Fitness Seller

M'n eerste injectie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
Heb net mn eerste injectie gezet zelf.
Het was prop 2 ml, en heb het met een kleine naald in mn schouders gezet. Het prikken deed totaal geen pijn, alleen ik moest enorm veel kracht zetten om het goedje erin te krijgen?? Ik was blij dat ik 5ml spuiten had, zodat ik meer grip had.
Maar is dat normaal dat je zoveel kracht moet zetten om het erin te krijgen ??, en had is niet eens op oliebasis.
Of zou dit komen omdat ik te gespannen was of misschien nog lucht erin ? Na de injectie bloede het niet, en het voelt wat beurs aan. Ik was niet bij machte om de injectie ff terug te halen om te kijken of ik een ader had geraakt.
 
ik heb dus precies hetzelfde, moest echt onwijs hard duwen voordat het spulletje naar binnen wou, is wel op oliebasis.
ik denk wel dat het normaal is maar had het niet verwacht eigelijk.

Heb zelf in mn bovenbeen geinjecteerd, op de dag zelf helemaal geen last maar 24u later kan ik niet eens mn bovenbeen meer voluit aanspannen, doet onwijs pijn.
gelukkig hoef ik pas donderdag mn benen te trainen whehe.
 
je hebt prop op waterbaisis???????

goh..

je gebruikt niet voor niks Anabolen Steroiden.. omdat je niet sterk en groot genoeg ben.. na je kuur zal het spuiten niet zo zwaar gaan :p :p
 
Originally posted by Eddie32
Heb net mn eerste injectie gezet zelf.
Het was prop 2 ml, en heb het met een kleine naald in mn schouders gezet. Het prikken deed totaal geen pijn, alleen ik moest enorm veel kracht zetten om het goedje erin te krijgen?? Ik was blij dat ik 5ml spuiten had, zodat ik meer grip had.
Maar is dat normaal dat je zoveel kracht moet zetten om het erin te krijgen ??, en had is niet eens op oliebasis.
Of zou dit komen omdat ik te gespannen was of misschien nog lucht erin ? Na de injectie bloede het niet, en het voelt wat beurs aan. Ik was niet bij machte om de injectie ff terug te halen om te kijken of ik een ader had geraakt.
Wat was de naalddikte? Heb je alle lucht eruit geduwd + een beetje olie?
Hebje de prop beetje op temperatuur gebracht door deze onder je oksel te houden voor 10 min?
Was de spier goed ontspannen? etc... Tweede keer zal het gemakkelijker gaan ;)
 
welke prop had je dan in godsnaam??????

Ken namelijk geen enkele prop die op waterbasis is.
 
my thoughts exactly patrick
 
Originally posted by AlphA
ik heb dus precies hetzelfde, moest echt onwijs hard duwen voordat het spulletje naar binnen wou, is wel op oliebasis.
ik denk wel dat het normaal is maar had het niet verwacht eigelijk.

Heb zelf in mn bovenbeen geinjecteerd, op de dag zelf helemaal geen last maar 24u later kan ik niet eens mn bovenbeen meer voluit aanspannen, doet onwijs pijn.
gelukkig hoef ik pas donderdag mn benen te trainen whehe.

Test geeft wel vaker problemen in bovenbenen, weet niet wat je hebt gezet?
 
Originally posted by Eddie32
Heb net mn eerste injectie gezet zelf.
Het was prop 2 ml, en heb het met een kleine naald in mn schouders gezet. Het prikken deed totaal geen pijn, alleen ik moest enorm veel kracht zetten om het goedje erin te krijgen?? Ik was blij dat ik 5ml spuiten had, zodat ik meer grip had.
Maar is dat normaal dat je zoveel kracht moet zetten om het erin te krijgen ??, en had is niet eens op oliebasis.
Of zou dit komen omdat ik te gespannen was of misschien nog lucht erin ? Na de injectie bloede het niet, en het voelt wat beurs aan. Ik was niet bij machte om de injectie ff terug te halen om te kijken of ik een ader had geraakt.

Waterbasis??

Niet aspireren na het zetten?? Heb je zin om je longen uit je lijft te hoesten of om een luchtbel in je lijf te zetten.

Ik heb ook een soort 5 ml spuitjes die erg zwaar leeg gaan, terwijl de 5 ml die ik voorheen gebruikte beter ging. 3 ml spuitjes gaan iets makkelijker mits je de juiste naalddikte gebruikt. 0,6x25 is voor schouder een mooi maatje.

Waarom zet je trouwens als je alleen moet prikken in je schouder en niet in je been??
 
Ik heb Testosterone propionate injection bp van Ferring - Virormone, het ziet er uit als een waterig goedje (niet geel), de EQ wat ik vanavond in mn bil ga spuiten ziet er geel uit en lijkt dikker.....van diegene waar ik de prop van gekocht heb zei dat het op waterbasis is, maar als jullie zeggen dat dat niet mogelijk is geloof ik het ook.

de naald die ik ervoor gebruikte is een 27G x 3/4 (nr 20) 0,4 x 19 en die zette ik op een 5ml spuit, dit i.v.m. betere grip en ik heb hem in mn schouders gezet. Vandaag een hoop last van me schouder.....

