AndroidHealthClinic

ml spuit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mdox

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
119
Waardering
14
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Goedeavond!

Als je 5ml moet injecteren adviseren jullie dan een 5 of 10ml spuit? 5ml is theoretisch genoeg , maar is er genoeg speling om alle vloeistof eenvoudig op te zuigen?
 
5ml injecteren?? Wat wil je in godsnaam allemaal in je spuiten?

Als antwoord, 5ml is prima. Je hebt altijd wat speling na de 5ml streep.
 
5ml injecteren?? Wat wil je in godsnaam allemaal in je spuiten?

Als antwoord, 5ml is prima. Je hebt altijd wat speling na de 5ml streep.

misschien primobolan? 100mg/ml dus dan zet je aardig wat ml's in de week wil je beetje goed doseren.
 
Goedeavond!

Als je 5ml moet injecteren adviseren jullie dan een 5 of 10ml spuit? 5ml is theoretisch genoeg , maar is er genoeg speling om alle vloeistof eenvoudig op te zuigen?

Bij de meeste spuiten kan je er nog iets lucht bij intrekken. 5 ml zou op zich moeten kunnen!!
 
5ml is niet eens zoveel?

inject zelf 2x perweek 5ml doe t altijd gewoon in een 5ml spuit
 
Thnx!

Test/tren/mast is al snel 5ml
 
waarom niet inject zelf altijd in quads 4.5ml

paar dagen terug 5ml in benen geinject, kon er niet bepaald om lachen. Maar ik inject ed.. maandag en donderdag 5ml en de rest van de dagen 2ml. Benen en glutes kunnen niet echt goed herstellen lijkt het want de afgelope periode enorm veel last gehad van injecties gehad. Dikke rode bulten, niet kunnen lopen, pijn bij beweging etc.
 
er past percies 6ml in een 5ml spuit
 
Nergens last van bij 5ml in de quads hier.
 
paar dagen terug 5ml in benen geinject, kon er niet bepaald om lachen. Maar ik inject ed.. maandag en donderdag 5ml en de rest van de dagen 2ml. Benen en glutes kunnen niet echt goed herstellen lijkt het want de afgelope periode enorm veel last gehad van injecties gehad. Dikke rode bulten, niet kunnen lopen, pijn bij beweging etc.

zeker dat het niet aan je gear licht? zit bij mij zelf 2ml test e in als ik het ergens anders spuit dan quads is het een hel heb vanaf het begin in quads gespoten nog altijd geen problemen probeer nu wel korte esters in andere plekken te spuiten.
Linker been is wel altijd gekloot en irritant tegenover rechter kant geen idee waarom ^^
 
Nergens last van bij 5ml in de quads hier.

you lucky guy:eek::eek:

zeker dat het niet aan je gear licht? zit bij mij zelf 2ml test e in als ik het ergens anders spuit dan quads is het een hel heb vanaf het begin in quads gespoten nog altijd geen problemen probeer nu wel korte esters in andere plekken te spuiten.
Linker been is wel altijd gekloot en irritant tegenover rechter kant geen idee waarom ^^

neee heb altijd rood wit gehad, enkele xtjes tussen door tren ace van stier. Nu toevallig weer op stier enkel de tren ace. Maar glutes enso geen last, en 3ml injecties ook geen last in quads, maar alles erboven deed wel gewoon pijn.

Linker been is een drama, heb 2 weken met een dikke rode warme bult op mn been gelopen. Vooralsnog vermoed ik dat het geen abces is, afgelopen week kon ik niet op mn rug of buik slapen, had 2 bulten op mn quads en 2 op mn glutes. Gelukkig zijn ze nu allemaal weg, injectie van vandaag was eigenlijk linkerbeen zonder enig probleem.


Wil zo graag delts proberen maar ben daar tot nu toe te bang voor, benen en glutes vind ik geen probleem, soms verheug ik me zelfs smorgens vroeg op een injectie.
 
you lucky guy:eek::eek:



neee heb altijd rood wit gehad, enkele xtjes tussen door tren ace van stier. Nu toevallig weer op stier enkel de tren ace. Maar glutes enso geen last, en 3ml injecties ook geen last in quads, maar alles erboven deed wel gewoon pijn.

Linker been is een drama, heb 2 weken met een dikke rode warme bult op mn been gelopen. Vooralsnog vermoed ik dat het geen abces is, afgelopen week kon ik niet op mn rug of buik slapen, had 2 bulten op mn quads en 2 op mn glutes. Gelukkig zijn ze nu allemaal weg, injectie van vandaag was eigenlijk linkerbeen zonder enig probleem.


