MuscleMeat

Misvormde borsten, hulp en advies aub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie progressie geboekt! Ga vooral zo door :)
 
Hard werken betaald duidelijk uit.
 
Netjes, prima vooruitgang........
 
Pas op dat je nu niet te ver gaat doorschieten met door cutten man. Dat zou zonde zijn. Je staat er nu goed bij.
 
afvallen is de oplossing

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 11:38 ----------

Te snel gereageerd, prachtige progressie
 
Laat je vetpercentage even voor wat het is. Combineer cardio met krachttraining, eet gezond, train fanatiek en maak over een half jaar weer een foto om het resultaat te vergelijken. Borst trainen zoals rondrago het zegt. Geef het vooral niet op, want dat zie ik veel gezette mensen doen. Ik zal je ook een pre-workout aanraden voor het trainen, sommige zullen het er niet mee eens zijn maar ik werd er helemaal ripped van.
 
goeie vooruitgang:p
 
de tering, dta is nog eens een nette transformatie! keep doing that!
 
Laat je vetpercentage even voor wat het is. Combineer cardio met krachttraining, eet gezond, train fanatiek en maak over een half jaar weer een foto om het resultaat te vergelijken. Borst trainen zoals rondrago het zegt. Geef het vooral niet op, want dat zie ik veel gezette mensen doen. Ik zal je ook een pre-workout aanraden voor het trainen, sommige zullen het er niet mee eens zijn maar ik werd er helemaal ripped van.

D3NNIS welke preworkout gebruik jij?

Ik gebruikte toen en nu nog steeds crack, elke training krijg ik het opgeblazen gevoel waar ik verslaafd aan ben geworden :-)
 
ga afvallen dan verdwijnen die boobs wel
 
Lezen sommige hier wel het topic of posten ze gewoon maar om te posten??????
 
dikke vooruitgang man. erg netjes ga zo door.
 
Gaaf, je zult als motivatie voor anderen kunnen dienen ;-)
 
Tering nice man. als ik jou was zou ik nu lekker focussen op spiermassa winst.
Ziet er goed uit en 13% is prima.
 
Nou zeer goeie vooruitgang inderdaad!
 
ik hoopte boobies te zien :(.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tering gozer...
Voor 7 maanden tijd (als ik de datums goed heb) is dit echt goede progressie man. Denk ik wel één van de beste (geloofwaardige) transformaties die ik gezien heb.
 
Sicke progressie! Als ik dit zie heb ik ook meteen zin om te cutten
 
Back
Naar boven