AndroidHealthClinic

mn eerste kuur dit is mn setup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tomski

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
27
Waardering
0
kheb 10ml nandro decaonate 2X 10ml test e,2X 10ml deca dura,nolva ligt klaar en heb 400 dianabol tabs denk wel tis mn eerste kuur dus welke zou ik het best nemen voor optimaal resultaat ? thx in advance x grtz..
 
waarom wil je 2 vershillende deca esters zetten zonder test erbij??

800mg deca only zal een beetje teveel zijn denk ik...

400 dianabol tabs,ik neem aan van 5mg per tab...

das ook iets teveel van het goede,lees je nog wat in en kom over een heel tijd nogmaar eens een nieuw voorstel geven...

edit : ik zie net dat je wel Test hebt...maar toch het blijft veel te veel als eerste kuur...

doe dan 1ml test(250mg) en 1ml deca(200mg) per week

eventueel eerste 3 weken 30 mg dianabol is meer dna voldoende
 
Dit zou kunnen: (hetzelfde wat mike zegt)
Week 1-10 250mg test e
week 1-9 200mg deca

Of:
Week 1-10 500mg test e
Eventueel met een kickstart 25/30mg dbool voor 4 weken.

Nakuur bij bijde 2 weken na je laatste test inject, 4 weken nolva op 20mg/ed.
De rest nog even lekker laten voor wat het is, en bewaren voor een volgende kuur.

Maar ik zou idd eerst zelf ook nog even verder lezen waarom je het zo zou kunnen doen.

Succes!
 
waarom wil je 2 vershillende deca esters zetten zonder test erbij??

800mg deca only zal een beetje teveel zijn denk ik...

400 dianabol tabs,ik neem aan van 5mg per tab...

das ook iets teveel van het goede,lees je nog wat in en kom over een heel tijd nogmaar eens een nieuw voorstel geven...

edit : ik zie net dat je wel Test hebt...maar toch het blijft veel te veel als eerste kuur...

doe dan 1ml test(250mg) en 1ml deca(200mg) per week

eventueel eerste 3 weken 30 mg dianabol is meer dna voldoende
kga 500mg test en 30mg dbol als kickstart doen peisk moede die dbol tegelijk nemen of verspreid over je maaltijden ?
 
Welke test heb je, Enanthate, propionate, deconate, suspension???
Dbol in 1x innemen???
Lees je aub iets meer in op de materie, alvorens te starten.
Tegen de tijd dat je voldoende info bezit, mag je een nieuw kuurvoorstel plaatsen, waarin je tevens vermeld welke middelen je gaat gebruiken, hoelang etc.. ;)

Succes!
 
beetje dubbel op die 2 deca's enne weet je wel waar je het over hebt?
 
*zucht*
er is zoveel informatie hierover te vinden...
 
Tomski, je kunt het beste wachten met het gebruiken van je spullen. Je leverancier heeft je iig niet goed ingelicht (belazerd) of hij weet er zelf niets van (denk eerder belazerd dus).

Je hebt dus 20ml test, 30ml deca en 400 tabs dbol.
Welke test heb je, wat is de dosering van de test per ml, dosering van de deca per ml en de dosering van 1 dbol tab?

Lees je hier goed in de materie, je hebt nog niet eens de basiskennis die je nodig hebt om met deze middelen aan de slag te gaan.

Heb je een goede voedingsschema naast je kuur gepland? En hoe zou jij je kuurschema opstellen?

wk 1-.. ..mg test
wk 1-.. ..mg deca
wk 1-.. ..mg dbol
 
ik zou 10 weken test e nemen 250mg/ml en 30mg dbol ED, verspreid over 3 maaltijden en de deca houden voor andere kuur
 
ik zou 10 weken test e nemen 250mg/ml en 30mg dianabol ED, verspreid over 3 maaltijden en de deca houden voor andere kuur

500mg ook goed?
 
500mg ook goed?

ja ik kan 500mg nemen heb toch 20ml test e, ma ga ik van die hoeveelheid geen last krijgen van gyno heb nu al zelf al beeke last van puffy nipples zonder ooit gekuurd te hebben mss is het genetisch dunno.Ma moest ik in die 10 weken gyno krijgen valt da met nolvadex te behandelen ? correct me if im wrong :cool:
 
500 is echt minimum imo.
Gyno is MEESTAL wel te onderdrukken met een beetje nolva...
 
Waarom ga je eerst zooi in huis halen en daarna pas vragen wat je moet doen?
 
@benchmarc kan tog,, als die ze nou gebruikt voor die weet wat het is ok.. Waarom ga je reply'n en vragen waarom hij ze eerst aanschaft en daarna pas gaat gebruiken, als je weet dat er niet veel meer aan te veranderen is.. zelfde principe :p
 
@benchmarc kan tog,, als die ze nou gebruikt voor die weet wat het is ok.. Waarom ga je reply'n waar hij ze eerst aanschaft en daarna pas gaat gebruiken als je weet dat er niet veel meer aan te veranderen is.. zelfde vraag :p

Ik begrijp jouw zinsopbouw ook niet maar dat terzijde.

@bench, zo gaat dat nou eenmaal hier.
 
Waarom ga je eerst zooi in huis halen en daarna pas vragen wat je moet doen?

Wist ongeveer de basis ivm het hele spuitgedoe moest juist nog de details weten voor ik eraan begon.
 
@benchmarc kan tog,, als die ze nou gebruikt voor die weet wat het is ok.. Waarom ga je reply'n en vragen waarom hij ze eerst aanschaft en daarna pas gaat gebruiken, als je weet dat er niet veel meer aan te veranderen is.. zelfde principe :p
Omdat ik benieuwd ben wat zijn beweegredenen zijn. Dus niet hetzelfde principe.
 
beetje van je stats afhankelijk maar in de stický's staat de standard bread and butter kuurtje..deca, test, dbol..
 
Tomski, je zegt dat je al last hebt van puffy nipples. In dat geval wil je echt niet aan de deca gaan. Dus inleveren die shit. En haal je gear gewoon per kuur.

Succes met je kuur! :)
 
week 1-10 500mg test
week 1-8 400mg deca
week 1-7 50 mg d-boll

:o
 
Back
Naar boven