Fitness Seller

MMA Fighter: Meisje 9 Jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoewel ik een MMA-fan ben, en ik de indruk krijgt dat er op de gond niet naar het gezicht geslagen mag worden, vind ik het geen sport voor zulke kleine kinderen.
 
Ik vind het ook geen sport voor kleine kinders.
 
Ik vind het wel mooi om te zien :)
 
Ben ik de enige bij wie youtube het niet doet?
 
Denk het wel jesaja, hier werkt het perfect.
 
Leuk filmpje, kan ze trots op zijn later.
 
Ik had een MarcW opmerking verwacht..

ot: ik sluit me aan bij de mensen die dit niks voor kinderen vinden. al helemala niet omdat het een meisje tegen een jongetje is (voor zover ik het kan zien).
 
weet niet of ik dit normaal moet vinden maarja
 
:roflol: dit is gewedlig :D

een neger die in elkaar word geslagen door een blank meisje.
perfect!
 
Geen sport voor kinderen, punt.
 
Goede manier van opvoeden......
Zie het al helemaal voor me. Ouders: "Kom Josefientje, sla dat jongetje maar helemaal kapot, GO GO!"
 
Traditionele vechtsporten, boksen, worstelen etc kennen ook allemaal een competitie voor de jeugd. Combineer 't en opeens is 't fout? Ze zijn niet van glas hoor.
 
Vind er eigelijk weinig aan voor kids.
 
Belachelijk. Gaat helemaal nergens over dit, ga lekker judo'en ofzo.
 
Als die door gaan met trainen zullen er weinig mensen op school nog een grote bek tegen ze hebben.
 
En daar gaan de hersencelletjes.
 
Echt vet! :D

Als je vanaf je 9e al aan MMA doet... Kun je mooi op je 17e UFC wedstrijden gaan doen oid!
 
Achterlijk.
 
Traditionele vechtsporten, boksen, worstelen etc kennen ook allemaal een competitie voor de jeugd. Combineer 't en opeens is 't fout? Ze zijn niet van glas hoor.


Ik vind dit niet normaal voor kinderen van deze leeftijd.

Bij boksen hebben ze ten eerste zoiezo een hoofd deksel op en vrij dikke handschoenen aan. Dat er hier bijna zonder handschoenen naar het gezicht geslagen word vind ik wel erg ver gaan
 
Back
Naar boven