Fitness Seller

ml spuit?

Bezoekers in dit topic

weet wel dat deep tissue massage helpt enige waar ik even niet wil riskeren te injecten is chest misschien na de kut wel met een heel dunne slin pin om te proberen ^^

haha mn vriendin heeft me 1x op injectie plaatsen gemasseerd, ga ik dus nooit meer laten doen.. GVD veel pijn, kon haar wel een dreun verkopen. Al moet ik zeggen dat dat infrarood machine best wel pijn doet.

chest ga ik echt nie doen, in t begin zou ik delt alleen hgh ingaan injecteren als ik t zou gaan gebruiken. Over een jaartje of 5.
 
haha mn vriendin heeft me 1x op injectie plaatsen gemasseerd, ga ik dus nooit meer laten doen.. GVD veel pijn, kon haar wel een dreun verkopen. Al moet ik zeggen dat dat infrarood machine best wel pijn doet. chest ga ik echt nie doen, in t begin zou ik delt alleen hgh ingaan injecteren als ik t zou gaan gebruiken. Over een jaartje of 5.
Waarom hgh niet gewoon Subq ? Masseer zelf ook altijd als het wat opgezwollen is is wel afzien ja ^^
 
Kuit heb ik een horror herinnering aan. Chest fijn plekje voor 1ml injecties :-)
 
Kuit heb ik een horror herinnering aan. Chest fijn plekje voor 1ml injecties :-)
als je de spier aan de voorkant van je kuit raakt R.I.P ^^
 
als je de spier aan de voorkant van je kuit raakt R.I.P ^^

Wat ik raakte weet ik niet, maar mijn hele spier trok in 1 keer aan haha. Nu te bang om het opnieuw te proberen:D
 
Zenuw? Ik heb het welleens in me quad gehad.
Echt een kutgevoel, net alsof je een schok krijgt ofzo en je spier spontaan aanspant.
 
Zenuw? Ik heb het welleens in me quad gehad.
Echt een kutgevoel, net alsof je een schok krijgt ofzo en je spier spontaan aanspant.

Ja volgens mij een zenuw. Precies wat je beschrijft. Nu ben ik als de dood voor me kuit :p
 
Ja volgens mij een zenuw. Precies wat je beschrijft. Nu ben ik als de dood voor me kuit :p
Zelf nog nooit gehad ook nooit bloed opgetrokken tijdens aspireren
 
Back
Naar boven