MuscleMeat

Mister Olympia 2006

Bezoekers in dit topic

ruderudie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
155
Waardering
0
Ik heb een paar vragen omtrent de deelnamelijst van de olympia 2006:

2006 Qualified Competitors
Troy Alves
Melvin Anthony
Gustavo Badell
Darrem Charles
Bob Cicherillo
Ronnie Coleman
Jay Cutler
Phil Heath
David Henry
Dexter Jackson
Dennis James
Victor Martinez
Mustafa Mohammad
Lee Priest
Ronnie Rockel
Gunter Schlierkamp
Vince Taylor
Branch Warren
Bill Willmore

(bron: 2006 Olympia Weekend )

1. Geen Rühl dit jaar???
2. wtf doet Taylor in de lijst? nieuwe synthol gescoord? Just kidding maar is ie niet een beetje oud?
3. Heeft iemand pics van Heath hoe zijn fysiek er op het moment uitziet, ben erg benieuwd.
 
Vreemd, Bob Chicherillo had zichzelf wel gekwalificeerd maar kon niet meedoen omdat hij de Mr Olympia moest presenteren...
Zal wel een oude onaangepaste lijst zijn...
 
Denk wel dat Ruhl meedoet, al zal ik hem persoonlijk niet missen als hij niet zou komen.
Dave Henry en Phil Heath gaan een hoop mensen verbazen denk ik.
 
Phil Heath ik ben echt benieuwd wat hij gaat doen denk dat we nog vaak van de man gaan horen
 
ruhl doet niet mee omdat hij niet gekwalificeerd was, stond in de slechtste conditie van zijn leven en gaat nu zijn oude trainingsgewoontes trg opnemen om volgend jaar trg mee te doen

taylor ziet er goed uit, idd oud,50! maar ja, hij kan maar de hoop vullen, he :D

heath ziet er enorm goed uit, maar of hij in de top vijf gaat komen? volgens mij nog te jong voor, in zijn laatste wedstrijd had hij ook niet tegen deze jongens moeten poseren, dus ja, maar zekers in top 10, denk 6de

coleman wint zoals gewoonlijk, cutler 2de, 3de schlierkamp of jackson

cutler heeft gezegd als hij verliest dat thij zich kaal scheert :D en hij was serieus :D
 
hoop dat cutler 2e wordt lache met een kale kop hhaha
maar hij mag het nu ook wel eens gaan winnen voor iemand hem eraf haalt.
en hij zijn 2e plek kwijt is
 
heath is wel gekwalificeerd maar gaat niet mee doen hoor mannen. heeft die zelf aangegeven dat die voor de ac volgend jaar gaat
 
heath doet inderdaad niet mee met de O. ,want dat is toch allemaal zo goed als op voorand vastgelegd, maar doet wel de A.C. mee.
 
Echt jammer dat Heath niet meedoet want hij heeft al 2 pro wedstrijden op zijn naam staan nl, de Shawn Ray Colorado Pro en de New York Pro.
Maar inderdaad de uitslag staat toch al vast, Ronnie op 1 en Jay 2 en nummer 3 hoop ik op Dexter.
 
Laat de x weeks/days out foto's maar komen...die zijn altijd zalig om te zien.
 
1 mr Coleman
2 Cutler
3 the blade
4 Baddeltje
5 prince Henry

3 en 4 wordt het spannendst
 
hebben jullie cutler zijn rug gezien?

heb tie goed bij getrokken,

gaat spannend worden tussen coleman en cutler....

Maar cutler zijn tijd komt wel ;)
 
Standaard lijst zo te zien... Ik hoop dat Cutler eindelijk goed kan pieken tijdens de O.
 
1 CUTLEAAH
2 KOLUHMAN
3 SGLIERKAMP

en dan ben ik 1000 karmapunten rijker :D:D:D
 
Bijna goed:
1. Cutler
2. Shlierkamp
3. Coleman


en Rockel en Heath komen ook in de top 10. Die 2 gaan denk ik nog wel hoger komen de komende jaren :)
 
Bijna goed:
1. Cutler
2. Shlierkamp
3. Coleman


en Rockel en Heath komen ook in de top 10. Die 2 gaan denk ik nog wel hoger komen de komende jaren :)

Dat zou een mooie uitslag wezen :D
 
Bijna goed:
1. Cutler
2. Shlierkamp
3. Coleman


en Rockel en Heath komen ook in de top 10. Die 2 gaan denk ik nog wel hoger komen de komende jaren :)


Heath doet niet mee ;)
and no way dat The King(coleman) genoegen neemt met plaats 3...

Greetz
 
hoop dat cutler 2e wordt lache met een kale kop hhaha
maar hij mag het nu ook wel eens gaan winnen voor iemand hem eraf haalt.
en hij zijn 2e plek kwijt is

Kale kop? Hopelijk wint hij is ja, maar ja zal weer moeilijk worden.
 
Ik heb een paar vragen omtrent de deelnamelijst van de olympia 2006:

2006 Qualified Competitors
Troy Alves
Melvin Anthony
Gustavo Badell
Darrem Charles
Bob Cicherillo
Ronnie Coleman
Jay Cutler
Phil Heath
David Henry
Dexter Jackson
Dennis James
Victor Martinez
Mustafa Mohammad
Lee Priest
Ronnie Rockel
Gunter Schlierkamp
Vince Taylor
Branch Warren
Bill Willmore

(bron: 2006 Olympia Weekend )

1. Geen Rühl dit jaar???
2. wtf doet Taylor in de lijst? nieuwe synthol gescoord? Just kidding maar is ie niet een beetje oud?
3. Heeft iemand pics van Heath hoe zijn fysiek er op het moment uitziet, ben erg benieuwd.


1. De lijst die je daar hebt is de voorlopige lijst, er volgen nog enkele wedstrijden waar je je kan plaatsen. Ik heb nergens gehoord dat Markus dit jaar zou passen, doch ook niet gehoord via welke wedstrijd hij zich nog zou plaatsen
2. Je vergist je vast met Ernie Taylor. Zou me sterk verbazen dat Vince Taylor synthol gebruikt
3. Zijn laatste wedstrijd was de NOC dus even googlen en je zal vinden :p
 
Back
Naar boven