeten. (vooral warm want dat gaat nog wel). Gewoon aspirine als je beste vriend beschouwen !

en dat gewicht komt heeeeel snel weer terug. Vorm van spiergeheugen ? Tja als je het zo wil noemen.
 
hmmz wat versta je onder heel snel?

ik ben in 1 dag een paar kilo afgevallen :S
 
In een weekje zit je zo weer op de oude gewicht. Gewoon goed eten en trainen.
 
hmmz vandaag eet ik wel weer..

maar zoveel als normaal lukt nog niet..

haha vast eten lukt wel maar voel het wel in me maag..

dus moet heeeel rustig aan doen en een stuk minder als normaal
 
In één dag een paar kilo kwijtraken ? Is alleen maar vocht en darminhoud, met 2 dagen normaal eten ben je weer op gewicht ! (denk ik ;) )

:cool:

ciao
 
Originally posted by raider
In één dag een paar kilo kwijtraken ? Is alleen maar vocht en darminhoud, met 2 dagen normaal eten ben je weer op gewicht ! (denk ik ;) )

:cool:

ciao

Mee eens, die kilo's zitten er zo weer aan.
Heb touwens echt een hekel aan kotsen!!:eek:
 
heeft nix met spiergeheugen te maken. Spiergeheugen is naar men denkt het opgerekt zijn van de fascia die rond je spieren en spiervezels zit. wanneer je spieren groot zijn geweest en door lange tijd niet te trainen kleiner zijn geworden zullen ze sneller kunnen groeien naar de laatst genoten grootte omdat dat vlies niet meer opgerekt hoeft te worden.
je hebt een dag niet gegeten en bijna niet gedronken. reken eens uit hoeveel gewicht dat is? PLus alles wat er uit gekomen is dan kom je wel aan een paar kilo.
 
Back
Naar boven