XXL Nutrition

Misselijkheid bij trainen

Bezoekers in dit topic

Nyreve

Novice
Lid geworden
11 feb 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Hallo allemaal,

Ben sinds 1 Januari aan het afvallen. Ik woog 103,5kg en ben nu na streng dieeten en veel sporten (4x per week) alweer 90,5kg.

Nu had ik afgelopen zondag een niet zo'n fijn primeurtje. Ik had vrij goed ontbeten, 1 bruin stokje ei + een gekookt ei + 200g kwark. En daarna ben ik naar de sportschool gegaan.

Hier ging ik zoals gewoonlijk 30 minuten hardlopen en alle upperbody apparaten af. Hierna werd ik gelijk ontzettend misselijk. Wat ook resulteerde in overgeven op het toilet. Hierna voelde ik me prima.

Hoe kan dit en is dit slecht?
 
Ik heb het de laatste dagen ook, telkens na de training wordt ik misselijk. Why or what.. I don't know
 
heb t zelfde probleem..in een cut neem je ook minder suikers dan is sws je suiker spiegel laag neem bcaa of wat dextrose tijdens trainen heb nu nergens last meer van t helpt succes :)
 
Heb ik soms bij het benen trainen. Misschien een nog even wachten na je ontbijt om naar de sportschool te gaan omdat je nog aan het verteren was. Let ook op je ademhaling tijdens je oefeningen. Dextrose tijdens je training is indd aan te raden.
 
ik had het ook, bij mij was het omdat ik gewoon te weinig at.

2 mogelijkheden: steviger ontbijten ( bv wat havermout door die kwark)
of na de cardio wat energie binnen krijgen ( ik zelf vind een banaan ideaal)

Ik kies zelf voor het eerste: ik ontbijt veel steviger voor ik ga trainen, op niet trainings dagen eet ik dan een stuk minder.
Overigens ook zeker opletten dat je je cardio ( dus het kcal-verlies) in rekening brengt bij je totale energiebehoefte. Je wil echt niet gaan ondereten.

Sowiso ben je in een aardig tempo afgevallen ( op het randje van té snel). Dus ik zou als ik jouw was lekker stevig eten voor het trainen ( wel half uur - een uur wachten voor je gaat dan). Je gaat heus nog snel genoeg afvallen als je wat meer ontbijt! :)
 
Ach ,
Als het eenmalig is, is er niks aan de hand.
Dat heeft iedereen wel eens een keer gehad en hoeft niet altijd een aanwijsbare reden te hebben.
 
Heb ik ook vaak, maar dan wel sochtends... komt dan puur omdat ik tegen mijn zin een hele berg rijst op eet voor het trainen.
 
Probeer eens om Enzymes te kopen voor uw spijsvertering. Ik neem sinds vorige week een combinatie voor mijn spijsvertering & ontgifting van mijn lever en ik heb helemaal geen last meer.
 
Wat meer rust tijdens de setjes wilt ook nog wel eens helpen bij mij
 
Back
Naar boven