MuscleMeat

mladen: Ik leer gitaar spelen in 52 weken

Bezoekers in dit topic

mladen

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
454
Waardering
70
Als grap begonnen en nu inmiddels een serieuse bezigheid.

Hier mijn gitaarspel progressie dmv. wekelijkse videos die ik op YouTube plaats.

Brand maar los en help me door te subscriben op mijn kanaal.

Ik wil namelijk mijn maat die al langer speelt binnen 52 weken voorbij lopen!!! Alleen zo kan hij leren om mij niet meer uit te dagen!

Week #1

Week #2

Week #3

Er volgt meer na de zomer vakantie!
 
Welkom, wat zijn je stats?
 
Vind het zonde dat ik vroeger niet gepusht ben om een instrument te leren bespelen, Hoe is het om te leren als je wat ouder bent?
 
Helemaal mee eens! In dit geval staat het gitaarspel redelijk hoog op mijn lijst waarbij de inspanning en tijd niet te vergelijken is met die van het trainen.
Ik speel meestal 15 - 30 minuten voor het slapen waarbij ik mijn huis niet voor hoef te verlaten. Het kost me fysiek geen moeite (behalve wat pijn aan mijn vingers) en ik heb zeker geen herstel nodig.
 
Vind het zonde dat ik vroeger niet gepusht ben om een instrument te leren bespelen, Hoe is het om te leren als je wat ouder bent?
Als ouder zijnde weet je veel beter wat je echt leuk vindt. Je motivatie is vaak hoger en makkelijker vol te houden omdat het uit gericht interesse afkomt. Als je jong bent heb je vaak de neiging om nog alle kanten op te willen vliegen.
 
Welkom, wat zijn je stats?
* Guitar - Fender Telecaster Player Series HH
* Guitar - LAG Tramontane T66ACE
* Amp - Boss Katana 50
* Guitar Strings - John Pearse
* Camera - GoPro 7 Black
* Editing skillz - Me, Myself and I
 
Nog steeds slecht...

 
Hoe leer je de lessen? Krijg je les of via YouTube?
Ik heb iedere maandag avond prive les. Dat is naar mijn mening de key factor om echt vooruit te gaan en sneller beter te worden.
Het is ook een motivatie om niet te verslappen. Hetzelfde geldt ook voor video's maken iedere zondag.
 
Tijdje off geweest maar wel doorgegaan met maken van filmpjes over mijn gitaar progressie:








 
Daarnaast heb ik deze twee gym muziek compilaties gemaakt:

 
Back
Naar boven