AndroidHealthClinic

Mixen van Weight Gainers & Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SuperNoodle

Novice
Lid geworden
6 nov 2016
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m88
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Na behoorlijk wat research te hebben gedaan ben ik overgebleven met een paar vragen. Kon zo gauw het antwoord niet vinden met de zoekfunctie dus ik hoop dat jullie mij misschien het antwoord kunnen vertellen.

Q: Kan ik Weight Gainer en Creatine poeder in één shake mixen?

Q: Zo ja. Wanneer beide voor hun aanbevolen hoeveelheid 300ml water nodig hebben, kan ik wanneer ze gemixed zijn het dan op 300ml water houden of moet dat 600ml zijn?

Bij voorbaat dank!
 
jullie maken het allemaal te moeilijk en autistisch :roflol:



wat is er zo speciaal aan weight gainer dat je moet afvragen of er creatine bij kan ?

sterker nog er zijn veel weight gainers met creatine er al in ,



creatine kan overal in ,dat maakt voor de werking niets uit ,


en verwacht vooral geen wonderen van creatine,

gewoon veel eten wat de pot schaft dat zorgt voor de echte gains
 
jullie maken het allemaal te moeilijk en autistisch :roflol:



wat is er zo speciaal aan weight gainer dat je moet afvragen of er creatine bij kan ?

sterker nog er zijn veel weight gainers met creatine er al in ,



creatine kan overal in ,dat maakt voor de werking niets uit ,


en verwacht vooral geen wonderen van creatine,

gewoon veel eten wat de pot schaft dat zorgt voor de echte gains

Dit.
 
Na behoorlijk wat research te hebben gedaan ben ik overgebleven met een paar vragen. Kon zo gauw het antwoord niet vinden met de zoekfunctie dus ik hoop dat jullie mij misschien het antwoord kunnen vertellen.

Q: Kan ik Weight Gainer en Creatine poeder in één shake mixen?

Q: Zo ja. Wanneer beide voor hun aanbevolen hoeveelheid 300ml water nodig hebben, kan ik wanneer ze gemixed zijn het dan op 300ml water houden of moet dat 600ml zijn?

Bij voorbaat dank!
Ja en Ja, verder wat Vieze Jij zegt
 
Hallo kan ik creatine mixen met bier?
 
Ahh. Super chill forum voor beginnende bodybuilders merk ik aan sommige reacties. Desalniettemin bedankt voor de reacties.
 
Ahh. Super chill forum voor beginnende bodybuilders merk ik aan sommige reacties. Desalniettemin bedankt voor de reacties.

johnyjordaan 's posts moet je sowieso negeren, dat merk je wel vanzelf als je hier wat langer vertoefd :D
 
Niet zoveel op de aanbevolen hoeveelheden letten en doen waar je het beste bij voelt en wat je zelf nodig hebt
 
Hallo kan ik creatine mixen met bier?

Natuurlijk kan dat, ik vind zelf Vodka met vloeibare amino's lekker en zo kan ik zuipen en behoud ik me gains op do-vr-za avond tijdens het stappen. Laatst wel een club uitgezet omdat ze dachten dat het drugs was.
 
Natuurlijk kan dat, ik vind zelf Vodka met vloeibare amino's lekker en zo kan ik zuipen en behoud ik me gains op do-vr-za avond tijdens het stappen. Laatst wel een club uitgezet omdat ze dachten dat het drugs was.
Is ook drugs man, je spieren zwellen er keihard van op. Zijn gewoon anabolen hoor.
OT: ja het kan, en die 300ml is maar een richtlijn.
 
Ahh. Super chill forum voor beginnende bodybuilders merk ik aan sommige reacties. Desalniettemin bedankt voor de reacties.

Je komt ook niet al te betrouwbaar over als je zegt dat je veel research hebt gedaan en vervolgens alsnog met de vraag komt of ze bij elkaar mogen..

Wat betreft je vraag over het mengen met water. Creatine monohydraat (creapure) lost erg moeilijk op in koud water. Lauw/warm water maakt het al een stuk eenvoudiger om op te lossen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je 300 ml. water gebruikt en daar de weightgainer en creatine in gooit, dat de creatine amper zal oplossen. De stoere jongens hier gooien het gewoon op hun tong en slikken het weg met bier, maar ik weet niet of je hier op zit te wachten ;)
 
Je komt ook niet al te betrouwbaar over als je zegt dat je veel research hebt gedaan en vervolgens alsnog met de vraag komt of ze bij elkaar mogen..

Wat betreft je vraag over het mengen met water. Creatine monohydraat (creapure) lost erg moeilijk op in koud water. Lauw/warm water maakt het al een stuk eenvoudiger om op te lossen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je 300 ml. water gebruikt en daar de weightgainer en creatine in gooit, dat de creatine amper zal oplossen. De stoere jongens hier gooien het gewoon op hun tong en slikken het weg met bier, maar ik weet niet of je hier op zit te wachten ;)
Boeit geen reet of het is opgelost of niet. Als je het gewoon binnenkapt, krijg je je creatine binnen hoor. Opgelost of niet.
 
Boeit geen reet of het is opgelost of niet. Als je het gewoon binnenkapt, krijg je je creatine binnen hoor. Opgelost of niet.
oh dacht serieus dat dit van levensbelang was. Thanks voor de opheldering
 
oh dacht serieus dat dit van levensbelang was. Thanks voor de opheldering
graag gedaan. Sta de mensheid kosteloos ter beschikking
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Back
Naar boven