Fitness Seller

Mister10 topic @BB.com MISC (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ts= Mister10 k.
 
mister10 is zonder twijfel een van de beste naturel BB'ers die op BB/DBB zitten en degene wie jaloers op hem zijn (ts BB) kan zoiets met roids niet eens behalen. :o
 
mister10 is zonder twijfel een van de beste naturel BB'ers die op BB/DBB zitten en degene wie jaloers op hem zijn (ts BB) kan zoiets met roids niet eens behalen. :o

En jij weet dat hij naturel is, omdat;
 
Heheh volgens mij had ronnie koolman wel ooit in een mail naar een bb.com lid toegegeven 'dat dere celltech' gebruikt te hebben (vandaar ook die hele hype van celltech).
 
Wat voor een idioot ben je eigenlijk als je twintig jaar traint voor een bepaald resultaat, terwijl je het ook in twee jaar kunt bereiken met trainen plus een kuur? Dan kun je wel heel trots een website maken en pochen met je lelijke trollkop, maar dan ben je in mijn ogen gewoon retarded.
 
Wat voor een idioot ben je eigenlijk als je twintig jaar traint voor een bepaald resultaat, terwijl je het ook in twee jaar kunt bereiken met trainen plus een kuur? Dan kun je wel heel trots een website maken en pochen met je lelijke trollkop, maar dan ben je in mijn ogen gewoon retarded.
Bijpassende signature is bijpassend
 
we are still goin ! :)
 
Ik moet zeggen dat ik zijn armen niet 50 cm vind ogen. Daarnaast geloof ik prima dat het natural is.
 
1,83 en 100kg op 12%... Lijkt verdacht veel op roids.

En ik vind de argumenten echt lachwekkend in die thread, het feit dat hij niet superdroog is een goede reden datie naturel is... wtf. Als hij daadwerkelijk juict dan zou hij echt niet een uitgebreide website bouwen over natural BBing om vervolgens rond te lopen met 7%... Denk even na man rofl.
 
Wat voor een idioot ben je eigenlijk als je twintig jaar traint voor een bepaald resultaat, terwijl je het ook in twee jaar kunt bereiken met trainen plus een kuur? Dan kun je wel heel trots een website maken en pochen met je lelijke trollkop, maar dan ben je in mijn ogen gewoon retarded.
Waarom zou je meteen moeten kuren als je aan BB doet. :o
En noem jij een spiergroep die er echt uitspringt? Ook is hij niet superdroog.
 
1,83 en 100kg op 12%... Lijkt verdacht veel op roids.

En ik vind de argumenten echt lachwekkend in die thread, het feit dat hij niet superdroog is een goede reden datie naturel is... wtf. Als hij daadwerkelijk juict dan zou hij echt niet een uitgebreide website bouwen over natural BBing om vervolgens rond te lopen met 7%... Denk even na man rofl.

Er zijn toch wel meer bodybuilders die enorm droog staan en waarvan gezegd word dat ze naturel zijn. En die hebben vaak ook een eigen website.

En het feit dat het 100kg bij 1.83 is op 12% maakt het sowieso een stuk overtuigender dan dat hij 100kg bij 1.83 @8% was geweest.
 
Ik vind zijn fysiek echt lelijk en heb het nooit mooi gevonden. Hij mag misschien genoeg spiermassa hebben, maar het oogt voor geen meter. Vooral zijn chest niet
 
Back
Naar boven