XXL Nutrition

MK677 afwisselen met cjc1295 en GHRP

Bezoekers in dit topic

777

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Berichten
101
Waardering
37
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
12%
Ik wil binnenkort MK677 beginnen en deze afwisselen met cjc1295 en de verschillende ghrp's, misschien icm. hgh fragment. zit nu in ieder geval nog op TRT van de dokter.

Iemand veel verschil gemerkt qua effect? Spieropbouw/fatloss met name tussen ghrp en cjc.
 
Wel 1295 DAC pakken dan, dat is ook wat 'org'op de markt kwam en heeft langere HW tijd dan zonder DAC en verbetert de binding aan bloedeiwitten tov reg 1295.
Maar zoals ik in je ander topic schreef, zou ik eerst met HGH beginnen op HRT niveau icm je Gel nu of Androtardyl(TestE).
 
Voor hetzelfde geld heb je gewoon goeie HGH. Peptides zijn bullshit en zonde van je geld, snap niet waarom mensen er nog in trappen.
 
Voor hetzelfde geld heb je gewoon goeie HGH. Peptides zijn bullshit en zonde van je geld, snap niet waarom mensen er nog in trappen.

Met HGH neem je groeihormoon direct en maak je o.a. IGF1 aan, dus is eigenlijk een voorloper van IGF en een hoop andere stoffen.

Voordeel is dat er negatieve feedback loops zijn die een aantal zaken in balans houden.
Wanneer IGF1 direct word gebruikt is er een aanzienlijk vergrootte kans op tumorgroei. Dat is bij HGH wat meer binnen de perken te houden.

Als je andere peptides gebruikt, dan kan je de natuurlijke aanmaak van gh vergroten en daarmee dus ook de aanmaak van zaken zoals IGF.

Door HGH te nemen, neem je het van buiten af en rem je de eigen aanmaak, ik geloof dat insuline resistentie daardoor ook eerder toeneemt.

Ik denk dat het goed kan werken om bepaalde peptides, af te wisselen met bijv. MK677 en HGH, om zo het maximale uit alles te halen, zonder dat het lichaam teveel went en om zo minder bijwerkingen te krijgen.

Bovenstaande zijn meningen en argumenten die ik elders heb gehoord, kan dat niet direct schaven met wetenschappelijk onderzoek o.i.d.
Maar zoals met heel veel zaken, is mijn ervaring, dat tijdig intervallen en afwisselen, voordelen hebben.
 
Het enige waar mk677 goed voor is is je insuline sensitivity te verneuken.
 
Het enige waar mk677 goed voor is is je insuline sensitivity te verneuken.
Dat zou een bijwerking kunnen zijn van zowel de werking als van de verhoogde eetlust door de secretie van ghrellin.

Op je voeding letten, suikers vermijden, complexe koolhydraten goed timen etc.
Net als het nemen van bepaalde supplementen om de bloedspiegel te stabiliseren, zou al een heel stuk moeten schelen.
 
Back
Naar boven