Zo maaltijd 5 zit erin, nog 2 maaltijden te gaan....
 
LOL 27 voor oliebasis niet moeilijk daar spuiten ze insuline mee...

Heb ik inleiding voor beginners gepost:
22g and 23g are fine for glutes and quads. 25g is preferred for the smaller muscles such as delts, biceps, triceps, etc.
 
Re: Re: M'n eerste injectie.

Originally posted by Diver2000



Waarom zet je trouwens als je alleen moet prikken in je schouder en niet in je been??

Ik moet 5x prikken in de week, mn benen komen nog aan de beurt
 
pfff 0,4x19 geen wonder dat je zo moet persen.

Voor je benen is dit erg kort hoor en voor je billen helemaal.
 
Ik heb net 2ml EQ gezet in mn linkerbovenbeen, ging een heel stuk beter, ook het terughalen ging goed, je hoeft toch maar een klein stukje ? en met een 22g pin, kreeg alleen niet alle lucht uit de spuit, maar je houd altijd een bel over toch?

pfff..morgen weer die prop en dan donderdag Test Enth.

Ik ga nu maar snel benen trainen, morgen zit het er niet in ben ik bang...
 
Originally posted by Diver2000


Test geeft wel vaker problemen in bovenbenen, weet niet wat je hebt gezet?
inderdaad testostoron (250mg test 200mg deca in eén injectie).
de eerste injectie had ik lang niet zo'n last van als afgelopen injectie, misschien toch iets verkeerds gedaan ofzo?
 
Originally posted by Eddie32
Ik heb net 2ml EQ gezet in mn linkerbovenbeen, ging een heel stuk beter, ook het terughalen ging goed, je hoeft toch maar een klein stukje ? en met een 22g pin, kreeg alleen niet alle lucht uit de spuit, maar je houd altijd een bel over toch?
Kijk, je moet de spuit even laten staan en met je vinger er slappe tikjes tegen geven, dan komen de belletjes aan de kant los en stijgen naar boven.

De grote bel boven spuit je er dan samen met een beetje vloeistof die je eerder teveel had opgezogen er mee uit.
Op die manier zou er geen lucht in mogen zitten of heel weinig iig.
 
Originally posted by Eddie32
Ik heb Testosterone propionate injection bp van Ferring - Virormone, het ziet er uit als een waterig goedje (niet geel), de EQ wat ik vanavond in mn bil ga spuiten ziet er geel uit en lijkt dikker.....van diegene waar ik de prop van gekocht heb zei dat het op waterbasis is, maar als jullie zeggen dat dat niet mogelijk is geloof ik het ook.

de naald die ik ervoor gebruikte is een 27G x 3/4 (nr 20) 0,4 x 19 en die zette ik op een 5ml spuit, dit i.v.m. betere grip en ik heb hem in mn schouders gezet. Vandaag een hoop last van me schouder.....

Zo maaltijd 5 zit erin, nog 2 maaltijden te gaan....


Die van Ferring is wel op oliebasis. Tis alleen een speciale olie die heel makkelijk spuit. Dus dat je daar moeite mee hebt verbaasd me echt.
Dan wil ik jou nog wel eens een mix van deca/enthanate zien injecteren :D
 
Originally posted by patrick



Die van Ferring is wel op oliebasis. Tis alleen een speciale olie die heel makkelijk spuit. Dus dat je daar moeite mee hebt verbaasd me echt.
Dan wil ik jou nog wel eens een mix van deca/enthanate zien injecteren :D

Dan zal het wel aan de naald gelegen hebben (0,4 x 19), in mn bovenbeen ging het een stuk prettiger.
 
Originally posted by patrick



Die van Ferring is wel op oliebasis. Tis alleen een speciale olie die heel makkelijk spuit. Dus dat je daar moeite mee hebt verbaasd me echt.
Dan wil ik jou nog wel eens een mix van deca/enthanate zien injecteren :D
wat is het bijzondere van een mix deca/enanthate dan? ik ben op dit moment met deze kuur bezig vandaar. :)
 
Originally posted by AlphA

wat is het bijzondere van een mix deca/enanthate dan? ik ben op dit moment met deze kuur bezig vandaar. :)


Ik wilde alleen maar aangeven dat als je virors al lastig vindt met injecteren. Je met deca/enthanate helemaal moeite zou hebben aangezien deze vele male dikker zijn dan virors.
 
Als ik prik blijft er ook vaak een belletje achter. die gaat er gewoon niet uit. als je in je spier prik is dat ook niet zo erg. als je maar niet een dikke bel zet in bv je bloedvat.
 
Back
Naar boven