Wil zo graag delts proberen maar ben daar tot nu toe te bang voor, benen en glutes vind ik geen probleem, soms verheug ik me zelfs smorgens vroeg op een injectie.

heb zelf amper pip behalve fout in men kuit geinject 1m NPP mank als een debiel,rechter kant wel juist geinject geen last van ^^

zou met iets licht beginnen in delts als mast ofzo zet zelf af en toe in delts maar liever alles in onderlichaam van AAS je weet nooit als het eens een abces word heb ik het liever niet zichtbaar :p
 
heb zelf amper pip behalve fout in men kuit geinject 1m NPP mank als een debiel,rechter kant wel juist geinject geen last van ^^

zou met iets licht beginnen in delts als mast ofzo zet zelf af en toe in delts maar liever alles in onderlichaam van AAS je weet nooit als het eens een abces word heb ik het liever niet zichtbaar :p



ik heb tot sindskort amper pip gehad, zelfs niet tijdens me eerste injectie. Maar nu na al die injecties krijg ik steeds vaker pip.. Komt ook doordat ik 26weken on ben waarvan 8 weken cruise was op 250mg test e, kan je wel voorstellen wat voor littekenweefsels je krijgt.
 
ik heb tot sindskort amper pip gehad, zelfs niet tijdens me eerste injectie. Maar nu na al die injecties krijg ik steeds vaker pip.. Komt ook doordat ik 26weken on ben waarvan 8 weken cruise was op 250mg test e, kan je wel voorstellen wat voor littekenweefsels je krijgt.
ben zelf ook meer dan 30 weken on denk ik en blijft ook zo :)

geen litteken weefsel enkel in linker been soms een stukje vreemde is dat ik veel meer rechts inject en daar geen last van heb in men kont injecten vind ik onhandig hoe moet ik dan aspireren :P vind het ingewikkeld daar ,zou wel in lats willen injecten binnekort
 
ben zelf ook meer dan 30 weken on denk ik en blijft ook zo :)

geen litteken weefsel enkel in linker been soms een stukje vreemde is dat ik veel meer rechts inject en daar geen last van heb in men kont injecten vind ik onhandig hoe moet ik dan aspireren :P vind het ingewikkeld daar ,zou wel in lats willen injecten binnekort

waar inject je allemaal?

ik inject eigenlijk alleen in quads en glutes. T liefst indd ook rechter quad, denk dat ik daar zeker 50% van alle injecties heb gedaan. Lijkt net of het daar beter word opgenomen dan in de linker been heel raar.

ik blijf zelf ook wel nog een tijdje on, moet 28 april geopereerd worden aan mn neus, ga woensdag met de kno arts bespreken hoe en wat, maybe dat ik tren eruit laat eventjes maar off ga ik zeker niet.
 
waar inject je allemaal? ik inject eigenlijk alleen in quads en glutes. T liefst indd ook rechter quad, denk dat ik daar zeker 50% van alle injecties heb gedaan. Lijkt net of het daar beter word opgenomen dan in de linker been heel raar. ik blijf zelf ook wel nog een tijdje on, moet 28 april geopereerd worden aan mn neus, ga woensdag met de kno arts bespreken hoe en wat, maybe dat ik tren eruit laat eventjes maar off ga ik zeker niet.
ik heb komende jaren geen plannen om of te gaan ^^

zelf heb ik al geinject in quads,biceps en triceps,delts,kuiten wil vooral in lat omdat je daar scar tissue niet ziet zitten is langs de zijkant dus tijdens een pose onzichtbaar.
tricep heb ik mast gezet ging goed biceps 0.75 ml test e each 10 dagen opgezwollen ^^ leek wel synthol had daar ook met iets als mast moeten beginnen.
achterkant kuit voelt wel goed voor prop esters
 
ik heb komende jaren geen plannen om of te gaan ^^

zelf heb ik al geinject in quads,biceps en triceps,delts,kuiten wil vooral in lat omdat je daar scar tissue niet ziet zitten is langs de zijkant dus tijdens een pose onzichtbaar.
tricep heb ik mast gezet ging goed biceps 0.75 ml test e each 10 dagen opgezwollen ^^ leek wel synthol had daar ook met iets als mast moeten beginnen.
achterkant kuit voelt wel goed voor prop esters

kuiten armen durf ik echt niet, chest en lats zijn zowieso geen opties voor mij.

Ik blijf gewoon bij benen en glutes ookal zwellen ze op, niemand ziet t. Mastp werd bij mij ook goed opgenomen, eigelijk alle snelle esters. Helaas wel veel littekenweefsel maar sinds ik met een infrarood masseer apparaatje elke dag wat masseer lijken ze weg te gaan?
 
kuiten armen durf ik echt niet, chest en lats zijn zowieso geen opties voor mij. Ik blijf gewoon bij benen en glutes ookal zwellen ze op, niemand ziet t. Mastp werd bij mij ook goed opgenomen, eigelijk alle snelle esters. Helaas wel veel littekenweefsel maar sinds ik met een infrarood masseer apparaatje elke dag wat masseer lijken ze weg te gaan?
weet wel dat deep tissue massage helpt enige waar ik even niet wil riskeren te injecten is chest misschien na de kut wel met een heel dunne slin pin om te proberen ^^
 
Back
Naar boven