Fitness Seller

Mister10 topic @BB.com MISC

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
ts= Mister10 k.

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
mister10 is zonder twijfel een van de beste naturel BB'ers die op BB/DBB zitten en degene wie jaloers op hem zijn (ts BB) kan zoiets met roids niet eens behalen. :o

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
mister10 is zonder twijfel een van de beste naturel BB'ers die op BB/DBB zitten en degene wie jaloers op hem zijn (ts BB) kan zoiets met roids niet eens behalen. :o
En jij weet dat hij naturel is, omdat;

markrot

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Waardering
602
Heheh volgens mij had ronnie koolman wel ooit in een mail naar een bb.com lid toegegeven 'dat dere celltech' gebruikt te hebben (vandaar ook die hele hype van celltech).

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Waardering
839
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Wat voor een idioot ben je eigenlijk als je twintig jaar traint voor een bepaald resultaat, terwijl je het ook in twee jaar kunt bereiken met trainen plus een kuur? Dan kun je wel heel trots een website maken en pochen met je lelijke trollkop, maar dan ben je in mijn ogen gewoon retarded.

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Waardering
484
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Wat voor een idioot ben je eigenlijk als je twintig jaar traint voor een bepaald resultaat, terwijl je het ook in twee jaar kunt bereiken met trainen plus een kuur? Dan kun je wel heel trots een website maken en pochen met je lelijke trollkop, maar dan ben je in mijn ogen gewoon retarded.
Bijpassende signature is bijpassend

katsjoee

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2008
Waardering
83
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
  • Topic Starter Topic Starter
we are still goin ! :)

harnak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 nov 2009
Waardering
320
Massa
100kg
Ik moet zeggen dat ik zijn armen niet 50 cm vind ogen. Daarnaast geloof ik prima dat het natural is.

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
183
1,83 en 100kg op 12%... Lijkt verdacht veel op roids.

En ik vind de argumenten echt lachwekkend in die thread, het feit dat hij niet superdroog is een goede reden datie naturel is... wtf. Als hij daadwerkelijk juict dan zou hij echt niet een uitgebreide website bouwen over natural BBing om vervolgens rond te lopen met 7%... Denk even na man rofl.

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Waarom zou je meteen moeten kuren als je aan BB doet. :o
En noem jij een spiergroep die er echt uitspringt? Ook is hij niet superdroog.

wwe

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 okt 2006
Waardering
1.144
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
1,83 en 100kg op 12%... Lijkt verdacht veel op roids.

En ik vind de argumenten echt lachwekkend in die thread, het feit dat hij niet superdroog is een goede reden datie naturel is... wtf. Als hij daadwerkelijk juict dan zou hij echt niet een uitgebreide website bouwen over natural BBing om vervolgens rond te lopen met 7%... Denk even na man rofl.
Er zijn toch wel meer bodybuilders die enorm droog staan en waarvan gezegd word dat ze naturel zijn. En die hebben vaak ook een eigen website.

En het feit dat het 100kg bij 1.83 is op 12% maakt het sowieso een stuk overtuigender dan dat hij 100kg bij 1.83 @8% was geweest.

Nador

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2010
Waardering
175
Ik vind zijn fysiek echt lelijk en heb het nooit mooi gevonden. Hij mag misschien genoeg spiermassa hebben, maar het oogt voor geen meter. Vooral zijn chest niet

Bovenaan