XXL Nutrition

Misselijkheid vanaf week 10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

physiquenl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 apr 2014
Berichten
1.012
Waardering
56
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Beste ijzerketserts,

Wat zouden de oorzaken kunnen zijn van constante misselijkheid die is gestart vanaf week 10 van mijn TRT? De hele dag ben ik misselijk. Naast de test e zet ik om de dag hcg 250iu.

Ik ben geen ervaren gebruiker en het is puur voor 'een beter leven'. Advies zou ik op prijs stellen!
 
Even bloedprikken doet wonderen maat. Ik zou geen trt zetten zonder 2x per week 0,5mg Ari te nemen maar dit zal niet de oorzaak zijn
 
je bent mss gewoon ziek
 
Je gaat last krijgen van oestrogene sides op de trt
 
Oké, je zoi verwachten dan 125-200mg trt niet zo veel aromatiseert.

Bedoel je dan bloat of Gyno?
 
Je bent alergisch voor trt. Je moet blasten!


Gewoon ziekjes denk?
 
je bent mss gewoon ziek

Nee dat weet ik zeker van niet. Heb we al een aantal dagen sinds ik trt doe aardige griepverachijnselen gehad maar dit voelt anders
 
Je gaat last krijgen van oestrogene sides op de trt
Oké, gyno heb ik geen last van nog. Enkel wat puffy nips (alsof er wat vocht rondom zit). Ik voel me wel goed, dus het werkt tot nog toe. Alleen af en toe grieperig (normaal nooit) en nu enorme misselijkheid.

Ja en ook aardig wat gains gemaakt maar dat is niet een doel er van.
 
Oké, je zoi verwachten dan 125-200mg trt niet zo veel aromatiseert.

Bedoel je dan bloat of Gyno?
Cools zegt dat hcg + test e teveel is omdat hcg het testosteron zelf ook verhoogd
 
Test flue misschien? Ik weet het niet misschien dat de huisarts je verder kan helpen
 
Cools zegt dat hcg + test e teveel is omdat hcg het testosteron zelf ook verhoogd

Is inderdaad te hoog voor trt, er is sowieso meer aromatisatie dan. Test verlagen naar 125mg en icm hcg is dit meer dan voldoende (eigenlijk nog te hoog voor trt).
 
Waarom zet je uberhaupt hcg als je gaat trt-en? Trt-en is in principe voor de rest van je leven. Dan heb je hcg niet nodig. HCG is alleen voor als je van plan bent om straks Off te gaan zodat je sneller herstelt
 
Waarom zet je uberhaupt hcg als je gaat trt-en? Trt-en is in principe voor de rest van je leven. Dan heb je hcg niet nodig. HCG is alleen voor als je van plan bent om straks Off te gaan zodat je sneller herstelt

Dat is niet waar. Zolang je een kinderwens hebt moet je aan de hcg blijven. Als je eenmaal zeker weet dat je geen kleintjes erbij wilt kun je pas stoppen met hcg
 
Dat is niet waar. Zolang je een kinderwens hebt moet je aan de hcg blijven. Als je eenmaal zeker weet dat je geen kleintjes erbij wilt kun je pas stoppen met hcg

Hij is 1,65 groot. Hij is dus vrijgezel en die kinderwens zal niet snel in vervulling gaan :D

Nee, zonder gein. Je hebt inderdaad wel gelijk.
 
Hij is 1,65 groot. Hij is dus vrijgezel en die kinderwens zal niet snel in vervulling gaan :D

Nee, zonder gein. Je hebt inderdaad wel gelijk.

165cm/77kg/geen vrijgezel
 
Hij is 1,65 groot. Hij is dus vrijgezel en die kinderwens zal niet snel in vervulling gaan :D

Nee, zonder gein. Je hebt inderdaad wel gelijk.

Heb ik geluk dat er geen wil dan. Ben maar 164
 
Back
Naar boven