MuscleMeat

Mk-677 (ibutamoren) voor anti-aging

Bezoekers in dit topic

Update:

Ik ben nog niet echt begonnen. Omdat ik voor de betaalbare weg heb gekozen heb ik poeders besteld. Deze wilde ik in capsules doen maar 12,5mg afwegen is niet te doen. Zelfs met mijn goede 0.001 schaal is er altijd een 5mg onzekerheid.
Een herkenbaar probleem dus ik heb PEG400 besteld. Ik kan hiermee 30ML (30 dagen) maken met de juiste hoeveelheid MG. Zondag ga ik hiermee starten. Na een maand stap ik over op 25mg.

Ik heb het wel getest (25 mg) en de honger was enorm. Een bijwerking die bekend is dus ik ga ervan uit dat het goed spul is. Eind mei doe ik een nieuwe update.
 
waar heb je de peg gekocht?
 
MK-677/Ibutamoren Powder Usage Tips | AASraw Ibutamoren Powder

Hier staat hoe ik van poeder liquid kan maken. Daar wordt PEG-300 gebruikt.
Deze website geeft vervolgens aan dat PEG-400 hetzelfde ongeveer is maar minder kan worden opgenomen: PEG 300,PEG 400 or PEG 600 to Suspend Orals?

Daarnaast geeft deze websites (andere ook) dat ze MK-677 obv Peg-400 hebben: MK-677 (Ibutamoren Mesylate/Nutrobal) 25mg/ml x 30ml Solution & MK-677 (Nutrobal) - Boss Peptides & SARMs

Dus vandaar de aanname dat peg-400 prima is.

Nu heb ik voor 20EU per maand ipv 60/70eu per maand MK-677:)
 
Maar wat heb je eraan? :dunno:
 
Wil je insuline resistentie en dus uiteindelijk diabetus? Of wil je toch liever van tijd tot tijd gevoelloze handen, moeheid en een extreem opgeblazen gevoel?
Als je 1 of meerdere van deze sides wil dan zou ik dit middel direct aanschaffen.
 
Wil je insuline resistentie en dus uiteindelijk diabetus? Of wil je toch liever van tijd tot tijd gevoelloze handen, moeheid en een extreem opgeblazen gevoel?
Als je 1 of meerdere van deze sides wil dan zou ik dit middel direct aanschaffen.
Dat ga je niet hebben als je een lichte dosis neemt. 10 gr wordt genomen als HRT hoeveelheid om je groeihormoon te verhogen ipv een lichte dosis groeihormoon te injecteren. Over groeihormoonverhoging lees ik zoveel tegenstrijdige berichten dat ik zelf niet weet of het nu goed of slecht is op lange termijn. Groeihormoon zelf is niet de boosdoener maar IGF dat door groeihormoon verhoogd wordt dat is vooral een trigger voor diabetes en kanker.
 
MK-677/Ibutamoren Powder Usage Tips | AASraw Ibutamoren Powder

Hier staat hoe ik van poeder liquid kan maken. Daar wordt PEG-300 gebruikt.
Deze website geeft vervolgens aan dat PEG-400 hetzelfde ongeveer is maar minder kan worden opgenomen: PEG 300,PEG 400 or PEG 600 to Suspend Orals?

Daarnaast geeft deze websites (andere ook) dat ze MK-677 obv Peg-400 hebben: MK-677 (Ibutamoren Mesylate/Nutrobal) 25mg/ml x 30ml Solution & MK-677 (Nutrobal) - Boss Peptides & SARMs

Dus vandaar de aanname dat peg-400 prima is.

Nu heb ik voor 20EU per maand ipv 60/70eu per maand MK-677:)
PEG 400 kan ook gebruikt worden voor de middelen die PEG 300 nodig hebben. PEG 400 is veel gemakkelijker te vinden dan PEG 300. Waarom? Weet ik niet.
PEG 600 wordt dan weer gebruikt voor andere stoffen met een hoger moleculair gewicht. Veel info hierover op homebrew fora.
 
Ik wilde vandaag starten met MK-677, maar ik lees dat het niet in de koelkast bewaard moet worden (net als andere SARMS). Daar heeft het de afgelopen 3 weken gelegen...
Zou ik het nog kunnen gebruiken?
 
Ik wilde vandaag starten met MK-677, maar ik lees dat het niet in de koelkast bewaard moet worden (net als andere SARMS). Daar heeft het de afgelopen 3 weken gelegen...
Zou ik het nog kunnen gebruiken?
Tuurlijk
 
Ik wilde vandaag starten met MK-677, maar ik lees dat het niet in de koelkast bewaard moet worden (net als andere SARMS). Daar heeft het de afgelopen 3 weken gelegen...
Zou ik het nog kunnen gebruiken?
???
 
Wat is de status hier. Ik zit te denken om het even een tijd te gaan gebruiken eigenlijk voornamelijk voor de slaap bevorderende effecten. Aangezien ik toch een sarm kuur ga doen wil ik dit middel er wel bij stacken. Goede slaap is me veel waard.

Waar ik een beetje bang voor ben is ontwennings slapeloosheid. Hoe gaat je slaap zijn als je van dit middel af gaat? Geen zin om als het ware verslaafd te raken aan de goede sleep effecten van een middel.
 
Wat is de status hier. Ik zit te denken om het even een tijd te gaan gebruiken eigenlijk voornamelijk voor de slaap bevorderende effecten. Aangezien ik toch een sarm kuur ga doen wil ik dit middel er wel bij stacken. Goede slaap is me veel waard.

Waar ik een beetje bang voor ben is ontwennings slapeloosheid. Hoe gaat je slaap zijn als je van dit middel af gaat? Geen zin om als het ware verslaafd te raken aan de goede sleep effecten van een middel.
Merk geen effect on of off, zowel niet bij betere slaap als bij ontwennings slapeloosheid. Ik ben overigens wel een goede slaper
 
Wat is de status hier. Ik zit te denken om het even een tijd te gaan gebruiken eigenlijk voornamelijk voor de slaap bevorderende effecten. Aangezien ik toch een sarm kuur ga doen wil ik dit middel er wel bij stacken. Goede slaap is me veel waard.

Waar ik een beetje bang voor ben is ontwennings slapeloosheid. Hoe gaat je slaap zijn als je van dit middel af gaat? Geen zin om als het ware verslaafd te raken aan de goede sleep effecten van een middel.



+1 same here, wil het ook nemen voornamelijk voor de vermeende effecten op slaap.
 
Wat bedoel je precies?
't Is toch duidelijk wat ik schrijf. Dat je niet plots beter gaat slapen indien je een slechte slaper bent. 't Is geen slaapmiddel maar een groeihormoonreleaser.
 
't Is toch duidelijk wat ik schrijf. Dat je niet plots beter gaat slapen indien je een slechte slaper bent. 't Is geen slaapmiddel maar een groeihormoonreleaser.

Het was niet duidelijk wat je schrijft. Je gaat niet beter slapen wanneer je slecht slaapt? Ga je wel beter slapen als je goed slaapt of wat bedoel je. Dat het geen ‘slaapmiddel’ is doet er lijkt me niet toe, je hebt ook antihistamines waarvan je slaperig wordt. Er is onderzoek gedaan naar mk-677 en de effecten op slaap en die zijn er.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/9349662/

Dus wat dan de formele noemer van het geneesmiddel mag zijn. Er is onderzoek en anakdotisch bewijs dat mensen die het gaan nemen ‘plots beter slapen’. Dat is aangenaam als je dat kan bewerkstelligen zonder dat je een hypnotic in je systeem hebt.
 
Back
Naar boven