MuscleMeat

MiTrenZ's Contests Log

Bezoekers in dit topic

Haha gruwelijk; bakken, trainen en bekeken worden tegelijkertijd! Pumped in de zon ziet er altijd NOG beter uit! :D

Ja en zeker met al die bodyweight stuff ;)
Sowieso heerlijk om voor het eerst in me leven met een aardig getraind lijf rond te kunnen lopen op vakantie :D
 
Ja en zeker met al die bodyweight stuff ;)
Sowieso heerlijk om voor het eerst in me leven met een aardig getraind lijf rond te kunnen lopen op vakantie :D

Hard work pays off!!

Maar blijkbaar dus niet aangekomen op vakantie! Chill. Vetpercentage nu iets van 10-12%?!
 
Hard work pays off!!

Maar blijkbaar dus niet aangekomen op vakantie! Chill. Vetpercentage nu iets van 10-12%?!

Dat zeker :D
Nee, heb ook echt super healthy gegeten niet normaal ;)
Gebakken in kokosolie elke avond gewoon een kwarkje met vers fruit (ananas, wilde perzik, passievrucht)
Echt een belachelijk goede vakantie gehad en me vriendin houdt van gezond en lekker eten :)

Vetpercentage zal rond de 14% zitten verwacht ik :o
 
Mooi dat je van je vakantie genoten hebt man! :)
Ik zie het vanzelf wanneer je een log geopend hebt, ben sowieso in ;)
 
Vind trouwens jouw random pics die hier af en toe voorbij komen er beter dan je contest pics! Dus denk als jij goed leer poseren e.d. je echt ****ing hard voor de dag kan komen. :)
 
Vind trouwens jouw random pics die hier af en toe voorbij komen er beter dan je contest pics! Dus denk als jij goed leer poseren e.d. je echt ****ing hard voor de dag kan komen. :)

Thanks bro :D
Ja, shape was sowieso minder op de contest pics en posing ben en blijf ik moeilijk vinden ;)
Ga er gewoon keihard aan werken, zodat ik hopelijk december goed me harde werk kan laten zien met de Flex Cup.

Mooi dat je van je vakantie genoten hebt man! :)
Ik zie het vanzelf wanneer je een log geopend hebt, ben sowieso in ;)

Ja, was gewoonweg heerlijk :D
Nu ook weer super gemotiveerd om keihard te cutten en me kracht te laten stijgen!
Zal snel zijn, post dan sowieso de link nog wel even in dit topic ;)
 
Nog mijn summershape :)
Bekijk bijlage 43574

Gewicht netjes rond de 95kg gebleven ;)
Dus ben erg tevreden nu straks lekker cutten en op weg naar de Flex Cup!
Ziet er prima uit kerel!

Zag ik er maar zo uit na een jaar trainen!

Wanneer open je je nieuwe log?
 
Ziet er prima uit kerel!

Zag ik er maar zo uit na een jaar trainen!

Wanneer open je je nieuwe log?

Thanks bro :D
Heb echt ook wel mazzel dat ik vanaf dag 1 goed begon...

Loop van deze week ga ik logje openen ;)
Eerst weer ff alles uitschrijven voor de komende periode.
 
je lijkt veel langer op die pics..

Lookin good brah
 
Welkom terug!
 
Back
Naar boven