AndroidHealthClinic

Misselijkheid (Anavar, Winstrol, Havoc 90)

Bezoekers in dit topic

Dlangras

Novice
Lid geworden
3 sep 2014
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen jaar wil ik graag een kuur beginnen om te kijken welke resultaten ik hier mee kan bereiken. Waarom ik niet met injects begin is omdat de groei verwachting dan meteen een kilo of 10 is, dit is niet toegestaan bij ons op de sportschool en je lidmaatschap wordt dan beëindigt.

Vorig jaar ben ik begonnen met een winstrol kuur (40mg e.d.). Een half uur na het nemen van een tablet begin ik mij erg vreemd te voelen, dit breidt zich verder uit naar misselijkheid en een geïrriteerde maag. Ik heb dit tot 2 weken kunnen volhouden, daarna trok ik het niet meer en heb ik de kuur beëindigt. Hier baalde ik enorm van omdat ik resultaat begon te merken in de sportschool (lees bijzonder veel kracht). Na het stoppen met de kuur duurde het een paar dagen voordat ik mij weer normaal voelde.

Begin dit jaar had ik de mogelijkheid om aan Anavar te komen. Ik heb een potje besteld en ben vol goede moed aan de gang gegaan. Je raadt het al, na het nemen van de eerste tablet voelde ik meteen hetzelfde gevoel weer als bij de winstrol!! Ik ben niet verder gegaan met de kuur.

Vorige maand uit Amerika een potje Havoc 90 besteld. Kuur voor 4 weken, na 3 weken kwam het binnen en nadat ik de nakuur had binnen gekregen ben ik aan de slag gegaan. Weer hetzelfde probleem!! Meteen kwam de misselijkheid en duizeligheid weer op zetten, nu moet ik zeggen dat ik wel minder last van mijn maag had bij Havoc 90.

Ik heb heel erg veel rond gelezen op diverse forums en websites maar niets kon mij duidelijk maken waarom dit gebeurt, en des te belangrijker hoe ik dit kan oplossen. Nu is het wel zo dat zowel Anavar, winstrol en Havoc 90 17aa methyl bevatten, zou dit te maken kunnen hebben met het feit hoe ik er op reageer?

Ik heb voor Havoc 90 ook leverbeschermers supplementen aangeschaft.

Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen!
 
je maag kan het niet aan
 
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen jaar wil ik graag een kuur beginnen om te kijken welke resultaten ik hier mee kan bereiken. Waarom ik niet met injects begin is omdat de groei verwachting dan meteen een kilo of 10 is, dit is niet toegestaan bij ons op de sportschool en je lidmaatschap wordt dan beëindigt.

Tijd voor een andere gym of wat???
Wat een onzin zeg.
 
Alsof ze je er echt uit schoppen daar? Dan maar in een los shirt trainen.

Of beter idee nog, begin je eigen gym voor gasten die wel groot willen worden haha. Waar zit je in de buurt? Misch een gat in de markt.
 
Alsof ze je er echt uit schoppen daar? Dan maar in een los shirt trainen.

Of beter idee nog, begin je eigen gym voor gasten die wel groot willen worden haha. Waar zit je in de buurt? Misch een gat in de markt.

Ik weet niet of je het kent maar ik woon in Nijkerk. Ik train al in een losser shirt, maar het is nogal ons kent ons, dus ze gaan het ongetwijfeld opmerken. Maar dat maakt verder niet zoveel uit, ik hoop gewoon een oplossing te vinden voor het probleem waar ik nu mee zit.
 
Hallo allemaal, Sinds afgelopen jaar wil ik graag een kuur beginnen om te kijken welke resultaten ik hier mee kan bereiken. Waarom ik niet met injects begin is omdat de groei verwachting dan meteen een kilo of 10 is, dit is niet toegestaan bij ons op de sportschool en je lidmaatschap wordt dan beëindigt. Vorig jaar ben ik begonnen met een winstrol kuur (40mg e.d.). Een half uur na het nemen van een tablet begin ik mij erg vreemd te voelen, dit breidt zich verder uit naar misselijkheid en een geïrriteerde maag. Ik heb dit tot 2 weken kunnen volhouden, daarna trok ik het niet meer en heb ik de kuur beëindigt. Hier baalde ik enorm van omdat ik resultaat begon te merken in de sportschool (lees bijzonder veel kracht). Na het stoppen met de kuur duurde het een paar dagen voordat ik mij weer normaal voelde. Begin dit jaar had ik de mogelijkheid om aan Anavar te komen. Ik heb een potje besteld en ben vol goede moed aan de gang gegaan. Je raadt het al, na het nemen van de eerste tablet voelde ik meteen hetzelfde gevoel weer als bij de winstrol!! Ik ben niet verder gegaan met de kuur. Vorige maand uit Amerika een potje Havoc 90 besteld. Kuur voor 4 weken, na 3 weken kwam het binnen en nadat ik de nakuur had binnen gekregen ben ik aan de slag gegaan. Weer hetzelfde probleem!! Meteen kwam de misselijkheid en duizeligheid weer op zetten, nu moet ik zeggen dat ik wel minder last van mijn maag had bij Havoc 90. Ik heb heel erg veel rond gelezen op diverse forums en websites maar niets kon mij duidelijk maken waarom dit gebeurt, en des te belangrijker hoe ik dit kan oplossen. Nu is het wel zo dat zowel Anavar, winstrol en Havoc 90 17aa methyl bevatten, zou dit te maken kunnen hebben met het feit hoe ik er op reageer? Ik heb voor Havoc 90 ook leverbeschermers supplementen aangeschaft. Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen!

