XXL Nutrition

Gestopt MissKaksi's count down to summer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissKaksi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m57
Massa
61kg
Vetpercentage
35%
Ik moest al mijn moed verzamelen om hier een contest log te beginnen.
Ik ben net (lees paar weken) gestart met krachttraining.

Kort beschrijving van mij:
1.57m
61.2kg
vetpercentage 35,9%:eek:
27 jaar

Hiervoor was het nog erger. Heel mijn leven een dikkerdje geweest. Maar ik heb een crash dieet gedaan (I know, stupid!! :o). Wel ongeveer 10 kilo kwijtgeraakt, maar resultaat is een maatje kleiner.. van een 42 naar een 40.. ook niet de moeite waard als je 3 maanden leeft op shakes.

In de afgelopen maanden toen ik "crashte" heb ik me verdiept in voeding, sporten en de ontdekking gedaan dat ik niet moest blijven cardio-en, maar juist krachttraining.

Gelukkig heb ik het allerliefste vriendje dat al jaren krachttraining doet en mij nu helpt in de sportschool. Dat scheelt een enorme drempel en zo leer ik de techniek gelijk goed. Omdat ik blessure heb aan mijn linker schouder is het moeilijk voluit te gaan, maar helpt hij me daar goed bij!

Omdat ik echt zwaar beginner ben en bij nul begin, ga ik snel vooruit.
De eerste keer bankdrukken, lege stang (20kg), kreeg ik er geen centimeter beweging in en nu lukt het me toch echt 3 setjes en kan ik er zelfs wat gewicht bij doen.

Een voedingsschema heb ik nog niet..Ik lees nu het boek Burn the fat, feed the muscle en ik moet mijn crash dieet (low carb) rustig afbouwen anders ga ik veel vochtvasthouden

een sportschema: FB 3x per week

A
Benchpress 3x8
Squat 3x8
Militarypress 3x8
Lat pull down 3x8
Standing calfraises 12,10,8
Biceps BB curl 2x8
Triceps BB ext. 2x8

B
Incline DB press 3x8
Squat 3x8
Military press 3x8
Deadliften 3x8
Standing calfraises
Hammer curl 2x8
Triceps Dips 2x8

Na de krachttraining cardioles, als spinnen of zumba

Mijn doel is vetpercentage omlaag zodat ik strakker wordt. En ik hoop met deze contest in elk geval te eindigen met een goed voedingsschemaen trainingsschema, zodat ik een start kan maken in een heel lange count down!

Of ik nu al mijn before-picture durf neer te zetten weet ik nog niet. :o

Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk durf je hier wel een before pic te posten!
 
Ik beloof dat ik je before-picture niet zal afbranden.:)
 
Succes meid!!
 
Succes!!!
 
Eindelijk de juiste manier gevonden van gezond leven ÉN het strx behalen van een mooi fysiek ;). Je zult als beginner idd snel vordering maken :D Heel veel suc6!
 
Veel succes! :thumbs:
 
Leuk dat je meedoet, heel veel succes!
 
Veel succes! :)
 
Heel veel succes!!
En indd, je durft heus wel een before pic te posten :D
 
Succes! En een before pic is mooi om het verschil te zien natuurlijk ;) Goed dat je het nu wel op de goede manier in shape gaat komen ook.
 
Ik heb ook een before-pic geplaatst een geloof me dat ik daar ook niet helemaal blij mee ben maar als t goed is gaan we veel resultaat boeken dus kan je straks alleen maar trots zijn..toch?!!
Succes!!
Iedereen heeft wel wat waar die niet helemaal blij mee is..zelfs de mannen..(denk ik..)
 
Succes met de contest en wel of geen before pics... Eigen keuze, maar ik vind het persoonlijk, behalve doodeng :D, erg motiverend!

Op naar een mooi eindresultaat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven