XXL Nutrition

mix van sustanon 250 en enanthal 250

Bezoekers in dit topic

broski1976

Novice
Lid geworden
16 jul 2020
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
94kg
Hoi,

Ik gebruik al bijna een jaar sustanon 250 op verzoek van de arts. ivm teelbalkanker. eens in de 3 weken 1 injectie, die zet ik zelf in het billetje.
Nou heb ik hier nog 10 ampullen liggen enanthal 250. 2 jaar geleden een keer op de kop getikt. Dus dacht tja, zonde om weg te doen....kan ik die gewoon erbij zetten. en zal zoiets nut hebben. zijn 10 ampullen, en die sustanon doe ik eens in de 3 weken. soort van trt maar dan legaal.
ben benieuwd naar jullie reacties, ik sport trouwens 4 x in de week al 9 jaar. dus ben aardig op weg, nooit gekuurd. ja het afgelopen jaar omdat het moest. Lage testosteron :)
 
Laatst bewerkt:
Wat is je doel? Als je een kuur wilt doen dan is 10 ampullen van 250mg te weinig. Je wilt voor je eerste kuur rond de 500mg per week zitten. Je bereikt je piek testosteron levels ongeveer in je 5e week. Dan wil je nog een tijdje door om ook wat resultaten te bereiken.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe je je voelt met 1 injectie van 250mg sustanon per 3 weken. Wat zijn je testosteron waardes vlak voor je volgende injectie? Het lijkt mij dat je een hoge piek hebt en daarna inzakt tot je volgende injectie.
Blabla 300mg is zat voor een eerste kuur.

@ts

Je trt protocol van de dokter is echt ruk.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je doel? Als je een kuur wilt doen dan is 10 ampullen van 250mg te weinig. Je wilt voor je eerste kuur rond de 500mg per week zitten. Je bereikt je piek testosteron levels ongeveer in je 5e week. Dan wil je nog een tijdje door om ook wat resultaten te bereiken.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe je je voelt met 1 injectie van 250mg sustanon per 3 weken. Wat zijn je testosteron waardes vlak voor je volgende injectie? Het lijkt mij dat je een hoge piek hebt en daarna inzakt tot je volgende injectie. Check maar eens op https://www.steroidplotter.com/
Mooi. Ik stort helemaal in in die laatste week. 28 juli afspraak met zo'n androloog om te bespreken of het niet 1x in de 2 weken kan. Het is allemaal op doktersrecept. Ik zal die waardes eens opzoeken. Mijn doel is gewoon die zooi opmaken. Ben sterk genoeg al. Vindt het alleen zonde om het weg te gooien dus dacht vraag het hier. Dan doe ik gewoon tussendoor die test. Wilde weten of dat kwaad kon.
 
Mooi. Ik stort helemaal in in die laatste week. 28 juli afspraak met zo'n androloog om te bespreken of het niet 1x in de 2 weken kan. Het is allemaal op doktersrecept. Ik zal die waardes eens opzoeken. Mijn doel is gewoon die zooi opmaken. Ben sterk genoeg al. Vindt het alleen zonde om het weg te gooien dus dacht vraag het hier. Dan doe ik gewoon tussendoor die test. Wilde weten of dat kwaad kon.
1x in de 2 weken is nog ruk, 2x per week 0.25ml heb je meer aan.
 
Je trt protocol van de dokter is echt ruk.
[/QUOTE]

Tja. Het is een kut wijf eerste klas. Hopelijk werkt ze mee binnenkort
 
Dat ben ik ook met je eens. Ik zou ook niet aanraden om te gaan kuren zonder dat je de rest op orde hebt. Ik zou persoonlijk alleen geen 300mg voor een eerste kuur doen. Maar goed iedereen heeft zijn eigen mening :)

Stelt dat TS 250mg per week doet dan heeft ie precies genoeg voor


Neehoor dat kan prima. Ik zou wel je doseringen gelijk proberen te houden, zodat je niet te veel schommelingen hebt. Dus bijvoorbeeld 250mg per week. Als je dokter niet wil meewerken kan je proberen om 80mg per week te zetten. Dan heb je in ieder geval niet van die pieken en dalen. Je kunt online sterile vials kopen dan kun je je ampullen daarin overzetten.
Man. Wat een topadviezen. Heel erg bedankt. 😀
 
No problem :) Volgens mij is het standaard protocol in Nederland ook 250mg sustanon per 3 weken. Wat helemaal kut is. Als blijkt uit bloedonderzoek dat je testosteron laag is na die 3 weken kun je er misschien 250mg per 2 weken van maken. Dan kun je het zelf opdelen in meerdere injecties. 125mg is een prima trt dosis voor de meeste mensen. Sustanon bevat ook korte esters waardoor je het vaker moet zetten in vergelijking met enanthate en cypionate. Dat schrijven ze hier niet voor.
ik heb al eens een discussie met die vrouw gehad, want precies zoals je zegt zijn mijn waardes weer zeer laag in de 3de week. Maar zij werkt totaal niet mee. ze begon met die androgel. Maar ik heb kids man, die ik smorgens moet aankleden enzo, en dat schijnt nogal link te zijn. dus na een hoop gezeur, ongelofelijk eigenlijk, want ik heb er niet om gevraagd die testosteron zo laag, en net of ze het uit haar eigen zak moet betalen. Kwamen we dus op die sustanon. werkt prima hoor, alleen ik merk dat eens in de 3 weken te weinig is krijg maar 1 ampul elke drie weken. Maar ik zal het daar voorstellen, geef het weinig kans want ze is zo lastig als de pest. Maar wie weet....nooit geschoten altijd mis. 250mg per 2 weken dan toch, dus elke week 125mg.
 
ik heb al eens een discussie met die vrouw gehad, want precies zoals je zegt zijn mijn waardes weer zeer laag in de 3de week. Maar zij werkt totaal niet mee. ze begon met die androgel. Maar ik heb kids man, die ik smorgens moet aankleden enzo, en dat schijnt nogal link te zijn. dus na een hoop gezeur, ongelofelijk eigenlijk, want ik heb er niet om gevraagd die testosteron zo laag, en net of ze het uit haar eigen zak moet betalen. Kwamen we dus op die sustanon. werkt prima hoor, alleen ik merk dat eens in de 3 weken te weinig is krijg maar 1 ampul elke drie weken. Maar ik zal het daar voorstellen, geef het weinig kans want ze is zo lastig als de pest. Maar wie weet....nooit geschoten altijd mis. 250mg per 2 weken dan toch, dus elke week 125mg.
125mg per week ja, het liefst in 2 injecties. Je gaat je waarschijnlijk instant beter voelen.
 
ik heb al eens een discussie met die vrouw gehad, want precies zoals je zegt zijn mijn waardes weer zeer laag in de 3de week. Maar zij werkt totaal niet mee. ze begon met die androgel. Maar ik heb kids man, die ik smorgens moet aankleden enzo, en dat schijnt nogal link te zijn. dus na een hoop gezeur, ongelofelijk eigenlijk, want ik heb er niet om gevraagd die testosteron zo laag, en net of ze het uit haar eigen zak moet betalen. Kwamen we dus op die sustanon. werkt prima hoor, alleen ik merk dat eens in de 3 weken te weinig is krijg maar 1 ampul elke drie weken. Maar ik zal het daar voorstellen, geef het weinig kans want ze is zo lastig als de pest. Maar wie weet....nooit geschoten altijd mis. 250mg per 2 weken dan toch, dus elke week 125mg.
Wat een trut, meteen om een andere behandelaar vragen.
 
125mg per week ja, het liefst in 2 injecties. Je gaat je waarschijnlijk instant beter voelen.
Dan moet ik zeker ook andere spuiten halen voor die lage dosis ?
 

Bijlagen

  • 20200716_210856.jpg
    20200716_210856.jpg
    130,1 KB · Weergaven: 67
Dan moet ik zeker ook andere spuiten halen voor die lage dosis ?
Nee hoor kan prima met die het komt niet zo nauw.

2.5 streepje, de helft van de helft zeg maar.
 
Back
Naar boven