MuscleMeat

Mk-677 (ibutamoren) voor anti-aging

Bezoekers in dit topic

Sanchez123

Novice
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Internationaal gebruiken steeds meer mensen dagelijks 25mg MK-677 elke dag voor anti aging. Het helpt tegen veroudering, slaap, botdichtheid en vetverbranding.

Artikel: 9 Science-Backed Benefits of Ibutamoren (MK-677) - Well-Being Secrets

Nu zie ik op dit forum dat het aantal keer als kuur is gebruikt maar als dagelijks 'supplement'.

Iemand hier wel ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Heb 'supplement' tussen haakjes gezet want het is natuurlijk niet zomaar iets. Staat gelukkig wel in de juiste hoek (SARMS).
 
Vind mk677 vrij prijzig, ik blijf wel volgen mocht je jouw bevindingen posten.
 
Alle SARMS zijn vrij prijzig, maar dat is GH bijvoorbeeld ook. De vraag is in hoeverre het echt gezond is, met de manier waarop we het tot ons nemen. Verbetert het je leven op korte termijn, maar wellicht verkort het je leven ook wel tegelijk. Celdeling is niet oneindig, althans, helaas nog niet.
 
Wanneer je pure poeders koopt, dan scheelt het een flink deel qua kosten. Kost bijv. een LGD cycle op 10mg per dag voor 12 weken zo'n 60 euro.
 
Voor het anti-aging effect heb je maar 10mg per dag nodig.
 
Wanneer je pure poeders koopt, dan scheelt het een flink deel qua kosten. Kost bijv. een LGD cycle op 10mg per dag voor 12 weken zo'n 60 euro.
Dat is ongeveer even veel als dat je caps zou kopen..
 
Ik heb 9 weken 15mg per dag gebruikt (naast test en tren).

T hongergevoel was duidelijk aanwezig, vocht in de spier, goeie pumps en tintelende vingertoppen merkte ik er van.

Voor gains moet je het imo niet doen,
 
Ik heb 9 weken 15mg per dag gebruikt (naast test en tren).

T hongergevoel was duidelijk aanwezig, vocht in de spier, goeie pumps en tintelende vingertoppen merkte ik er van.

Voor gains moet je het imo niet doen,
Ik 25mg en idem, beter zet je gewoon gh.
 
Ik heb voor 80 piek 5 gram MK677 (= 25mg x 200dagen) voorraadje besteld. Mijn bevindingen zal ik over een half jaar met jullie delen. Mijn verwachtingen: betere slaap en veel uitgeruster, mooiere vorming en misschien iets snellere spieropbouw, lichte afname rimpels, eerste weken verhoogde eetlust.
 
Ik heb dit iets meer dan 2 maanden genomen de eerste 1 a 2 weken is je lichaam een soort van moe en zweet je veel maar je hebt wel een goed huidje en kwam er wel wat van aan en misschien wat sneller herstel maar qua massa misschien door dat je meer gaat eten vetverbranding had ik niet door het veel eten haha!
 
Echt een toffe zin man.. Eigenlijk zou ik hem 5x moeten lezen voor ik snap wat er staat, omdat jij te lui bent om gebruik te maken van leestekens. Als je het zelf terugleest, vind je het dan ook niet een enorm onsamenhangend geheel geworden? Die zin van je?
 
Ja dan lees je het toch 5 keer

Leuk dat je er zo erg mee zit een reactie
 
Ik zit nergens mee, vraag het me oprecht gewoon af. Denk dat je namelijk best wat bij te dragen hebt, maar wanneer je het zo neerpent er geen hond is die jouw zinnen gaat ontleden en dat is dan zonde van eenieders tijd toch? :dunno:
 
Back
Naar boven