Fitness Seller

Mitsymo's vreet en trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

mitsymo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 jul 2016
Berichten
2.012
Waardering
6.686
Lengte
1m78
Massa
74kg
Inmiddels zoveel berichten gehad waarom ik geen log heb, dat ik maar eens een poging ga wagen. Geef geen garantie dat dit lang zal zijn :roflol:

Kleine lettertjes:
*Lezen op eigen risico.
*Spel en typfouten zijn een onderdeel van deze log ;)
* Vreemde trainingsschema's kunnen regelmatig verschijnen. :cool:

Tips, tops, vragen op en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!

De meeste hebben waarschijnlijk al mijn topic gelezen waarin ik me voorstel. Dus wil je weten wie ik ben, lees gerust dat topic even door :D doel voor nu is vooral weer leren voelen wbt aansturing. Wat vetjes verliezen en spierbehoud.


Vandaag 1e cardio sessie weer gehad. Doel was 10 min warm worden op de hometrainer en 15 min op de stairmaster.
Na amper 2 minuten begaf de stairmaster het.
Als creatieve oplossing de trappen in huis op en af gehobbeld. Tot nu toe nog geen klachten van m'n buren ontvangen:laugh:

Vanmiddag stonden schouders en triceps op het programma!

SCHOUDERS:

Geen heavy weight training vandaag, aangezien m'n schouder op de grens zit van z'n kunnen. Per oefening en set is het goed voelen wat kan. Niet altijd duidelijke signalen of een herhaling nog kan of niet.
Vandaag was het echt even zoeken. Dus vooral bewust en technisch getraind.

•Side raise 1x15x6kg 3x12x7kg

•Side raise schuin staand ( geen idee hoe die heet) rustig uitgevoerd, puur op techniek en proberen weer te voelen wat ik aanspan.
3x8x7kg

•Dumbbell schoulder press 3x15x10kg

•Upright row olympische stang 3x12 herhalingen

Overige oefeningen moeten laten voor wat het was.

TRICEPS:
•Bar push down 15x25kg 12x30kg 12x35kg
•One armp push down 3x8x15kg

•Triceps overhead dumbbell 15x12kg 12x14kg 12x16kg

Het weekend even er op uit naar Groningen. Dus 2 dagen rust en hopelijk niet te veel eten :roflol:

Wil iedereen nog wel bedanken voor alle onwijs positieve karma op m'n shape update!
 
In.
 
In!
 
In!!!
 
Enige training van vandaag, is het trainen van m'n maaginhoud. :cool: sushi time!!

Verder vandaag redelijk m'n dieet kunnen volgen. Voor morgen nog wat maaltijden mee om niet het hele weekend te hoeven cheaten.

Klein beetje cardio op blote voeten door de weilanden en de modder.
Ik geloof dat een blote voeten pad meer op m'n lachspieren werkt, dan als cardio fungeert. :roflol:
 
Op de fiets naar het werk geweest en tijdens de lunchpauze 30 min gewandeld. :loopband:

Genoeg cardio voor vandaag :D

Vanavond Rug op het programma! Hier kan ik dus echt de hele week naar uitkijken!

Belachelijk lange warm up bij de lat pull. Duurt altijd even voor m'n schouder soepel genoeg is. 1e setjes niet eens gelogd.

Lat pull machine
15x50kg 15x 55 kg 12x60kg 10x70kg 10x75kg 8x80kg

Dual cable lat pulldown
12x40kg 9x45kg 9x45 kg favorietje!:heart:

Standing Cable Rear Delt Fly
3x15x10kg, deze blijft lastig. Gelukkig hebben we een spiegel tegenover de cable fly hangen. Aansturing en gevoel komt niet (nog) door.

Seated row
12x45 10x50kg 8x55kg zwaarrrrr toch zo lekker!

Bent over row wide grip
15x lege barbell 3x12x30kg

Deadlift
3x12x60 kg zwaarder voelde niet goed. Slechte uitvoering dus een stuk lichter dan normaal. Is niet anders, volgende keer beter.

Shrugs
Rechtop staand 3x15 barbell
Licht voorover gebogen 3x12 barbell yeah, voor de 2e keer wat gevoel in m'n trapezius links! Happy.
 
Wat leuk!! een nieuw logje!! :cool:

Das een flinke rugtrain 7 oefeningen :pressing: :flexing:
Ben je al klaar voor de pull ups :o kan ook supported met een weerstandsband :D
 
Das een flinke rugtrain 7 oefeningen :pressing: :flexing:
Ben je al klaar voor de pull ups :o kan ook supported met een weerstandsband :D

Thanks! kan met rug nooit kiezen.. vind alle oefeningen leuk!
Haha ja dat is het volgende doel! :flexbiceps:
 
Ben zelf geen fan meer van de deadlift, doe liever rackpulls misschien is dat wat?
 
Ben zelf geen fan meer van de deadlift, doe liever rackpulls misschien is dat wat?

Ondanks m'n babyweights kan ik deadlifts wel waarderen hoor.
Misschien een domme vraag, maar wat is het voordeel van rackpulls? Die heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gedaan namelijk
 
Ondanks m'n babyweights kan ik deadlifts wel waarderen hoor.
Misschien een domme vraag, maar wat is het voordeel van rackpulls? Die heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gedaan namelijk
Ik vind ze fijner en door deadliften door me rug gegaan vorig jaar.. kan het gewoon niet worden met de deadlift dus weg ermee :o

Rackpull is meer echt alleen je rug ipv benen/hamstrings etc
 
Ik vind ze fijner en door deadliften door me rug gegaan vorig jaar.. kan het gewoon niet worden met de deadlift dus weg ermee :o

Rackpull is meer echt alleen je rug ipv benen/hamstrings etc


Au dat moet pijn doen..

Ah ja dat klinkt logisch, zal eens kijken of ik het wat vind. Zeker het proberen waard :D
 
Au dat moet pijn doen..

Ah ja dat klinkt logisch, zal eens kijken of ik het wat vind. Zeker het proberen waard :D
Je kan wel meer gewicht verplaatsen dus het is zeker goed voor je ego :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven