AndroidHealthClinic

Mitotropin

Bezoekers in dit topic

RobertD

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
1.346
Waardering
127
Vandaag ga ik beginnen met een "kuurtje" mitotropin van gaspari.
Ben in de cut en ga eens kijken of dit wat extra's oplevert.
Mijn training bestaat uit een 5 dagen split kracht met 6x per week 35min HIT cardio, zal binnenkort even een uitgebreid schema posten en ook eens een voedingschematje.

Ik wilde ook weten of meer mensen hier op het forum dit product weleens hebben gebruikt en wat jullie ervan vonden.



Zie nu dat ik dit beter in supplementen logs had kunnen posten + daar zie ik nu eenzelfde logje staan.... mijn excuses
 
Laatst bewerkt:
Die pillen stinken, en geven met name het eerste halfuur na inname wel wat energie. Verder vond ik het tegenvallen (zoals elke fatburner die ik heb gebruikt).
 
Die pillen stinken, en geven met name het eerste halfuur na inname wel wat energie. Verder vond ik het tegenvallen (zoals elke fatburner die ik heb gebruikt).

ken deze niet maar je mening over fatburners kan ik delen :P

als er ook maar 1 is die WEL werkt zal hij wel onbetaalbaar worden :cool:

edit!
iets wat wel werkt, maar alleen op lange termijn (lees: vanaf 2 maand ongeveer) is CLA
Maar aangezien ik die gewoon standaard neem tegenwoordig zie ik het niet meer als fatburner ;)
 
Laatst bewerkt:
Eerste dag nu ongeveer achter de rug, 6 pillen verder en ik moet zeggen dat ik weinig van de bijverschijnselen heb gemerkt. Veel mensen beweerden dat ze vervelende bijwerkingen ervaren hebben bij het gebruik hiervan, maar ik moet zeggen dat deze bij mij tot nu toe helemaal afwezig zijn geweest. Voelde me gewoon goed, niets opmerkelijks.
Wel lekker getrained, had goede motivatie en genoeg energie.
Vandaag schouders, kuiten, buik en cardio gedaan.

Ik verwacht trouwens ook niet dat dit een of ander wondermiddeltje is waar je spontaan vet door verliest, je valt af door een juiste calorie inname, voedingsschema en training. Denk dat het wel net een toevoeging hierop kan zijn, waardoor je net even een klein beetje meer vet verbrand en je rustverbranding een beetje opschroeft, meer verwacht ik er niet van. Daarnaast vond ik 1.20 euro per dag (= 6 pillen..) geen weggegooid geld. Is het proberen waard laat ik zo maar zeggen ;)
 
Ik moet zeggen dit spul werkt als een stier.
Ik slik het nu 2 dagen en ik heb het gevoel alsof ik niks heb gegeten, ik word er misselijk van en ik krijg last van hartkloppingen en flauwvallen, normaal ben ik gewoon 100% gezond en van andere supps heb ik nergens last van, Dit is GEEN AANRADER.
 
Lipo 6 imo een van de betere fatburners. Heb daar goede resultaten mee gehad. Maar sinds ephendrine verboden is in fatburners stellen ze allemaal niet zo heel veel voor vergeleken met ECA(Y)/ECY stack.
 
Ben er nu mee bezig, te kort om te oordelen. Wat ik wel voel is dat ik er duizelig van wordt.
 
Back
Naar boven