ik denk niet dat ze je lidmaatschap zomaar kunnen beeindigen met als enige reden dat je zwaarder bent geworden
 
ik denk niet dat ze je lidmaatschap zomaar kunnen beeindigen met als enige reden dat je zwaarder bent geworden

Uit ervaring weet ik dat ze je vragen een bloed of urine test te doen (iemand die ik ken die daar ook sportte moest dit ondergaan), ben je niet bereidt dit te doen wordt je lidmaatschap per direct stop gezet.
 
Deze gym :o

Er zijn meerder gyms in Nijkerk, tijd dat je gaat overstappen
 
Uit ervaring weet ik dat ze je vragen een bloed of urine test te doen (iemand die ik ken die daar ook sportte moest dit ondergaan), ben je niet bereidt dit te doen wordt je lidmaatschap per direct stop gezet.

Staat dit in het contract dat je getekend hebt bij het inschrijven?
 
Het staat in de huisregels en in het contract.

Wauw, misschien dan wat lager in bijvoorbeeld Test gaan zitten? IPV 500, 250 pakken, dan lijkt het me sterk dat je aan de 10kg zal komen en zal het wat minder opvallen.
 
Wauw, misschien dan wat lager in bijvoorbeeld Test gaan zitten? IPV 500, 250 pakken, dan lijkt het me sterk dat je aan de 10kg zal komen en zal het wat minder opvallen.

Dat is altijd een optie, maar ik heb de Havoc staan, beetje zonde om weg te gooien. Op het moment dat er echt geen oplossing te vinden is kan ik verder kijken dan orals.
 
Je Anavar zal Winstrol geweest zijn. Probeer eens eerst Riopan of iets dergelijks te nemen. Een kwartiertje later je tab(s). Kan goed zijn dat je maag het dan wel trekt.
 
Dat is altijd een optie, maar ik heb de Havoc staan, beetje zonde om weg te gooien. Op het moment dat er echt geen oplossing te vinden is kan ik verder kijken dan orals.

Je zegt dat je maagproblemen krijgt van orals, waarom dan toch blijven proberen? Blijkbaar kan je er niet tegen. Verkoop het door zou ik zeggen en investeer in iets anders waar je wel wat aan hebt en "gezonder" voor je is.
 
Je Anavar zal Winstrol geweest zijn. Probeer eens eerst Riopan of iets dergelijks te nemen. Een kwartiertje later je tab(s). Kan goed zijn dat je maag het dan wel trekt.

Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen!
 
Neem jij het op een nuchtere maag?
 
Je Anavar zal Winstrol geweest zijn. Probeer eens eerst Riopan of iets dergelijks te nemen. Een kwartiertje later je tab(s). Kan goed zijn dat je maag het dan wel trekt.

Ik heb maagbeschermers gehaald en heb het tijdens een maaltijd ingenomen, inmiddels een liter water gedronken en een banaan gegeten. Even kijken wat het resultaat is.
 
Ik heb maagbeschermers gehaald en heb het tijdens een maaltijd ingenomen, inmiddels een liter water gedronken en een banaan gegeten. Even kijken wat het resultaat is.

heb het laatste tijd ook met alle orals,weet niet hoe het komt.Vroeger,paar jaren terug ,had ik niks last ervan.
Nu iedere keer problemen ermee,last met maag en in me hoofd.
 
heb het laatste tijd ook met alle orals,weet niet hoe het komt.Vroeger,paar jaren terug ,had ik niks last ervan.
Nu iedere keer problemen ermee,last met maag en in me hoofd.

Eindelijk, iemand die het probleem ook heeft! Vervelend voor jou natuurlijk. Tot nu toe gaat het best goed, nog geen last van mijn buik, geen misselijkheid alleen een beetje duizelig. Ik functioneer wel naar behoren als ik het vergelijk met de vorige keer dat ik een tab innam. Mocht je het nog eens willen proberen met tabs, neem dan maagbeschermers in voordat je een tab inneemt. Gewoon een goede maaltijd erbij en natuurlijk veel drinken. Mocht er nog wat veranderen zal ik het hier posten.
 
Back
Naar boven