MuscleMeat

Mister Olympia 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bijna goed:
1. Cutler
2. Shlierkamp
3. Coleman


en Rockel en Heath komen ook in de top 10. Die 2 gaan denk ik nog wel hoger komen de komende jaren

:haha: :haha: :haha: :haha: ik kom niet meer bij, dan heb je net zoveel fantasie als deze man

YouTube - Tito Laughing
 
[/B]

1. De lijst die je daar hebt is de voorlopige lijst, er volgen nog enkele wedstrijden waar je je kan plaatsen. Ik heb nergens gehoord dat Markus dit jaar zou passen, doch ook niet gehoord via welke wedstrijd hij zich nog zou plaatsen
2. Je vergist je vast met Ernie Taylor. Zou me sterk verbazen dat Vince Taylor synthol gebruikt
3. Zijn laatste wedstrijd was de NOC dus even googlen en je zal vinden :p

het is wel degelijk vince taylor ;) kerel is 50!! :D
 
het is wel degelijk vince taylor ;) kerel is 50!! :D

TS had het over een synthol Taylor (lees maar zn eerste bericht), dus hij bedoelde wss Ernie, want die wordt verdacht het in zn tri's en thighs te hebben gepompt.

Vince Taylor is idd al een oude knar, of hij reeds 50 is zou ik niet met zekerheid durven zeggen, heb onlangs 48 gehoord. Hij oogt in ieder geval 10 jaar jonger. Ik ben benieuwd naar zijn plaatsing, volgens mij gaat hij toch zeker en vast een paar jonge knapen het nakijken geven en niet de rode lantaarn (laatste plaats) pakken
 
Bob Cicherillo???

Beniewd ben ik naar:
Dexter Jackson
Phil Heath
 
bob chicerello ben ik niet zo van onder de indruk. markus mag er van mij wezen.
 
[/B]

1. ... Ik heb nergens gehoord dat Markus dit jaar zou passen, doch ook niet gehoord via welke wedstrijd hij zich nog zou plaatsen

Ik heb als t goed is gelezen dat hij zich zou plaatsen tijdens een wedstrijd die 2 of 6 weken voor mr O. is. Toen was er nog een discussie dat het voor een pro moeilijk zo zijn om zo lang in top-shape te blijven..
 
Ik heb als t goed is gelezen dat hij zich zou plaatsen tijdens een wedstrijd die 2 of 6 weken voor mr O. is. Toen was er nog een discussie dat het voor een pro moeilijk zo zijn om zo lang in top-shape te blijven..

Ach ze doen het wel vaker, Markus zal wss gokken op de 2 laatste wedstrijden die nog over zijn om zich te plaatsen. Zou voor hem geen probleem mogen vormen
 
SECRET SCHLIERKAMP, CONFIDENTIAL CUTLER While dining with Jay Cutler in Las Vegas recently, questions started flying fast and furious at me about events back in Venice. “Anything interesting happening in Gold’s?” was the first shot from Jay. “Is Gunter training hard and what’s he looking like?” came the next. Upon hearing my description of the 330-pound German mammoth, a calm and collective Cutler parted from our feast to torture his triceps at the nearby Sahara Gold’s Gym.

Two days later, as I arrived at Gold’s in Venice, a grinning Gunter approached me and asked if I happened to see the 290-pound “Cuts” while in Vegas. “He looks great; his abs are tight and he has the widest back I have ever seen,” I replied. A serious look broke across Günter’s face, and with a nod of his head he proceeded back to his torturous legs session.

Of course, I was more than happy to provide such motivating news for the two men — only the strongest will survive in the upcoming Mr. Olympia, after all, so the visual cues of each other’s incredible condition will only serve to spur each on more. On September 29-30, we’ll see what happens when they again meet face to face.
 
Bob en Phill Heath doen niet eens mee, Ruhl wel.
 
Of Ruhl mee doet is niet zeker, hij is namelijk nog niet eens gequalificeeerd voor de Mr. O.

Hij moet Top3 behalen op Santa Susanna Pro Grand Prix op 24 september om zich te qualificeren.
 
t'Zijn er een paar die geen nederlands verstaan: Phil Heath doet niet mee!
En voor de rest moet je niet iedereen verwachten die geplaatst is.

Ronny 1
Cutler 2
Jackson 3
Gunter 4
Warren 5
Martinez/Henry 6
 
Ik denk dat jullie nog vergeten zijn van een paar bb'ers te vermelden die ook een ticket voor de olympia hebben:
* toney freeman
* quincy taylor
* johny jackson

deze drie hebben zich dit weekend gekwalificeerd op de europa show...

BTW HEATH doet NIET mee
 
er staan er een aantal op die zich gekwalificeerd hebben..dat zegt nog niet dat ze daadwerkelijk zullen deelnemen..

daarnaast zijn er nog een aantal wedstrijden voor de "O" waar andere zich nog kunnen kwalificeren..
 
Back
Naar boven